AnonymBruker Skrevet 20. mars #81 Del Skrevet 20. mars Just now, AnonymBruker said: Ja jeg har blitt hetset pga utseende fordi jeg var feit. Tror du det er noe anderledes om man blir krenket av hudfarge, legning eller overvekt, handicap? Anonymkode: 3920f...3d2 Hvor har du det fra, at jeg har sagt det? Alle kan bli mobbet for alt mulig. Det er fortsatt ikke det samme som rasismen jeg snakker om. Det er ikke greit å hetse folk som er feite, selvsagt ikke. Men det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om du hadde blitt kalt utlending eller bleik i negative sammenhenger. At du er feit er irrelevant her. Anonymkode: 9532b...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. mars #82 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 17.05): Innvandrer er ikke et negativt ord. De er jo det. Anonymkode: 06bed...0b7 Hva skal vi kalle flyktinger og asylsøkere som får oppholdtillatelse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #83 Del Skrevet 21. mars Jeg sier asiamarked. Anonymkode: 894ed...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #84 Del Skrevet 21. mars 13 minutter siden, Djungelvrål said: Hva skal vi kalle flyktinger og asylsøkere som får oppholdtillatelse da? De er vel innvandrere de også. Anonymkode: b8004...487 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mars #85 Del Skrevet 22. mars Jeg sier multikulturell butikk😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #86 Del Skrevet 22. mars Sier verdensbutikk. Anonymkode: 1b204...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå