Gå til innhold

25 og 55 år gamle menn på ferie sammen, akseptert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er 25 år gammel mann. Jeg er veldig introvert og klarer ikke å lage venner. Jeg vet ikke hva jeg skal snakke om. Har aldri hatt venner, men bare litt beskjentskap her og der. 

Så ble jeg kjent med en 55 åring på studie og vi ble studiekamerater fort. Han har kone og har barn som har flyttet ut. 

Så var det snakk om å dra utenlands sammen og besøke noen steder som angår vår felles interesser.

Jeg vil gjerne holde det hemmelig, fordi vi kan få gay stempel?  Vi er langt i fra gay.   Og skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han om det.

Anonymkode: e4798...17c

Det der er null stress.....jeg har vært på storbyferier med kamerater som er både 20 og 30 år eldre. At det skulle være noe rart har faktisk aldri slått meg, kos dere på tur uten å tenke på så mye rart.

Anonymkode: dbd47...38a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være dine egne fordommer, og din frykt for å bli dømt som gjør det vanskelig for deg å få venner?

Hadde jeg blitt kjent med noen og de hadde vært så skamfull at de følte de måtte skjule vennskapet vårt av frykt for hva andre tenker, så hadde jeg avsluttet det. Det er ikke vennskap for meg... jeg ønsker venner som verdsetter meg og vår relasjon, ikke noen som mener det må skjules...

Anonymkode: 076a6...647

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt - man blir da ikke "venner" med en mann på nesten 60 år når man er i 20-årene selv. Hva skal dere liksom ha til felles da? Dette blir meget spesielt spør du meg!

Anonymkode: 5be30...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 12.24):

Alvorlig talt - man blir da ikke "venner" med en mann på nesten 60 år når man er i 20-årene selv. Hva skal dere liksom ha til felles da? Dette blir meget spesielt spør du meg!

Anonymkode: 5be30...c2a

Kjemi, mye å snakke om?  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis og ha det gøy sammen. Tviler på at så mange tenker stort om dere. Og om hotellansatte trur dere er homo, hva så?

Felles interesser om det er fotball eller kunst gir noe å snakke om uansett alder. Aldri skjønt greia med «ikke noe å snakke om». Men om den på 25 bare er opptatt av influensere og den på 55 bare er opptatt av «gamledager», så kanskje problematisk ja…

Anonymkode: 7badd...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...