Gå til innhold

Eksklusiv med gjennomsnittlig mann, eller dele på en høystatusmann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si at du har valget mellom å være sammen med helt vanlig ola dunk - dvs dere kan ha hund, hus, alt det der. Kanskje dere kan få råd til hytte og noen ferier, men ikke noe mer enn det.

Eller så kan du bli sammen med en som er like hyggelig, kjekk og alt det der som han vanlige, men han har ekstremt mye penger og du kan få akkurat det du peker på og du er sikret livet ut i sus og dus. Da snakker jeg ikke om noen som har råd til å putte jarlsbergost istedenfor topping på pizzaen, men noen som virkelig er rik. Saken er at du må dele han med 2 andre damer.

Hva hadde du valgt? (Vær ærlig med deg selv og ikke post idealistiske svar) :)

Anonymkode: 9ce19...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ola dunk - uten tvil. 

EDIT: selv om jeg hadde hatt mulighet til å være eksklusiv med han rike, hadde jeg fremdeles valgt Ola Dunk 

Endret av Bromance
lagt til tekst
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke opptatt av penger, status eller materielle ting. Så det hadde blitt Ola Dunk på meg😊

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er ikke til salgs, blir Ola Dunk på meg også!

Anonymkode: 58ea7...3f0

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller 5 år med en løve, enn et helt liv med sau.

Jeg trives spåass godt i eget selskap at jeg ikke har noe problem med å være singel mesteparten av livet.

Anonymkode: 9bcbc...295

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper hun unna med å ha 1/3 så mye sex da?

Anonymkode: 9edad...e95

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at mange kvinner godtar å dele så lenge det er ff. Når det kommer til forhold har jeg merket at folk jeg allerede kjenner kan akseptere at jeg har en annen, men at det fungerer svært dårlig å skrive det på tinder eller møter fremmede på byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg skikkelig sinna på grunn av jobben, og har aller mest lyst å si opp og aldri mer jobbe. Men jeg har regninger og utgifter å betale, så det går jo ikke. I dag velger jeg glatt han rikingen. 

Anonymkode: b1589...6a3

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

La oss si at du har valget mellom å være sammen med helt vanlig ola dunk - dvs dere kan ha hund, hus, alt det der. Kanskje dere kan få råd til hytte og noen ferier, men ikke noe mer enn det.

Eller så kan du bli sammen med en som er like hyggelig, kjekk og alt det der som han vanlige, men han har ekstremt mye penger og du kan få akkurat det du peker på og du er sikret livet ut i sus og dus. Da snakker jeg ikke om noen som har råd til å putte jarlsbergost istedenfor topping på pizzaen, men noen som virkelig er rik. Saken er at du må dele han med 2 andre damer.

Hva hadde du valgt? (Vær ærlig med deg selv og ikke post idealistiske svar) :)

Synes du høres litt nedlatende ut om denne "vanlige" mannen. Er du så rik selv, da?

Ellers, du bør ikke "velge" noen av dem. Du bør heller være singel til du møter en du virkelig liker, og som liker deg tilbake. Dersom du drømmer om rikdom, utdann deg, jobb for det, tjen egne penger. Livet er kort, kjærlighet, tiltrekning og sex du ikke kan motstå er MYE mer verdt enn rikdom.

Anonymkode: 1f4e6...467

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er høystatusen arabisk og gift med alle 3 går jeg for han hvis ikke Ola dunk. Norske menn som holder på sånn mangler etikk og moral og forpliktelser og ansvars følse mens en muslim oppdratt til flerkoneri fremdels kan ha alle de egenskaper 

Anonymkode: 0004c...a69

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis gift med «høystatusmann» og slipper å dele ham med noen. 😊

Anonymkode: 12d32...9a1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes du høres litt nedlatende ut om denne "vanlige" mannen. Er du så rik selv, da?

Ellers, du bør ikke "velge" noen av dem. Du bør heller være singel til du møter en du virkelig liker, og som liker deg tilbake. Dersom du drømmer om rikdom, utdann deg, jobb for det, tjen egne penger. Livet er kort, kjærlighet, tiltrekning og sex du ikke kan motstå er MYE mer verdt enn rikdom.

Nedlatenheten retter seg nok mer mot antagelsen av at kvinner er golddiggers og alltid går etter de som er rike. Noe som selvsagt bare er tull. Men TS søker nok bekreftelse for denne antagelsen med denne tråden. Ser ikke ut som han har truffet så bra til nå da, ut fra svarene som foreligger. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig du deler uten å vite vetu slik det oftest er..

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg er rik. Men også nysgjerrig

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er høystatusen arabisk og gift med alle 3 går jeg for han hvis ikke Ola dunk. Norske menn som holder på sånn mangler etikk og moral og forpliktelser og ansvars følse mens en muslim oppdratt til flerkoneri fremdels kan ha alle de egenskaper 

Hva med mormonere og sånn da? De er vestlige, de? Har du sett Siste Wives?

Bare gå utifra at høystatusmannen er minst like trofast, respektfull osv som "gjennomsnittsmannen".

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men hadde du villet dele han med noen hvis han satte det som krav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i å dele? Felles polyamorøs husholdning eller time-share? Jeg er såpass glad i alenetid og har en helsetilstand som legger en del begrensninger på hva jeg klarer og orker å gjøre, så en deltidsmann ville jo strengt tatt vært nok...

Endret av Daria
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria said:

Hva legger du i å dele? Felles polyamorøs husholdning eller time-share? Jeg er såpass glad i alenetid og har en helsetilstand som legger en del begrensninger på hva jeg klarer og orker å gjøre, så en deltidsmann ville jo strengt tatt vært nok...

Tja... den ordningen som hadde skapt minst bråk for å være ærlig 🤣

Jeg har sett sister wives litt og de bodde i forskjellige hus da. Og han dro rundt. Men det går jo også gang å ha et digert hus, men kanskje alle vil gå hverandre på nervene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høye, store kjekke menn deles jo på i stor grad. Mange går nok med på det, selv om de naturligvis ville foretrukket livsvarige monogame forhold. Saken er at de som vil ha sånne menn må være villig til å dele, på den ene eller andre måten.

Er det dating det er snakk om må man akseptere at de dater mange andre og.

Er det sex det er snakk om må man akseptere at de ligger med mange andre og.

Er det seriøse forhold det er snakk om må man akseptere at det har en avgrenset varighet. Før en yngre dame får sin sjanse om noen år, og tar over.

Anonymkode: b1076...cf0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja... den ordningen som hadde skapt minst bråk for å være ærlig 🤣

Jeg har sett sister wives litt og de bodde i forskjellige hus da. Og han dro rundt. Men det går jo også gang å ha et digert hus, men kanskje alle vil gå hverandre på nervene?

Jeg måtte hatt min egen bolig - med rett til å sende ham videre når det passet meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mulig du deler uten å vite vetu slik det oftest er..

Nope, når han ikke er på jobb er han hjemme. Når han er på jobbreise kommer han hjem samme kveld selv om kollegaene overnatter. Han er faktisk trofast, selv om jeg skjønner at det er vanskelig for deg å tro. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg med trofast mann over her: nei, jeg ville ikke delt ham med noen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...