AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Sto å gjorde strakmark eller rdls om du vil.. ikke så grusomt tungt, ikke noe jeg ikke vanligvis klarer, men idag på tredje settet så på vei ned igjen etter noen løft så smalt det plutselig i ryggen og noe ga etter, stanga gikk i golvet og jeg har egentlig ikke klart å rette meg noe særlig etter det.. dro fort hjem etter det for var redd det skulle bli verre og jeg ikke skulle klare å komme meg ned trappa uten å se ut som en tulling 🙈 Nå gjør det altså vondt å stå, flytte på bena og ved vridninger, kjenner det også når jeg sitter men da mer som en svak krampe. Noen som har noen ide om hva som skjedde der? Og om hvor lang tid det tar å komme seg igjen? Har trent aktivt i mange år, har hatt kink i nakken og sånt men da smeller det ikke og har aldri hatt det i korsryggen.. Anonymkode: c0bb4...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april Prolaps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april -venter- skrev (25 minutter siden): Prolaps? Oh no, det vil jeg jo ikke ha! Men ja, etter et Google søk så høres det jo veldig ut som det ja.. passer dårlig, har syke unger som må bæres hele tiden 😑 Anonymkode: c0bb4...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Sto å gjorde strakmark eller rdls om du vil.. ikke så grusomt tungt, ikke noe jeg ikke vanligvis klarer, men idag på tredje settet så på vei ned igjen etter noen løft så smalt det plutselig i ryggen og noe ga etter, stanga gikk i golvet og jeg har egentlig ikke klart å rette meg noe særlig etter det.. dro fort hjem etter det for var redd det skulle bli verre og jeg ikke skulle klare å komme meg ned trappa uten å se ut som en tulling 🙈 Nå gjør det altså vondt å stå, flytte på bena og ved vridninger, kjenner det også når jeg sitter men da mer som en svak krampe. Noen som har noen ide om hva som skjedde der? Og om hvor lang tid det tar å komme seg igjen? Har trent aktivt i mange år, har hatt kink i nakken og sånt men da smeller det ikke og har aldri hatt det i korsryggen.. Anonymkode: c0bb4...c72 Høres ut som kink i ryggen. Hatt det 2 ganger, klarte ikke ta på meg buksa en gang. Det bedrer seg litt etter noen dager. Anonymkode: 3bb73...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april Det er umulig å si her, du må få sjekka via en fagperson hva som er problemet ditt, om det er prolaps/muskulære eller andre ting. Jeg hender at får muskulær låsning i korsryggen, og da er det som regel 4 behandlinger og gåing i ulendt terreng som er løsninga for meg for å få det til å slippe igjen. Tar da som regel ca 14 dager før det slipper helt. Beste forebygginga jeg gjør for at det ikke skal skje er jogging/løping på sti, gjerne ulendt for å bruke kjerne muskulaturen mye. Anonymkode: 2b4fc...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er umulig å si her, du må få sjekka via en fagperson hva som er problemet ditt, om det er prolaps/muskulære eller andre ting. Jeg hender at får muskulær låsning i korsryggen, og da er det som regel 4 behandlinger og gåing i ulendt terreng som er løsninga for meg for å få det til å slippe igjen. Tar da som regel ca 14 dager før det slipper helt. Beste forebygginga jeg gjør for at det ikke skal skje er jogging/løping på sti, gjerne ulendt for å bruke kjerne muskulaturen mye. Anonymkode: 2b4fc...0cf Okei, takk for svar, jeg drar til kiropraktor i morgen om jeg får barnevakt for barnet også håper jeg på en kink eller låsning ☺️ og takk for råd, nå begynner det å bli såpass greit i skogen at jeg kanskje skal ta meg en joggetur når jeg klarer å bevege meg igjen ☺️ Anonymkode: c0bb4...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Hvordan gikk dette TS Anonymkode: e9dad...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå