Gå til innhold

Ulike personligheter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kollega som er veldig stille og virker sjenert på jobb. Vi er ikke så nære, men har møtt henne tilfeldigvis ett par ganger på privaten. Da er hun med ulike mennesker og snakker masse, er avslappet og virker veldig glad. Møtt henne med mennesker hun kjenner godt (familie), men også foreldre til andres barn, naboer osv. 

Har hun ulike personligheter? 

Anonymkode: 1e940...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lærte du aldri om ulike hatter i ulike situasjoner på barneskolen?

Anonymkode: 224a7...f47

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt normalt ut. Oppfører du deg akkurat likt i alle situasjoner og sammenhenger, uansett hvor du er, hva du gjør og hvem du er sammen med?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater jobben min. Jobber kun for penger. Så der er jeg en grå mus. Men andre steder er jeg ei glad og sprudlende dame. Så forstår din kollega 😊

Anonymkode: 17564...917

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en kollega som er veldig stille og virker sjenert på jobb. Vi er ikke så nære, men har møtt henne tilfeldigvis ett par ganger på privaten. Da er hun med ulike mennesker og snakker masse, er avslappet og virker veldig glad. Møtt henne med mennesker hun kjenner godt (familie), men også foreldre til andres barn, naboer osv. 

Har hun ulike personligheter? 

Anonymkode: 1e940...688

Høres ut som meg. Jeg har ikke ulike personligheter, men det tar litt tid før jeg åpner meg opp for folk jeg ikke kjenner så godt. Men når jeg blir kjent med, og trygg på folk endrer det seg. Fungerer også best med folk på tomannshånd framfor i en gruppe. 

Anonymkode: 3c3b9...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er stille på arbeidsplassen, men når han er med meg og familie, er han pratsom.

Jeg har spurt han hvorfor han er stille på jobb, og han fortalte meg at han ikke passer helt inn med kollegaene sine. Det er ikke drømmejobben hans, han er bare der for pengenes skyld. 

Anonymkode: 47620...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt lik. Har aldri vært så komfortabel i formelle sammenhenger med flere folk. Enda jeg stort sett er komfortabel med mine kolleger og liker de fleste. Jeg er et hakk rarere enn din kollega for jeg endrer meg så snart vi har sommerfest eller julebord med jobben. Man skulle kanskje tro det hadde noe med alkoholen å gjøre (som det kanskje har til en viss grad), men i hovedsak handler det om at jeg føler det naturlig å slippe den litt anspente masken jeg har på jobb eller i formell sammenheng. 

Anonymkode: 9db5b...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...