AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars En dag i fjor hadde jeg glemt lås til skapet, og tok sjansen på å legge igjen to nye håndduker i ulåst skap mens jeg trente. Da jeg skulle dusje var hånddukene borte fra skapet, men ikke sjampo, toalettsaker og hårbørste. For to uker siden hengte jeg håndduken på knaggrekken bak veggen ved dusjen mens jeg dusjet (ikke mulig å henge den i dusjen da den blir våt) og da jeg var ferdig var den borte, og jeg måtte tørke meg med tørkepapir. Forrige uke forsvant min drikkeflaske i stål av merket RAW fra Kitchn mens jeg trente, og navnet mitt stod skrevet med sprittusj på den. Lette overalt i treningssalen og den var borte! Nå har jeg kjøpt en Mummitroll flaske i stål som jeg håper ingen tar. Hva faen feiler folk som holder på sånn? Er det fjortisser med kleptomani, eller voksne folk med dårlig råd som ikke har råd til drikkeflasker? SKAM DERE!!!🖕 Anonymkode: 8dba4...391 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Jøss, stjele håndkler? Det er sært. Og drikkeflaske også. Anonymkode: e10d6...c0f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En dag i fjor hadde jeg glemt lås til skapet, og tok sjansen på å legge igjen to nye håndduker i ulåst skap mens jeg trente. Da jeg skulle dusje var hånddukene borte fra skapet, men ikke sjampo, toalettsaker og hårbørste. For to uker siden hengte jeg håndduken på knaggrekken bak veggen ved dusjen mens jeg dusjet (ikke mulig å henge den i dusjen da den blir våt) og da jeg var ferdig var den borte, og jeg måtte tørke meg med tørkepapir. Forrige uke forsvant min drikkeflaske i stål av merket RAW fra Kitchn mens jeg trente, og navnet mitt stod skrevet med sprittusj på den. Lette overalt i treningssalen og den var borte! Nå har jeg kjøpt en Mummitroll flaske i stål som jeg håper ingen tar. Hva faen feiler folk som holder på sånn? Er det fjortisser med kleptomani, eller voksne folk med dårlig råd som ikke har råd til drikkeflasker? SKAM DERE!!!🖕 Anonymkode: 8dba4...391 Jeg gikk stjålet mummi flasken min på jobben, så det er bare å vente på at noen tar den på treningen Anonymkode: baa2e...f35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk stjålet mummi flasken min på jobben, så det er bare å vente på at noen tar den på treningen Anonymkode: baa2e...f35 Altså at noen stjal min mummiflaske på jobben, gikk litt fort i svingene her Anonymkode: baa2e...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Stjele håndduker?! Da synker du jævlig lavt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Så sært og uhygienisk å stjele andres vannflasker og håndklær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss, stjele håndkler? Det er sært. Og drikkeflaske også. Anonymkode: Det er ofte flere tenåringsjenter som sitter lenge i garderoben og tar selfies, sminker seg og snakker, og mistenker at de da også sjekker ulåste skap. Ts Anonymkode: 8dba4...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Har aldri opplevd der jeg trener. Jævlig sære ting å stjele da. Anonymkode: f1e9f...590 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #9 Del Skrevet 17. mars 17.11 skrev (2 minutter siden): Så sært og uhygienisk å stjele andres vannflasker og håndklær. Å stjele nye håndduker med prislapp fra Kid på er nok greit tenker mange, og brukte håndduker er vel bare å vaske på 60/90 grader tenker de som er mest langfingret. Ts Anonymkode: 8dba4...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars har ofte reagert på at folk er veldig uforsiktig med tingene sine på treningssenter (mobiler som ligger og slenger, ulåste skap med verdisaker og sånt), så det forundrer meg ikke at tyver trives på treningssenter. Men at noen skal stjele håndduker, det er jo veldig spesielt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #11 Del Skrevet 17. mars Aldri opplevd, og jeg låser ikke skapet en gang. Anonymkode: 42738...5f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 17. mars #12 Del Skrevet 17. mars 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å stjele nye håndduker med prislapp fra Kid på er nok greit tenker mange, og brukte håndduker er vel bare å vaske på 60/90 grader tenker de som er mest langfingret. Ts Anonymkode: 8dba4...391 var det noe spesielt kostbar håndduk, eller? Sånne interiør-interesserte folk kjøper jo av og til noen hinsides dyre håndduker har jeg hørt om. Hvis det er noe sånt kanskje det kan være forklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Del Skrevet 17. mars Dette er et treningssenter i Bergen sentrum med mange barn/unge som har aktiviteter der, enten med foreldre til stede i helgene eller med lærer fra skolen. Ellers er det folk i alle aldre og mange pensjonister der. Ts Anonymkode: 8dba4...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Del Skrevet 17. mars Gliffy skrev (2 minutter siden): var det noe spesielt kostbar håndduk, eller? Sånne interiør-interesserte folk kjøper jo av og til noen hinsides dyre håndduker har jeg hørt om. Hvis det er noe sånt kanskje det kan være forklaringen De nye hånddukene var fra Kid og hadde prislappen på, og de kostet hundre pr stk til halv pris, og de så helt ordinære ut. Den brukte som forsvant fra knaggrekken var en passe slitt lilla håndduk fra Ikea. Ts Anonymkode: 8dba4...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Del Skrevet 17. mars 17.11 skrev (13 minutter siden): Så sært og uhygienisk å stjele andres vannflasker og håndklær. Alt som kan vaskes tenker de vel er greit å ta Ts Anonymkode: 8dba4...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 17. mars #16 Del Skrevet 17. mars Hvorfor kjøper du en dyr drikkeflaske når den kan bli stjelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #17 Del Skrevet 17. mars Kratt_ skrev (10 minutter siden): Hvorfor kjøper du en dyr drikkeflaske når den kan bli stjelt? Ok, så det er min feil at de stjeler mener du? Jeg tenkte ikke på at folk stjeler drikkeflasker, og Mummitroll flasken fikk jeg i bursdagsgave av min sønn da jeg fortalte han at den jeg hadde ble stjålet. Han tenkte at voksne folk iallfall ikke stjeler ting med Mummitroll på, derfor fikk jeg den. Får håpe han har rett. Ts Anonymkode: 8dba4...391 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #18 Del Skrevet 17. mars Aldri blitt frastjålet noe jeg. Trener 4-5 dager i uken. Bruker ikke skap engang, har glemt vannflaske flere ganger og den har stått på samme sted dagen etter eller et par dager etter. Anonymkode: 025c2...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 17. mars #19 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ok, så det er min feil at de stjeler mener du? Jeg tenkte ikke på at folk stjeler drikkeflasker, og Mummitroll flasken fikk jeg i bursdagsgave av min sønn da jeg fortalte han at den jeg hadde ble stjålet. Han tenkte at voksne folk iallfall ikke stjeler ting med Mummitroll på, derfor fikk jeg den. Får håpe han har rett. Ts Anonymkode: 8dba4...391 Du skrev at du hadde kjøpt ny Mummitroll flaske etter at den andre ble stjelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. mars #20 Del Skrevet 17. mars Sært. Har trent på treningsstudio i 25 år og aldri blitt frastjålet noe. Sjelden jeg låser skapet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå