AnonymBruker Skrevet 28. april #61 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som ikke klarer å bestemme seg i et forhold, og som er i et forhold som åpenbart ikke er riktig for han men så er han for feig til å komme seg ut av det. Og oppå det hele flørter med en på si og gir falske forhåpninger selv om han ikke kommer til å forlate sin nåværende partner. Mange av disse. Anonymkode: 44889...c08 Dette gjelder for kvinner også for så vidt. Anonymkode: 44889...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #62 Del Skrevet 28. april Arrogante, egoistiske, misunnelige, ekstremt opptatt av fasade Anonymkode: 45c5a...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #63 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 16.41): Jøss ,kanskje de er utsatt for vold,overgrep,traumer som gjør at de er REDDE og at de har gjentatte ganger i livet opplevd folk svikter dem,kanskje de derfor er redde andre mennesker? 🤔Men så langt tenker ikke du🙈 Anonymkode: 87cf1...6eb Yeah, og så skaper de nye ofre.. Anonymkode: 9b1bf...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #64 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 20.12): Overraskende mange som svarer gjerrig her. Kan ikke huske å ha møtt så mange gjerrige mennesker i mitt liv, men kanskje det er fordi jeg ikke forventer at andre skal gi meg noe som er deres? 🤔 Kan noen gi meg et eksempel på hva en såkalt gjerrig person kan finne på? Anonymkode: 802c1...a8a Da har du vært heldig! Jeg har opplevd folk som: * gir bort gaver til f.eks bursdag og jul som de har fått gratis selv. Type flaske med logo fra hotell de var på konferanse på rett før * lurer til seg ting, f.eks påvirker eldre til å gi dem en verdifull ting/ selge hytte billig, selv om det er flere i familien * sjelden ber inn, og gjør de det, så er det for å få gaver. Serverer billigere mat * påvirker partner til å gi billigere gaver enn det som er vanlig i familien *lurer seg unna spleising på f.eks mat * er knipne med egne barn- utstyr, gaver, lommepenger *drar kun på ferie der de kan bo gratis helst *skal ha alt de kjøper billigere enn oppgitt pris * skal ha håndverkstjenester etc. svart +++ Dette er gjerrighet for meg. Anonymkode: 1b43b...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #65 Del Skrevet 1. mai On 4/21/2024 at 6:39 PM, Splurge said: Veldig enig i dette. Av alle kvaliteter et menneske kan ha syns jeg faktisk dette er den verste. Man er totalt blottet for selvinnsikt og ydmykhet, og det går ofte hånd i hanske med arroganse også. Man har et så sterkt behov for selvhevdelse at man er blind for alle rundt seg, samt sine egne handlinger. Det er veldig rart å høre og se på, og ikke så uvanlig som en hadde håpet på. Man vil også slite med å utvikle seg videre med disse kvalitetene. Så ja, det er ille. Enig. Dette et typen mennesker som stikker alle de kjenner i ryggen og etterpå klager over å bli hatet fordi de er suksessfulle. Anonymkode: 5e41c...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #66 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 18.23): Nedlatende holdninger, arroganse, bezzerwizzere, snobbete oppførsel, selvskryt, null interesse i det andre sier. Overstyrende i samtaler. Anonymkode: d9e1a...63a Nå skal jeg være en besserwisser som forteller deg at det faktisk heter besserwisser. Bezzerwizzer er et spill. De har tatt et vanlig ord og gitt det en fancy stavemåte slik at de kan registrere det som varemerke. På samme måte som Vipps ( det dagligdagse ordet staves vips). Hvis det er vanskelig å huske fordi du ikke kan tysk, så har vi oversatt begrepet til norsk for lenge siden: jeg er en bedreviter Anonymkode: ca2c5...fda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #67 Del Skrevet 9. mai Folk som gir skjulte stikk. De slenger med leppa og når man konfronterer dem så later de aldri kom med noe stikk. Det er ekstremt feigt. Samme gjelder de som baksnakker deg samtidig som de foran deg later som dere er venner. Det skje en del ganger i arbeidslivet hvor kollegaer og sjefer legger skylden på deg for ting de selv har gjort for å fremme sin egen karriere eller kun for å ødelegge din karriere. Anonymkode: 5e41c...e4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #68 Del Skrevet 9. mai De som uansett samtaleemne, vrir samtalen over på seg. Anonymkode: e01d6...efc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #69 Del Skrevet 9. mai Venninner som glemmer å svare på melding, når hun først har invitert at dere skal finne på noe. Og 2 uker senere så later hun som ingenting når dere møtes på gaten hva er galt med deg? Sånn oppførsel er bortkastet tid for meg. Anonymkode: 05c68...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #70 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De som uansett samtaleemne, vrir samtalen over på seg. Anonymkode: e01d6...efc Spesielt om sykdom eller om noe er vondt, arr/sår/fødsel Anonymkode: 05c68...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #71 Del Skrevet 9. mai 3 minutter siden, AnonymBruker said: Spesielt om sykdom eller om noe er vondt, arr/sår/fødsel Anonymkode: 05c68...148 Og etterpå klager de over at vennene som kutter dem ut ikke er lojale. Selv om vennskapet var ekstremt ensidig hvor den ene personen kun snakket om seg og sine problemer. Anonymkode: 5e41c...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #72 Del Skrevet 9. mai Falske folk som ikke har egne meninger. Enig med de de snakker med sist Anonymkode: ca029...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 10. mai #73 Del Skrevet 10. mai Jeg har sikkert sider ved meg som er usjarmerende. Men jeg liker ikke når folk er sinte og ikke regulerer humøret sitt men tar det utover andre. Egoisme er også usjarmerende og gjerrighet er også ikke sjarmerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #74 Del Skrevet 12. mai Kan legge til at jeg også er skeptiske til de som er ekstremt karismatiske. Tenker at de ikke er til å stole på. Anonymkode: 5e41c...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #75 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 21.30): Jeg er et faktisk offer (vold og overgrep i barndommen), men livet mitt blir ikke bedre av at jeg velter meg i lidelsen. Man kan ha en bevissthet rundt at man har opplevd vanskelige ting uten at man hele tiden fremstår som et offer. De få jeg kjenner som trives i offerrollen, hvor alt som går galt er alle andres skyld, oppleves som negative, slitsomme, og med lav evne til å ta tak i egen situasjon. Anonymkode: 5f8ee...f4a For å komme ut av offerrollen, så må man ofte på et tidspunkt akseptere den. For å så bearbeide. Håper du ikke mener personer som jobber med å akseptere og ta innover seg sin fortid, som gjerne ønsker å få hjelp til dette av de næreste. Som bør kunne støtte en person i den prosessen. Ikke de som er så syke at de ikke kan få hjelp, de som ikke ønsker dette. Men dessverre ikke klarer motta hjelp da de er så traumatisert og ødelagt av et vondt liv. Her håper jeg du sikter til ressurssterke personer som dramatiserer for å få oppmerksomhet. Nei, du gjorde visst ikke det… De med lav evne til å ta tak i egen situasjon. Kan du ikke bare skrive «personer som er så syke at det er liten sjans for at de kan motta hjelp eller hjelpe seg selv til å få et godt liv? Si det som det er 🙂 Anonymkode: a9cc7...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanoAltforstor Skrevet 12. mai #76 Del Skrevet 12. mai (endret) , Endret 17. juni av LanoAltforstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #77 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 18.40): Da har du vært heldig! Jeg har opplevd folk som: * gir bort gaver til f.eks bursdag og jul som de har fått gratis selv. Type flaske med logo fra hotell de var på konferanse på rett før * lurer til seg ting, f.eks påvirker eldre til å gi dem en verdifull ting/ selge hytte billig, selv om det er flere i familien * sjelden ber inn, og gjør de det, så er det for å få gaver. Serverer billigere mat * påvirker partner til å gi billigere gaver enn det som er vanlig i familien *lurer seg unna spleising på f.eks mat * er knipne med egne barn- utstyr, gaver, lommepenger *drar kun på ferie der de kan bo gratis helst *skal ha alt de kjøper billigere enn oppgitt pris * skal ha håndverkstjenester etc. svart +++ Dette er gjerrighet for meg. Anonymkode: 1b43b...2d7 Haha, jeg har opplevd å få i bursdagsgave ting som vedkommende hadde fått i gratis velkomstpakke i et sånt opplegg der de abonnerer på kosmetikkprodukter. Og dette var en person som har skrytt en del av at de har mye penger, tjener godt osv. Anonymkode: 2cc7f...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #78 Del Skrevet 13. mai Personer som «trekker i tråder» overalt, f eks i vennegjengen og i andres relasjoner til hverandre. Liksom hele tiden driver og styrer og kontrollerer, og skal påvirke andres relasjoner ved enten å spre rykter, ekskludere andre og så få det til å virke som det var noen andre i gjengen som egentlig ikke likte/ekskluderte dem etc. Eller lyve til f eks èn om at en annen har sagt noe om dem de ikke har sagt, prøve å isolere en person og gi dem inntrykket av at ingen liker dem, at det kun er dem (manipulatoren) som vil dem vel osv osv. Liksom hele tiden ha behov for å lage noe «røre», og kontrollere andre Anonymkode: 2cc7f...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #79 Del Skrevet 13. mai Nedlatende mennesker , veldig mange av de ervvisst på kg Anonymkode: cfeed...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #80 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 1.20): Folk som ikke klarer å legge ting bak seg. Ser enkelte som fortsatt er bitre over ting som skjedde for 30 år siden. Dette er mennesker som kunne levd et helt fint liv om de klarte å l legge ting bak seg. Anonymkode: 5e41c...e4f Tja må da være greit å være bitter om det ikke tae over hele livet Anonymkode: cfeed...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå