Majer Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april Jeg er ikke troende, men prøver å bli det. Forskning viser at det kan være godt for helsen dersom man gjør det på riktig måte. Så har man det med at dersom det finnes en gud så finnes det vel også en motvekt så sånn sett skal det jo gå i null. Eventuelt er det bare en gud og da må vedkommende sannsynligvis holde likevekt mellom godt og ondt sånn at det skal skje utvikling. Det er totalt ulogisk å tenke at det skjer for lite godt til at det kan eksistere en gud. Da er jo hele poenget med en gud borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #22 Del Skrevet 7. april Majer skrev (44 minutter siden): Jeg er ikke troende, men prøver å bli det. Forskning viser at det kan være godt for helsen dersom man gjør det på riktig måte. Så har man det med at dersom det finnes en gud så finnes det vel også en motvekt så sånn sett skal det jo gå i null. Eventuelt er det bare en gud og da må vedkommende sannsynligvis holde likevekt mellom godt og ondt sånn at det skal skje utvikling. Det er totalt ulogisk å tenke at det skjer for lite godt til at det kan eksistere en gud. Da er jo hele poenget med en gud borte.... Glem ikke at det er en Gud og en Djevel som kjemper om å få fokus bort fra hverandre. Djevelen ved å villede og boikotte og prøver å få fokuset bort frs Gud og som forteller at Gud ikke bryr seg og Han som bryr seg, men som er avhengig av at DU hører på Han hvis Han skal hjelpe deg, og ikke på han andre sånn at du tviler. Djevelen vil alltid prøve å forvirre, lyve og stjele fra deg det Gud har gitt, og kan gi og tilbyr deg, spesielt de som søker. Det er dem han må fokusere på, få de til å tvile. Hvis du bare sjekker litt opp i ting du tviler på og ser hva Gud sier om den saken og velger å lukke ørene må Han vike etter en stund. 'Stå djevelen i mot og han vil vike' står det. Jesus ble også fristet, Han husket å svare med Guds ord, og så gav Satan seg'. Der i ørkenen. Senere sørget han for å gå til de rundt ham for å få dem bort og holde de borte fra Ham, noen klarte han å så tvil, mens andre ble overbevist. De som ble overbevist var de som valgte å høre på Jesus, ikke de som valgte å høre på feil øre eller feil personer. Bibelen er Guds ord og hvis det er sant, har Han sagr deg det du skal vite. Bibelen er Guds kjørlighetsbrev til oss alle. Noen gidder ikke lese det, noen tror ikke på ordene, men de som tygger litt på det når de leser det får hjelp til å tolke den også, hvis de ber Han om hjelp og lytter litt, plutselig leser du et bibelvers du 'kan' og trodde du forsto på en ny måte, det får en annen betydning eller du forstår det fordi Gud da åpenbarer skjulte ting som ikke er forunt å se før du er klar for det. Litt etter litt. Det er en reise, spennende, det handler bare om å rette fokuset på riktig sted, bort fra deg, oss, og til 'hva sier Gud om'. Da vet Gud du har genuin interesse for hva Han har å si. Ikke hva verden utenfor tror på, har som sin sannhet, du er en del av den og opplært i den, også jeg, og vi hører alle på de tingene der, men Gud har et annet syn enn verdens syn og det er det synet Han vil vi skal se, se det Han ser, for når vi ser hvordan Han tenker er det ikke slik vi er opplært å tenke. Men det å lytte til Han betyr at en vender om slik at øret er vendt mot Hans ord og ikke holder oss for ørene og vender mest øret til når andre snakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #23 Del Skrevet 7. april Monika Tgirl skrev (12 timer siden): Til å være allmektig og bare kunne drive med tilrettelegging høres han mer ut som en NAV-ansatt enn en gud. Litt stusselig liksom. Han delegerer til deg, fånyttes sannsynligvis, for de som ikke tror har ingen nytte av det. De får ofte problemer, og havner kanskje på NAV. Som er menneskets beste svar på Gud, litt stusselig liksom. Anonymkode: 153e0...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #24 Del Skrevet 7. april Når dere nå prater om tro så la meg skyte inn en begrepsoppklaring: Fra gresk og Septuaginta er begrepet «metanoia» oversatt med ordet «tro». Det betyr omvendelse og/eller sinnforandring, altså når du blir kristen endrer du hele din livsanskuelse og ditt verdenssyn. Anonymkode: 14beb...8fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #25 Del Skrevet 7. april (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Når dere nå prater om tro så la meg skyte inn en begrepsoppklaring: Fra gresk og Septuaginta er begrepet «metanoia» oversatt med ordet «tro». Det betyr omvendelse og/eller sinnforandring, altså når du blir kristen endrer du hele din livsanskuelse og ditt verdenssyn. Anonymkode: 14beb...8fc Du sa det! Endret 7. april av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #26 Del Skrevet 7. april Påkrevd skrev (17 timer siden): Det er dårlig stil å bable hull i hodet på ham når det går trått. Da må han fokusere på deg, og hører ingen av de stakkars 100 foreldrene som samtidig sitter på sine knær med foldede hender mens barna deres dør av kreft og Kolera. Han er ikke kvinne, og kan tydeligvis ikke multitaske....eller, mulig han bare visste hva de trengte, da. Eller ikke trengte, som barn f.eks. En mildt sagt forvirrende fyr, det der😐 Gud er allmektig og kan håndtere at flere mennesker ber på en gang, det betyr ikke at vi får alt vi ber om, selv om ateister er litt som bortskjemte barn som tror det. Gud vet hva vi trenger. Anonymkode: ad14e...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #27 Del Skrevet 7. april Majer skrev (7 timer siden): Jeg er ikke troende, men prøver å bli det. Forskning viser at det kan være godt for helsen dersom man gjør det på riktig måte. Så har man det med at dersom det finnes en gud så finnes det vel også en motvekt så sånn sett skal det jo gå i null. Eventuelt er det bare en gud og da må vedkommende sannsynligvis holde likevekt mellom godt og ondt sånn at det skal skje utvikling. Det er totalt ulogisk å tenke at det skjer for lite godt til at det kan eksistere en gud. Da er jo hele poenget med en gud borte.... Det er ikke slik det fungerer. Det er ikke Gud som gjør ondt, det er kun mennesker. Hadde alle mennesker hørt på og fulgt Guds ord ville det ikke vært noen ondskap i verden. Anonymkode: ad14e...c3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #28 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gud er allmektig og kan håndtere at flere mennesker ber på en gang, det betyr ikke at vi får alt vi ber om, selv om ateister er litt som bortskjemte barn som tror det. Gud vet hva vi trenger. Anonymkode: ad14e...c3b Unnskyld meg, men hvorfor er du så nedlatende ovenfor dem som ikke tror... Ateister tror ikke på Gud og da er de ikke som 'bortskjemte barn som tror de får alt de ber om'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 7. april #29 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 17.24): Har Gud ordnet opp i noe som du trengte hjelp med for eks? Eller ber du bare masse selv og må på siden gjøre all jobben selv? Jeg har vansker med å se at folk sier dem har fått hjelp av gud når de har kommet ut av rus for eks. Men det er jo mennesker som hjelper de menneskene? Eller hvis noen gjør andre vondt, for eks ved voldtekt. Eller folk stjeler fra andre og tar tinga dems. Gud stoppet jo ikke det tyveriet? Anonymkode: 7896c...6c6 Vet ikke om jeg skal kalle det Gud, men tror på at det er en utenomjordisk kraft på en måte, som overgår all menneskelig forstand. Jeg tror denne kraften reddet katten min i 2011. Katten min var meget syk, og var innlagt på dyre hospital i 3 uker. Den hverken spiste eller tisset selv. Måtte mates med sonde, og dyrlegen mistenkte at nyrene hadde blitt ødelagt etter en urinveis stopp. Jeg ba under disse 3 ukene, og jeg ber sjeldent om noe. Dyrlegen ringte meg en dag og sa det som det var at hvis ikke katten tisset selv i løpet av et par dager så måtte vi avtale en dag for avliving neste gang han ringte. Jeg ba igjen om et mirakel den gangen. Dyrlegen ringte allerede tilbake dagen etter. Kunne da fortelle at katten tisset selv, og at det var framgang når det gjaldt å spise selv. Jeg kunne til og med hente den samme dag. Hva som skjedde den natta vet jeg fortsatt ikke, men jeg gikk mirakelet som jeg ba om. Katten lever enda og er 15 år blitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #30 Del Skrevet 7. april Jeg ber om styrke til å komme meg gjennom vanskelige perioder. Jeg ber for mine barn når jeg er bekymret. For rettledning slik at jeg kan ta gode valg. Jeg ber for å få fram det beste i "meg selv" for å være den beste versjon av meg selv jeg kan være. Men til syvende og sist handler det ikke om MEG, det handler om hva jeg kan gjøre for andre, og hvordan jeg kan finne indre fred og lykke ved å velge det gode i livet. Alt det som ikke handler om penger, status, overfladiske ting som ikke egentlig gir deg lykke. Tro handler vel om det motsatte av det som dagens generasjon tror på. De tror på statusjag og materiell luksus, mens de aldri har vært så ulykkelig som de er nå. De har aldri hatt mer og aldri vært mer ulykkelig. For meg er tro nyttig. Det har fått generasjonene før meg gjennom tøffe tider, og det handler om å tro på noe godt. Jeg tror på Jesus lære er veien til et bedre liv. Om det er ikke er en Gud (det er en tro, ikke en vitenskap) så har jeg likevel gjort mitt for å følge et ideal som handler om være en god stødig versjon av meg selv. Styrken gjør at jeg feks ikke trenger å ruse meg vekk fra livet, eller trenger å føle meg shitty. Det er ingen easy fix, der jeg knipser med fingrene. Jeg har gått gjennom vanskelige perioder som alle andre, men jeg prøver å søke støtte til å komme gjennom det hele styrket og mer moden. Det handler til syvende og sist ikke om meg, men om alle rundt meg og alle mennesker som en slags tro som gjør at verden blir et godt sted. Som står der gjennom krig og elendighet og representerer noe godt for seg selv, andre og generasjonene etterpå. Fordi de har valgt det, fordi de tror på det. Du trenger ikke ha en kristen tro for å være et godt menneske, men det kan være greit å "tro" på noen idealer. Hva tror du på? Anonymkode: be468...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #31 Del Skrevet 7. april Jesus er hovedgrunnen til at jeg ikke har tatt selvmord. Han har vært i mitt hjertet siden barndommen, men ble ateist som 16- åring og var det til jeg giftet meg som 34- åring❤️ Da ga Gud meg verdens beste svigerfamilie oC gutt/ mann. Begynte mitt nye liv og fikk tilbake Jesus. Sluttet å drikke/ røyke og ruse meg ved Jesus på mitt lag. Han straffet meg daglig fordi jeg løy mine foreldre rett opp i trynet og slo mamma og kastet en mobil på pappa. Vannet og kalte de hore og jævla hykler! Etter jeg ble født på ny og gikk i kirken ukentlig fikk jeg det mye bedre. Mine foreldre har tilgitt meg, og i dag forstår jeg at de alltid har elsket meg. Men de sa bare at Jesus elsker meg. Og kranglet daglig. Både storebror oC pappa slo meg i magen og på rumpa hver eneste uke fra jeg var 4-12 år… Da pappa kom fra jobb og jeg var på rommet mitt alene sa mamma at jeg måtte få en fysisk straff. Pappa spiste først middag og drakk kaffe/ hvilte. På kvelden badet jeg og pusset tenner. Da jeg hadde lagt meg kom pappa inn å spurte om jeg hadde gjort noe galt. Hvis jeg svarte ja slapp jeg unna med ris utenpå pysj og nattkjole. Hvis jeg hadde fått melding med hjem fra lærer om dårlig orden/ oppførsel og ikke viste det etter skolen var det alvorlig. Da måtte jeg legge meg over fanget hans uten pysj og uten kveldsmat. Han gikk ut og hentet kvister fra bjørketrær i skogen bak huset. Disse ble i tillegg lagt i saltvann. Mens jeg måtte be om unnskyldning til læreren dagen etter og moren min først. Så ga han meg mellom 5 og 100 slag på bar rumpe. Dette var veldig vondt og jeg gråt etterpå. Han på meg etterpå om å stå i hjørnet av rommet mitt eller gå ned på kne ved sengen å be fader vår. Etter denne seansen som varte en halvtime fikk jeg lov å ta på pysjen å pusse tenner. Men fikk ikke annet enn vann før frokost neste morgen. Dette ble flauere jo nærmere ungdomsskolen jeg kom. Etter jeg fikk mensen i niende klasse fikk jeg ikke fysisk straff. Anonymkode: 41b7a...187 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #32 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jesus er hovedgrunnen til at jeg ikke har tatt selvmord. Han har vært i mitt hjertet siden barndommen, men ble ateist som 16- åring og var det til jeg giftet meg som 34- åring❤️ Da ga Gud meg verdens beste svigerfamilie oC gutt/ mann. Begynte mitt nye liv og fikk tilbake Jesus. Sluttet å drikke/ røyke og ruse meg ved Jesus på mitt lag. Han straffet meg daglig fordi jeg løy mine foreldre rett opp i trynet og slo mamma og kastet en mobil på pappa. Vannet og kalte de hore og jævla hykler! Etter jeg ble født på ny og gikk i kirken ukentlig fikk jeg det mye bedre. Mine foreldre har tilgitt meg, og i dag forstår jeg at de alltid har elsket meg. Men de sa bare at Jesus elsker meg. Og kranglet daglig. Både storebror oC pappa slo meg i magen og på rumpa hver eneste uke fra jeg var 4-12 år… Da pappa kom fra jobb og jeg var på rommet mitt alene sa mamma at jeg måtte få en fysisk straff. Pappa spiste først middag og drakk kaffe/ hvilte. På kvelden badet jeg og pusset tenner. Da jeg hadde lagt meg kom pappa inn å spurte om jeg hadde gjort noe galt. Hvis jeg svarte ja slapp jeg unna med ris utenpå pysj og nattkjole. Hvis jeg hadde fått melding med hjem fra lærer om dårlig orden/ oppførsel og ikke viste det etter skolen var det alvorlig. Da måtte jeg legge meg over fanget hans uten pysj og uten kveldsmat. Han gikk ut og hentet kvister fra bjørketrær i skogen bak huset. Disse ble i tillegg lagt i saltvann. Mens jeg måtte be om unnskyldning til læreren dagen etter og moren min først. Så ga han meg mellom 5 og 100 slag på bar rumpe. Dette var veldig vondt og jeg gråt etterpå. Han på meg etterpå om å stå i hjørnet av rommet mitt eller gå ned på kne ved sengen å be fader vår. Etter denne seansen som varte en halvtime fikk jeg lov å ta på pysjen å pusse tenner. Men fikk ikke annet enn vann før frokost neste morgen. Dette ble flauere jo nærmere ungdomsskolen jeg kom. Etter jeg fikk mensen i niende klasse fikk jeg ikke fysisk straff. Anonymkode: 41b7a...187 Hørtes helt fryktelig ut, godt du ikke knakk helt! Men misforstod jeg deg? Gud straffer da ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 7. april #33 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gud er allmektig og kan håndtere at flere mennesker ber på en gang, det betyr ikke at vi får alt vi ber om, selv om ateister er litt som bortskjemte barn som tror det. Gud vet hva vi trenger. Anonymkode: ad14e...c3b Vi får dra det gamle spørsmålet, da. Kan Gud skape en stor stein som er så tung at han ikke kan løfte den? Hvis ja, så kan han ikke løfte den, og er dermed ikke allmektig. Hvis nei, så kan han altså ikke skape steinen, og er dermed ikke allmektig. Trenger for hva? Leve i rennesteinen som heroinavhengig og syk med store smerter fysisk og psykisk og en tidlig død? Hva tenker du om en kristen person i den situasjonen, og hva har Gud i tankene når han mener at dette passer perfekt for vedkommende? Nei, "Gud er allmektig, har en plan, og vet hva vi trenger, så videre spørsmål er unødvendig", er et fullstendig tomt og intetsigende svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #34 Del Skrevet 7. april (endret) Påkrevd skrev (16 minutter siden): Vi får dra det gamle spørsmålet, da. Kan Gud skape en stor stein som er så tung at han ikke kan løfte den? Hvis ja, så kan han ikke løfte den, og er dermed ikke allmektig. Hvis nei, så kan han altså ikke skape steinen, og er dermed ikke allmektig. Trenger for hva? Leve i rennesteinen som heroinavhengig og syk med store smerter fysisk og psykisk og en tidlig død? Hva tenker du om en kristen person i den situasjonen, og hva har Gud i tankene når han mener at dette passer perfekt for vedkommende? Nei, "Gud er allmektig, har en plan, og vet hva vi trenger, så videre spørsmål er unødvendig", er et fullstendig tomt og intetsigende svar. Gud har faktisk bedt kristne om å hjelpe de som trenger de, så hvis vi der noen som sliter så tror jeg nok at den 'kristne' istedenfor å stille seg opp og be 'gud hjelp ham' får til svar; 'jeg gav deg en oppgave, hvorfor gidder du ikke prøve'...Forstår du hva jeg prøver å si. Kristne har en oppgave og den består ikke av å lukke øyne og folde hender, men å åpne dem, hjettet sitt og bruke de ressurser de har fått for de som sliter'. Gud virker ofte gjennom mennesker. Også ikke troende som har hjerte for andre. Endret 7. april av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 7. april #35 Del Skrevet 7. april Lawyam skrev (2 minutter siden): Gud har faktisk bedt kristne om å hjelpe de som trenger de, så hvis vi der noen som sliter så tror jeg nok at den 'kristne' istedenfor å stille seg opp og be 'gud hjelp ham' får til svar; 'jeg gav deg en oppgave, hvorfor gidder du ikke prøve'... En lege vil ikke fortelle deg at du må gå hjem å bli frisk fra kreften din, fordi "det er opp til deg å prøve". Avhengighet er en sykdom, som kan diagnostiseres på linje med alt annet. Kutter man brått, kan man dø. Mange har utallige opphold på avrusningsklinikker bak seg, samtaler med terapeuter, miljøarbeidere og psykologer, uten hell. Det er sjelden sånn at de ikke har "giddet å prøve". Avhengigheten kan til og med ha oppstått etter bruk av nødvendige reseptbelagte medisiner. Ingen lever i rennesteinen fordi de hadde det som mål i livet....Imens får mange andre kristne livet servert på sølvfat, uten å lee en finger. Nei, de "oppgavene" må du lenger ut på landet med. Hvis ikke, forventer jeg at du tar deg sammen og ordner opp selv neste gang du blir syk, legen har uansett nok å gjøre. Og den steinen til Gud, er det noe han kan skape og eventuelt løfte, eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #36 Del Skrevet 7. april (endret) Påkrevd skrev (8 minutter siden): En lege vil ikke fortelle deg at du må gå hjem å bli frisk fra kreften din, fordi "det er opp til deg å prøve". Avhengighet er en sykdom, som kan diagnostiseres på linje med alt annet. Kutter man brått, kan man dø. Mange har utallige opphold på avrusningsklinikker bak seg, samtaler med terapeuter, miljøarbeidere og psykologer, uten hell. Det er sjelden sånn at de ikke har "giddet å prøve". Avhengigheten kan til og med ha oppstått etter bruk av nødvendige reseptbelagte medisiner. Ingen lever i rennesteinen fordi de hadde det som mål i livet....Imens får mange andre kristne livet servert på sølvfat, uten å lee en finger. Nei, de "oppgavene" må du lenger ut på landet med. Hvis ikke, forventer jeg at du tar deg sammen og ordner opp selv neste gang du blir syk, legen har uansett nok å gjøre. Og den steinen til Gud, er det noe han kan skape og eventuelt løfte, eller ikke? Jeg sa ikke narkomanen, jeg sa de kristne hadde fått i oppgave å hjelpe de som trengte hjelp. Du misforsto meg, tror jeg. Endret 7. april av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 7. april #37 Del Skrevet 7. april (endret) Lawyam skrev (6 minutter siden): Jeg sa ikke narkomanen, jeg sa de kristne hadde fått i oppgave å hjelpe de som trengte hjelp. Vel, så på grunn av at andre kristne ikke gidder å hjelpe, så skal den kristne narkomane bare fortsette å lide, ifølge Gud. Han skal altså straffes for andres feil. Det gir jo mening...not. Nei, du godeste Lawyam, du får meg nok ikke til å løpe ned kirkedørene idag heller😄 ....Og den steinen? Endret 7. april av Påkrevd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april #38 Del Skrevet 7. april Påkrevd skrev (Akkurat nå): Vel, så på grunn av at andre kristne ikke gidder å hjelpe, så skal den kristne narkomane bare fortsette å lide, ifølge Gud. Han skal altså straffes for andres feil. Det gir jo mening...not. Nei, du godeste Lawyam, du får meg nok ikke til å løpe ned kirkedørene idag heller😄 ....Og den steinen? Jeg har da ikke med et ord bedt deg løpe ned kirkedørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 7. april #39 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 17.24): Har Gud ordnet opp i noe som du trengte hjelp med for eks? Eller ber du bare masse selv og må på siden gjøre all jobben selv? Jeg har vansker med å se at folk sier dem har fått hjelp av gud når de har kommet ut av rus for eks. Men det er jo mennesker som hjelper de menneskene? Eller hvis noen gjør andre vondt, for eks ved voldtekt. Eller folk stjeler fra andre og tar tinga dems. Gud stoppet jo ikke det tyveriet? Anonymkode: 7896c...6c6 - jeg ba om mening , kort tid etter fikk jeg tanker som bare datt ned i hodet på hva jeg burte oppnår i livet, å tanker om at meningen med livet er vekst og søken etter stadig nye perspektiv, og at depresjonen min hadde en hensikt. - jeg var ensom, ba om en kjæreste , gjerne en som ikke har hatt det så greit så jeg kunne vokse med å ta vare på , noe tid etterpå kom en kollega bort å nevne en kvinne som har fått øynene opp for meg, noe jeg syntes var rart da hun alltid virket så kaldt mot meg, Hun er min kone nå og vi har gått igjennom mye sammen på godt og vondt. Jeg var lei og fant ikke mening i min jobb , så jeg ba igjen, litt tid senere ble det lyst ut en stilling, jeg fikk jobben og der møtte jeg mennesker nye mennesker å vokses sammen med. vi har vanskeligheter med å få barn, så jeg skal be om en sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 7. april #40 Del Skrevet 7. april Lawyam skrev (37 minutter siden): Jeg har da ikke med et ord bedt deg løpe ned kirkedørene. Nei, og som sagt skjer det heller ikke, for det du skriver er ikke annet enn lett svevende ord som snurrer rundt temaet, men aldri gir noe konkret svar på det jeg spør om. Eller så blir spørsmålene/argumentene glatt og elegant fullstendig ignorert, og disse kirkedørene er det du til slutt velger å fokusere på. Veldig usikker på hvordan du tenker at det skal få fram poengene dine, men🤷🏻♂️ Samme kan det være. Min agnostisisme er ihvertfall ytterligere styrket et hakk eller tre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå