Gå til innhold

Henger bare for sex

overtenkeren_her

Anbefalte innlegg

Har en god kompis som er veldig snill og trygg. Vi har en fin relasjon og klemmer når vi hilser hei og hadet. 

Henger han bare med meg for å ligge? Eller kan mann og kvinne være gode venner uten noe mer?

Hilsen kvinne i tidlig 20 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker menn deg godt nok, så vil de ha forhold

Anonymkode: e03ed...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker menn deg godt nok, så vil de ha forhold

Men hadde han orket å henge med meg 1-2 ganger i uka og tekste meg hver dag om han ikke var ute etter noe mer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, overtenkeren_her said:

Men hadde han orket å henge med meg 1-2 ganger i uka og tekste meg hver dag om han ikke var ute etter noe mer??

En mann som er forelsket vil binde seg for å sikre at ikke noen andre snapper opp den fantastiske dama. Han er ikke forelsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre han. Livet handler om mer enn sex, så godt mulig han genuin liker selskapet ditt. Men den tryggeste  måten å finne ut det på er å spørre. Kanskje vil han lyve, men det går an å finne ut av det. 

Anonymkode: 04b60...142

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtenkeren_her skrev (3 minutter siden):

Så lenge han ikke har kjæreste så har han deg som en god venn. Hvis han får kjæreste vil han sikkert holde mindre kontakt.

Det kan godt hende han kan være interessert i å bli kjæreste med deg, men at han er redd for å ødelegge det dere har.

Hva ønsker du av forholdet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, menn og kvinner kan være venner.Men betyr ikke at de ikke har streifet tanken å bestige fjell og daler. Samtidig er vennesonen noe vi kvinner har kanskje mer strikt enn menn. Og vennskap der man føler seg trygg, er det lett å forelske seg for en av partene. Jeg har hatt kompis forelsket i meg, desverre var jeg forelsket i felles kompis...det ble litt kleint en stund. Men vi vokste oss inn i andre forhold , enda venner om ikke så nære. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må spørre han. Livet handler om mer enn sex, så godt mulig han genuin liker selskapet ditt. Men den tryggeste  måten å finne ut det på er å spørre. Kanskje vil han lyve, men det går an å finne ut av det. 

Anonymkode: 04b60...142

trenger ikke spør. TS hadde ikke skrevet her hadde han vært interessert. Er en mann interessert, så er man ikke i tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

trenger ikke spør. TS hadde ikke skrevet her hadde han vært interessert. Er en mann interessert, så er man ikke i tvil

Det er vel veldig riktig. Er vel ganske sikker på at han er interessert men synes det er fint slik det er nå.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han heterofil er han nok klar for noe mer, når du slipper han til...

Heterofile menn er aldri venner bare med en heterofil kvinne.

Anonymkode: a2713...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjent noen som bare er ute etter sex. 

Sex er gjerne en del av pakka men trenger heller ikke være det

Anonymkode: bc733...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og har en del kvinnelige venner. En del av de henger jeg ganske mye med. Noen av de kunne jeg nok fint hatt sex med. Noen av de ville jeg nok ikke hatt sex med. Ingen av de henger jeg med kun fordi jeg ønsker å ha sex med de. 

Anonymkode: 24b1f...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange venner av begge kjønn, vil ikke ha sex med alle de nei, på ingen måte! Jeg er absolutt bare venn med folk. 

Anonymkode: de001...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...