Brunhilde Skrevet 27. mars #21 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du regner med det ble for lite? Anonymkode: 849ac...085 Nei, jeg regner med at det blir smakløst 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #22 Del Skrevet 27. mars Brunhilde skrev (Akkurat nå): Nei, jeg regner med at det blir smakløst 😉 For en holdning. Anonymkode: 849ac...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 27. mars #23 Del Skrevet 27. mars 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde dere reagert på å bli invitert til makaroni og kjøttdeig på påskeaften? Anonymkode: cfe64...eb4 Ja, da hadde jeg i ren demonstrasjon dratt derifra å smelt igjen døren etter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. mars #24 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en holdning. Anonymkode: 849ac...085 Fra deg, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #25 Del Skrevet 27. mars Brunhilde skrev (Akkurat nå): Fra deg, ja. Nei. Å spise før en drar på middag pga at en tror det blir smakløst er noe spesielt. Anonymkode: 849ac...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 27. mars #26 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Broren min. Anonymkode: cfe64...eb4 Vet du om broren din faktisk KAN lage mat? Altså, alle kan lage mat dersom de virkelig går inn for det, men mange (menn) er ofte usikre på om de faktisk får det til og han vil da kanskje servere noe han vet han kan lage, selvom det ikke var så veldig fantasifullt. Ta heller invitasjonen som det er - en invitasjon for å samle familien og ha det hyggelig. Mette blir dere nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 27. mars #27 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde nok blitt akutt syk... Anonymkode: a58e9...581 Så utakknemmelig! Blir invitert til middag men gidder ikke å komme om man ikke får førstevalget/livretten sin. Så lenge man blir mett, maten ikke smaker direkte vondt og man ikke blir syk av den, så er vel det at man faktisk blir invitert viktigere enn hva som blir servert?! Det handler da minst like mye om å kose seg sammen som om selve maten. Tenk på alle dem som er ensomme og aldri blir invitert til noe! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 27. mars #28 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mye bedre enn lammelår, hadde ikke blitt sur. Anonymkode: 40fc3...8b2 Deg om det. Heldigvis har vi ikke samme smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #29 Del Skrevet 27. mars Ser ikke problemet. Jeg elsker pasta! Anonymkode: aa446...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #30 Del Skrevet 27. mars Thyra skrev (4 minutter siden): Så utakknemmelig! Blir invitert til middag men gidder ikke å komme om man ikke får førstevalget/livretten sin. Så lenge man blir mett, maten ikke smaker direkte vondt og man ikke blir syk av den, så er vel det at man faktisk blir invitert viktigere enn hva som blir servert?! Det handler da minst like mye om å kose seg sammen som om selve maten. Tenk på alle dem som er ensomme og aldri blir invitert til noe! Du om det. Anonymkode: a58e9...581 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #31 Del Skrevet 27. mars Ingen grønnsaker? Anonymkode: 2ba57...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. mars #32 Del Skrevet 27. mars Thyra skrev (12 minutter siden): Så utakknemmelig! Blir invitert til middag men gidder ikke å komme om man ikke får førstevalget/livretten sin. Så lenge man blir mett, maten ikke smaker direkte vondt og man ikke blir syk av den, så er vel det at man faktisk blir invitert viktigere enn hva som blir servert?! Det handler da minst like mye om å kose seg sammen som om selve maten. Tenk på alle dem som er ensomme og aldri blir invitert til noe! Jeg gidder å gå på middag til de som gidder å invitere meg, men noen ganger vet jeg, av erfaring, at den som inviterer er en elendig kokk. Da spiser jeg gjerne litt før jeg går hjemmefra så jeg slipper å spise så mye av den maten som virkelig ikke faller i smak. Nå er vennene mine vant til at jeg er småspist, så de færreste vil merke noe uansett. Og ja! det viktigste er at man koser seg sammen, men jeg spiser lite kjøtt og å spise seg mett på kjøttdeig og makaroni er ikke et alternativ for meg. Ergo ville jeg spist litt før jeg kom. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. mars #33 Del Skrevet 27. mars Høres enkelt og godt ut. (Er det noen barn med, så er jo dette drømmemiddagen ) Koselig selskap er det viktigste. Om økonomien er anstrengt, er det en fin måte å sette sammen et rimelig måltid. Tilby deg å lage maten neste gang, så får du snirklet inn et hint 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #34 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jo faktisk være knallgodt dersom det er i ildfast form med diverse andre spennende ingredienser. Hvis det ikke er bra nok for deg så får du heller spise påskelammet ditt før du drar dit og bare ta litt for høflighetens skyld, det er jo broren din som inviterer 😊 Anonymkode: 9aeff...52a Kun kokt makaroni, stekt kjøttdeig og pastasaus på glass. Anonymkode: cfe64...eb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #35 Del Skrevet 27. mars Tradegy skrev (47 minutter siden): Høres enkelt og godt ut. (Er det noen barn med, så er jo dette drømmemiddagen ) Koselig selskap er det viktigste. Om økonomien er anstrengt, er det en fin måte å sette sammen et rimelig måltid. Tilby deg å lage maten neste gang, så får du snirklet inn et hint Yngste er 16 år... Anonymkode: cfe64...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #36 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen grønnsaker? Anonymkode: 2ba57...bb0 Kun de som måtte være i glasset med pastasaus. Anonymkode: cfe64...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #37 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er selskapet som er viktigst for meg, ikke maten. Mett kan jeg bli hjemme. Hadde ikke reagert. Anonymkode: d95b7...a2e Dette! Bedre med godt selskap rundt bordet og enkel mat eller fancy mat og anstrengt stemning. Bare jeg får ribbe julaften så er det samme hva jeg spiser de andre dagene i året. Anonymkode: 67568...825 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #38 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kun kokt makaroni, stekt kjøttdeig og pastasaus på glass. Anonymkode: cfe64...eb4 Men hvis du er misfornøyd med menyen så er det jo kjempeenkelt, du takker for invitasjonen og sier dere kan ta det en annen dag, for du vil invitere dem påskeaften på lammelår/lammestek eller hva nå enn du mener er bra nok mat Anonymkode: 0fd10...f14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #39 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvis du er misfornøyd med menyen så er det jo kjempeenkelt, du takker for invitasjonen og sier dere kan ta det en annen dag, for du vil invitere dem påskeaften på lammelår/lammestek eller hva nå enn du mener er bra nok mat Anonymkode: 0fd10...f14 Det er kun min bror, han er enslig. Anonymkode: cfe64...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #40 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde dere reagert på å bli invitert til makaroni og kjøttdeig på påskeaften? Anonymkode: cfe64...eb4 Umulig å svare på folk er så ulike. Noen spiser grandis på julaften også.😅 Anonymkode: 7aed4...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå