AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Del Skrevet 29. mars 2024 - Anonymkode: 9954a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #2 Del Skrevet 29. mars 2024 Ja? Anonymkode: bfec7...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #3 Del Skrevet 29. mars 2024 Like seriøs som nyhetsspeilet Anonymkode: 3b003...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Del Skrevet 7. april 2024 Veldig usikker. De ber om bilder, navn og fødselsdatoen, men er det trygt å gi ut? Og samarbeider de. Har sendt meldinger med 3 ulike, og det virker som alle har tilgang på samme informasjon om meg? Anonymkode: 9954a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Veldig usikker. De ber om bilder, navn og fødselsdatoen, men er det trygt å gi ut? Og samarbeider de. Har sendt meldinger med 3 ulike, og det virker som alle har tilgang på samme informasjon om meg? Anonymkode: 9954a...801 Du skal selvfølgelig ikke gi bort informasjonen din, hele nettsiden lyser lureri. De oppgir et firma som befinner seg Sveits men adressen de bruker stemmer ikke. Jeg skal garantere at disse mediumene de reklamerer med ikke eksisterer i virkeligheten, det virker heller ikke som om hovedpersonen bak nettsiden eksisterer. Anonymkode: f39fd...b15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig usikker. De ber om bilder, navn og fødselsdatoen, men er det trygt å gi ut? Og samarbeider de. Har sendt meldinger med 3 ulike, og det virker som alle har tilgang på samme informasjon om meg? Anonymkode: 9954a...801 Utenlandsk selskap og er ikke noe jeg ville kontaktet. De leier inn folk billig og reklamerer for dem. I utgangspunket lukter slik av. Sende inn bildet bryter med tanken norske selskap har for å ivareta sikkerheten for kunder. Spåere skal ikke vite hvem som ringer. Kundene skal føle seg trygge og alt skal være anonymt. Alt som ikke foregår anonymt bør unngås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #7 Del Skrevet 19. mai 2024 Men... De må vel ha litt troverdighet? For å kunne drive? Anonymkode: 9954a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #8 Del Skrevet 19. mai 2024 For meg ser den seriøs . Husk på at dette er klarsyn og sett med klarsyn for de som søker svar utenom det fysiske Anonymkode: bfec7...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 19. mai 2024 #9 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg ser den seriøs . Husk på at dette er klarsyn og sett med klarsyn for de som søker svar utenom det fysiske Anonymkode: bfec7...1b5 Hvordan vurderer du den? Har ikke peiling, og er ikke kritisk. Synes bare det et vanskelig å vite hva som er humbug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #10 Del Skrevet 19. mai 2024 1 hour ago, Hengebuksvinet said: Hvordan vurderer du den? Har ikke peiling, og er ikke kritisk. Synes bare det et vanskelig å vite hva som er humbug. De tilbyr chat og epost , som ikke andre sider gjør som magic circle eller spådom online Anonymkode: bfec7...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå