AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars Jeg har hørt så mye negativt om kjørelærere og har hørt noen har med kjørelæreren på opplæring, er det med å være redd for sensor grunn nok? altså, jeg er ikke redd de av den forstand men redd for å få en gretten kuk av en sensor som stryker meg kun for faen. Anonymkode: 82e06...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Jeg trengte ingen grunn, jeg ble spurt om jeg ville kjøre alene eller med trafikklæreren min. Jeg valgte å kjøre alene 😊 Anonymkode: ba68d...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Nei, du trenger ikke det. Kjørelæreren min spurte meg om jeg ville hun skulle være med eller ikke. Men hun visste hvem jeg skulle få som sensor og fortalte meg at han var så koselig og trivelig en mann så hun trodde ikke det var nødvendig. Og hun hadde rett. Han var kjempehyggelig og det gikk så fint selv om hun ikke ble med. Men du kan absolutt ha med kjørelærer hvis du vil. Anonymkode: 94457...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå