Fiona Valdivia Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Jeg kjøpte en pusekatt på finn for 7000, men fikk hannkatt istedenfor hunnkatt. Jeg har allerede en hannhund som ikke liker andre hanndyr så derfor var det veldig viktig at det var hunnkatt jeg skaffet meg. Jeg hadde også tenkt til å få en kull på hunnkatten etterhvert, men dette går jo ikke nå når det var en hann jeg fikk. Jeg kan prøve å venne hunden min på hannkatten, så det kan gå, men problemet mtp kull er jo der enda og jeg må uansett så skaffet en hunnkatt i tillegg. Kan jeg få pengene tilbake for kjøpet siden jeg nå må skaffe en ny katt som er hunn? Jeg kjørte 13 timer for å hente pusen her og de jeg kjøpte til vil ikke levere henne tilbake selvom det var deres tabbe som sa at det var en hun. Hvilke krav har jeg? Spør jeg om for mye? Takk på forhånd. (det er andre årsaker til at jeg vil ha hunnkatt også, men nevnte det bare ikke her😊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Haha dette må jo være jævlig god grunn til å heve kjøpet! Anonymkode: f4312...c14 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai Men når du hentet katten så du ikke ikke etter kjønnet? Fikk du ikke bytter når du var der oppe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai De andre kattene i kullet var allerede reservert og den siste var heldigvis en hunn slik at den passet til oss😊 Så katten var allerede valgt ut før vi hentet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 6. mai #5 Del Skrevet 6. mai (endret) Ja, du har i utgangspunktet rett til det. Hun-katter kan jo få kattunger, så det er jo ikke samme hvilke kjønn du får som katteeier. Men det du skriver som årsak er jo bare tull. Har ingen tro på at hunden din hater andre hann-dyr. Kanskje andre han-hunder. Endret 6. mai av Hermann 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Del Skrevet 6. mai Mer uansvarlig avl! Yay! Fint at du fikk hannkatt. Vennligst kastrer Anonymkode: 12c36...b06 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): De andre kattene i kullet var allerede reservert og den siste var heldigvis en hunn slik at den passet til oss😊 Så katten var allerede valgt ut før vi hentet Så du tok med den hjem en hann hjem selv om du ville ha hun? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #8 Del Skrevet 6. mai Oppdretteren sa det var en hunn så ja😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #9 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Oppdretteren sa det var en hunn så ja😊 Oh du skjekket ikke/ koset ikke katten med katten før du dro og fikk med deg at du fikk med deg gutt?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Del Skrevet 6. mai Så du løftet ikke opp katten og sjekket? Anonymkode: 4d3ef...286 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #11 Del Skrevet 6. mai Enten så lurte de deg... De vet ikke forskjellen på hann og hunn katt Eller så har noen andre fått en hunn katt og skulle fått hannkatt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. mai #12 Del Skrevet 6. mai Ingen bør avle på katter. Det er alt for mange av de fra før. Husk å kastrere katten. Uansett kjønn. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #13 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mer uansvarlig avl! Yay! Fint at du fikk hannkatt. Vennligst kastrer Anonymkode: 12c36...b06 Hva mener du?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #14 Del Skrevet 6. mai Brunello skrev (5 minutter siden): Ingen bør avle på katter. Det er alt for mange av de fra før. Husk å kastrere katten. Uansett kjønn. Oki takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #15 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du løftet ikke opp katten og sjekket? Anonymkode: 4d3ef...286 Jeg koste og ble godt kjent med katten og sjekket! Dessverre har jeg ikke så mye erfaring med katter så jeg visste ikke helt hva jeg skulle se etter😊 I mine øyne kunne det vært hva som helst😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #16 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (13 minutter siden): Oh du skjekket ikke/ koset ikke katten med katten før du dro og fikk med deg at du fikk med deg gutt?? Sjekket og koste og ble godt kjent med katten! Dessverre så er jeg ny med katt og visst ikke helt forskjellen😊 Oppdretteren sa det var likt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #17 Del Skrevet 6. mai Brunello skrev (10 minutter siden): Ingen bør avle på katter. Det er alt for mange av de fra før. Husk å kastrere katten. Uansett kjønn. Oki🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #18 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (11 minutter siden): Enten så lurte de deg... De vet ikke forskjellen på hann og hunn katt Eller så har noen andre fått en hunn katt og skulle fått hannkatt Mulig de ikke vet forskjellen for de andre som kjøpte katt fikk riktig😊 Det jeg lurer på er jo om jeg kan få tilbake eller hvertfall deler av summen tilbake siden jeg må kjøpe ny katt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #19 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Jeg koste og ble godt kjent med katten og sjekket! Dessverre har jeg ikke så mye erfaring med katter så jeg visste ikke helt hva jeg skulle se etter😊 I mine øyne kunne det vært hva som helst😊 Visste ikke hva du skulle se etter? Hannkatt har penis, det er det du skal se etter. Anonymkode: 4d3ef...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (2 minutter siden): Sjekket og koste og ble godt kjent med katten! Dessverre så er jeg ny med katt og visst ikke helt forskjellen😊 Oppdretteren sa det var likt😊 Det er egentlig ikke meningen å være slem, men hvis du har så lite kunnskap om katter er det uansett sikkert lurt å vente en del år og tilegne seg litt kunnskap før en starter med avl Anonymkode: 62c8d...b72 10 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå