Gå til innhold

Tinder...Hva tenker dere om menn, som oppgir at dem ønsker at damene skal oppgi vekt uoppfordret ved kontakt?


Irak

Anbefalte innlegg

Jeg tenker han er dum, veldig overfladisk og uten sosial intelligens.

Vekt sier veldig lite egentlig, fordelingen av kiloene er det som er mest avgjørende i de fleste tilfeller. 

Er omtrent like nyttig som å spørre om skostørrelse for å vurdere om mannen er god i senga..

Alle som fremstiller seg selv i ett unaturlig godt lys på bilder gjør bare seg selv en bjørnetjeneste. Det blir jo aldri en date nummer to om avviket er for stort likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, Irak said:

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Jeg har aldri spurt en mann om høyde, og aldri blitt spurt om vekt. For meg så er dette en ikke-sak

Anonymkode: debe1...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (5 timer siden):

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Har aldri opplevd det. Men det et jo mye falskhet på Tinder og folk som bruker falske bilder: enten bilder av andre og mer attraktive personer enn seg selv eller gamle bilder av seg selv, da de var 10 år yngre og 10 kg lettere, så det kan jo være et resultat av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Litt tull men mest alvor :P Tenk om jeg hadde hatt mikro penis f.eks? Det er jo menn som tar selvmord pga sånt. Men på meg funket det ikke siden jeg har veldig stor penis. Det gikk bare utover menn med liten penis egentlig, det er synd. De klarte ikke å ta meg men andre uskyldige menn. 

Anonymkode: 4369f...d23

Altså det er jo en veldig empatisk tankegang slik jeg ser det, dog er det andres menneskers ansvar å passe på seg selv 💕🪷

Eller?

Skal man hele tiden se seg over skuldra, så kan det fort bli veldig slitsomt.....

Jeg pleier å si slik jeg

Min empati får du alltid 

Min sympati den er det sjeldent jeg gir

Da er det snakk om mennesker i krise eller i sorg......

Så kan man definere krise ulikt.....

En situasjon kan være ulik en annen.

Men hvis jeg ikke får feks tilbakemelding på at jeg har gått over streken, så får jeg gjort fint lite med det....

For selv om jeg kan like å tro at jeg er synsk, så er jo ikke det....og det vet jeg 💕🪷

Hva tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hahahaha har en av de største og lengste penisen i hele Norge faktisk. Men jeg liker ikke feite kvinner så du har ingen sjanse :)

Anonymkode: 4369f...d23

Jeg liker ikke de som er "tjukke i huet" då du har ingen sjanse.

Anonymkode: 6712f...61a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
Grüner skrev (7 minutter siden):

Har aldri opplevd det. Men det et jo mye falskhet på Tinder og folk som bruker falske bilder: enten bilder av andre og mer attraktive personer enn seg selv eller gamle bilder av seg selv, da de var 10 år yngre og 10 kg lettere, så det kan jo være et resultat av det. 

Ikke bare Tinder du... Møteplassen også...

Var borti en kar fra Kristiansand, som brukte et fem år gammelt profilbilde...

Til tross for at han bare var syv år eldre enn meg så var han både 150 år og 2 år i hodet 😂😂😂😂

Heldigvis så likte han meg såpass godt at han var veldig snill med meg.

Men jeg må jo le av det hele 🤭

Ekte alder: 47 år. 

Endret av Irak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare til å gi meg ris hvis jeg fortjener det :D 

Anonymkode: 4369f...d23

Spørs om jeg tør 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst tenker jeg at dette illustrerer tydelig at Tinder ikke er plattformen som klarer å vurdere de viktigste kvalitetene. Høyde, vekt, lønn, jobb osv er jo målbare faktorer. 

Modenhet, empati, personlighet er ting som er viktige, men som glipper. Utrolig overflatisk 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja. 195 og 135 feks blir jo litt i perifirien. Aldri noen sinne snakket ansikt til ansikt med en kvinne som er like høy som meg selv (186).

 

Anonymkode: 1d3fd...c9f

Men ville du valgt en kvinne på 195 eller 175 hvis de var veldig  like ellers?😁 

Jeg er kvinne og 178, jeg hadde vel egentlig ikke valgt en mann på 165 hvis jeg  sveipet på datingapper (som jo er litt overfladiske)

Anonymkode: 0a65f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har preferanser, hva en vektlegger har ingen moralsk verdi.
Har du et ufravikelig krav at vedkommende skal være over 190cm eller under 60kg så er selvsagt helt greit å skrive det.

En kan gjerne si at det er dumt vi har slike preferanser, men det forandrer ikke faktum.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (7 timer siden):

Kommer an på personen....

Hva mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? 

I forhold til meg selv så må jeg være veldig forsiktig....Jeg er nok i overkant redd for å si, eller gjøre noe dumt, som gjør at andre mennesker blir sinte på meg feks....

Eller hvis jeg blir tatt på og ikke ønsker det....Her er jeg meget selektiv.

Hvis noen tar på meg eller så mye som gir meg en klem, uten mitt samtykke, så føles det ut som et overgrep......

Så jeg er nok litt rar sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette i tilfeller hvor man ikke har bilde??? Høres meget spesielt ut. Er da en svært spesiell ting å fokusere på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

I forhold til meg selv så må jeg være veldig forsiktig....Jeg er nok i overkant redd for å si, eller gjøre noe dumt, som gjør at andre mennesker blir sinte på meg feks....

Eller hvis jeg blir tatt på og ikke ønsker det....Her er jeg meget selektiv.

Hvis noen tar på meg eller så mye som gir meg en klem, uten mitt samtykke, så føles det ut som et overgrep......

Så jeg er nok litt rar sånn....

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner helt hva du prøver å fortelle her. Mitt anliggende var uansett at det bør gå greit å treffe folk og se ved selvsyn hvordan de ser ut, framfor å grave og spørre om vekt, høyde og størrelse på alle tenkelig og utenkelig kroppsdeler. Hvis man ikke kan treffe folk når man dater, så blir det vanskelig å date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner helt hva du prøver å fortelle her. Mitt anliggende var uansett at det bør gå greit å treffe folk og se ved selvsyn hvordan de ser ut, framfor å grave og spørre om vekt, høyde og størrelse på alle tenkelig og utenkelig kroppsdeler. Hvis man ikke kan treffe folk når man dater, så blir det vanskelig å date. 

Det går fint....Det trenger du ikke heller...Jeg svarer siden du spurte...

Jeg forstår meg selv meget godt, og har ikke behov for at andre trenger å forstå meg sånn sett...Jeg sier bare hva som passer for meg, så får andre gjøre det som passer for dem...

Jeg går kun på date med en mann jeg kjenner tankesettet til, altså om jeg skjønner om han er overfladisk eller ei...

En venninne av meg ble spurt om hun ville bli med en mann på kaffedate på Tinder....

Dette var omtrent det første han spurte om..

Min venninne takket vennlig nei...

Så sa han "Ikke rart du er singel"....

Hva er det for en ting å si til ei dame du aldri har møtt før? 

Det forstår ikke jeg.....

Så ja, da er jeg lettskremt kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lurven

Det er vel ok å ha preferanser.

Men å sette en definitiv grense er ganske dumt, det kommer jo an på hvor høy man er og hvordan kiloene er fordelt bl.a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (42 minutter siden):

Jeg går kun på date med en mann jeg kjenner tankesettet til, altså om jeg skjønner om han er overfladisk eller ei...

Er det noen motsetning her? Man trenger vel ikke vite størrelsen på alle kroppsdelene for å bli kjent med noens  tankesett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Er det noen motsetning her? Man trenger vel ikke vite størrelsen på alle kroppsdelene for å bli kjent med noens  tankesett? 

Nei absolutt ikke...

Ingen motsetninger nei...

Handler kun om tankesettet slik jeg ser det💕🪷

For når det er på plass, så er jo alt bra uansett liksom 💕🪷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (43 minutter siden):

Det er vel ok å ha preferanser.

Men å sette en definitiv grense er ganske dumt, det kommer jo an på hvor høy man er og hvordan kiloene er fordelt bl.a

Det er sjelen jeg faller for...

Ikke kroppen...

Det er bare et skall som rommer sjelen i mine øyne💕🪷

Hva andre gjør får være deres greie tenker jeg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...