AnonymBruker Skrevet 11. april #21 Del Skrevet 11. april Lese, strikke, hekle, tegne, male, ri, trene, yoga, klatre… Anonymkode: 34d16...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #22 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Takk for at du deler denne historien, hyggelig å lese. Du kan finne nye brevvenner eller, hvis du har Daniels adresse, skrive et brev. Kanskje får du kontakt med Daniel igjen. Anonymkode: 16645...8b3 Ja, kanskje jeg burde finne noen nye. Husker ikke hva han het til etternavn, og det er sikkert 35 år siden. Men det hadde vært utrolig koselig å finne igjen han. Men hvor finner man nye brevvenner min tro? Men jeg har en internett-venn. Hun har jeg aldri truffet men likevel er hun en av mine viktigste venner.😃🥰 Anonymkode: 68a40...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 11. april #23 Del Skrevet 11. april Jeg strikker, hekler, broderer, tegner og maler, pluss litt dataspill fra tid til annen i perioder. Jeg ELSKER å fullføre prosjekter, enten det er med garn eller malekoster. Det gir så mye glede å ha et ferdig prosjekt i mine hender som jeg enten kan gi bort til noen som setter pris på det, eller bruke/ha det selv. I tillegg er jeg veldig glad i å gjøre research før mine kreative prosjekter. Bruker mye tid på å planlegge farger, teksturer osv. Er også nesten en helt egen hobby, å kjøpe materialer. Har litt problemer med at jeg kjøper mer garn enn jeg bruker feks 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #24 Del Skrevet 11. april Jeg kjeder meg aldri, for jeg er voksen. Kjedsomhet er for de unge. Når jeg skal slappe av pusler jeg i hagen med dyrking av blomster og grønsaker, pusser opp hjemme og gjør husarbeid. Eller så går jeg på tur i skogen eller går på cafe. Anonymkode: c1e3c...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #25 Del Skrevet 11. april Samler på og pusser opp dukkehus og roomboxer. Lager små møbler og pynt og ting til dem. Det blir aldri kjedelig, for man kan bruke litt av alle slags hobbyer og materialer til det, og det finnes inspirasjon til ting man kan lage overalt rundt en. Anonymkode: e2098...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #26 Del Skrevet 11. april Telle-trådene her på Kvinneguiden. 😁 Skrive på Wikipedia. Anonymkode: 70d64...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 11. april #27 Del Skrevet 11. april Nålefilting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #28 Del Skrevet 11. april Det varierer. Akkurat blitt avvist av en mann som viste seg å ha damer og datesider som sin hobby, så nå tar jeg hevn med å adoptere hans hobby. Målet mitt er å date flest mulig menn som er kjekkere enn han og ikke ha sex med dem så de ikke blir så lei seg som jeg ble. Men jeg syns det er en litt kjedelig hobby da så varer neppe lenge. Anonymkode: fdd5e...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #29 Del Skrevet 11. april Spiller Pokemon Go Anonymkode: 6c2df...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #30 Del Skrevet 11. april Akkurat nå holder jeg på med prosjekt; den beste blomsterbuffeten ever til alle våre pollinerende og andre insekter også nattsvermere. Jeg har 1 mål tomt som skal fylles med blomster. Jeg fleska til å kjøpte et drivhus på 14 kvm og nå er det helt fullt med små planter som bare venter på at de skal komme i jorden. Har over 65 frøposer som jeg skal i gjennom så det blir litt. Dette har gitt meg masse som ellers er ganske dårlig sånn etter kreft og jeg orker mer nå. Håper det holder og mannen hjelper med alt det fysiske. Anonymkode: 0eac5...988 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 20. april #31 Del Skrevet 20. april Har mange forskjellige hobbyer, akkurat nå driver jeg å tegner. Har kjøpt div bøker på Outland ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #32 Del Skrevet 28. april Fotografere, male, ridning, fjellturer, baking, matlaging, strikking, diamond painting, bullet journaling, skriving av dikt, lære fransk, geocaching, svømming, frivillig arbeid, , bordering, sying, jogging og styrketrening også klatring og buldring. Anonymkode: a4726...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå