Gå til innhold

Mannen min har fått diagnose hjernesvulst!


Diamantfrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Min oldemor fikk hjernesvulst i en alder av åtti.

Hun var svak, og jeg trodde at hennes siste tid var kommet.

Der tok jeg grundig feil.

Hun overlevde tross dårlig helse, hele operasjonen.

Hun er i overraskende god form nå til å ha vært gjennom så mye!

Jeg krysser fingrene for dere og håper på det beste!

:klem::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Diamantfrik.

Trist å lese historien din. Eg har nok ikkje opplevd det same, men mannen min fekk kreft for ei stund sia. Og eg hugsa godt kor redd eg var, redd for å bli aleine. Trur nok det var eg som hadde det verst av oss, og det er visst normalt..

Ønsker deke alle mase lykke til, dette går nok bra skal du sjå. :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.

Det har gått noen dager nå og mye har skjedd.

Mannen min ble operert i forrige uke på riksen, alt gikk kjempefint og legene tror de har fått fjernet alt. De er ikke helt sikre på de siste MR bildene, men kirurgen som opererte er fornøyd.

Vi venter nå på svar på hva svulsten er, hva slags type.

Kirurgen mener at den ikke er så farlig som de først fortalte oss, men vi vet som sagt ingenting og skal ikke ta noe for gitt. Det snakkes om cellegift og stråling, men vi får vente og se.

Det har vært noe rare uker, jeg føler at jeg har stått på utsiden og bare sett på livet vårt som har passert i eget tempo.

Nå har mannen min permisjon fra sykehuset, og må en pasient og små barn må jeg si at det kommer til å bli noen tøffe dager. Det er jo ikke lett å skru av små barn når pappa får vondt i hodet. Han fikk valget selv, men ville ikke være på 4 manns rom på Ahus.

Så alt i alt... vi er fornøyde hittill og håper bare at prøvene er bra.

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Har selv opplevd det, min mor hadde flere ondartede svulster i hode. Men hun fikk beskjed om at det var 100% dødelighet. Og hun døde etter 1 1/2år. Over ett år mer en legene gav henne.

Så det jeg vil si er ikke gi opp uansett hva beskjeden er! Slik det høres ut så går det jo rette veien.

Vil også nevne Santa Monica klinikken i Polen. Verdt å se på. Forlenget levetiden til moren min ihvertfall.

Ønsker deg og familien din det beste!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

:klem: Hørtes ut som litt gode nyheter oppi alt..? "Bedre enn de først sa".. Grip fatt i alt som er positivt... Tenker på dere innimellom, ønsker dere alt godt!!!!!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja.. da var det meg igjen da.

Hva skal jeg si, vi har vært på sykehuset i dag og vi har fått beskjed om at det er 100% sjanse for at han får tilbakefall. Sånn er det bare med denne kreftformen.

Jeg er helt matt.. vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre. Vi er unge begge to, med små barn, hvordan skal vi klare og leve livet vårt normalt slik som legene sier.

Har vi 1 år sammen, skal vi ha 5 år sammen? Hvordan blir det når man evnt blir syk?

Huff jeg er helt kvalm og skjønner ikke hvordan jeg skal komme igjennom dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Hva skal jeg si, vi har vært på sykehuset i dag og vi har fått beskjed om at det er 100% sjanse for at han får tilbakefall. Sånn er det bare med denne kreftformen.

Uff da! Dette var nok sterk kost for dere begge. Forstår at du sitter med mange spørsmål og tanker nå. Det er ikke lett å se fremover når man veit at den man elsker kommer til å blir syk igjen. Men det kan jo ennå gå mange år.

Kankjse det ikker er så dumt å starte en dagbok? Så får du et sted hvor du kan skrive ned tanker og følelser.

Ta vare på hverandre i denne tunge tiden.

Lykke til!

:klem:

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...