AnonymBruker Skrevet 16. mars #21 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dere som har hunder som hater regn, hvilken rase har dere? Jeg hater regn selv, så en slik hund hadde vært perfekt for meg! Anonymkode: d12dd...a43 Jeg har en Chihuahua. Anonymkode: 5df25...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somler Skrevet 16. mars #22 Del Skrevet 16. mars Hunden din er ikke alene, mange som ikke liker det. Du liker det nok ikke selv heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 16. mars #23 Del Skrevet 16. mars Mine elsker å gå ut uansett vær. 25- er heller ikke noe problem. Selv om den ene knapt har pels🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #24 Del Skrevet 16. mars somler skrev (2 minutter siden): Hunden din er ikke alene, mange som ikke liker det. Du liker det nok ikke selv heller? Aldri sagt jeg liker regn. Men hunden må ut på do uansett. Min hun går ikke på do i hagen, så den må ut på tur. Anonymkode: 5df25...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 16. mars #25 Del Skrevet 16. mars Hun er ikke glad i regn, men det er i utgangspunktet ikke hun som bestemmer om vi skal på tur. Som regel er det verst de første minuttene. Når potene først har blitt våte så bryt hun seg ikke så mye, og turen fortsetter mer normalt. Sølepytter hater hun, helt forståelig egentlig. Hun var mye feigere på dårlig vær da vi fikk henne som omplasseringshund, men har blitt tøffere jo mer vi er ute. Regner det sidelengs så tar vi det i bakgården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #26 Del Skrevet 16. mars Min gamle hund nekta å gå ut når det regnet og når det var kaldt. Men no har jeg en unghund som er bare glad for at han får ut. Ser ikke ut som han tenker over vann. Han gamle likte ikke sølepytter en gang. Men han her går rett oppi. Samme hundsort. Anonymkode: 543ca...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #27 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dere som har hunder som hater regn, hvilken rase har dere? Jeg hater regn selv, så en slik hund hadde vært perfekt for meg! Anonymkode: d12dd...a43 Jeg har chihuahua, hun HATER regn. Selv går jeg tur i regnet titt og ofte, men hadde ikke kommet mange meterne dersom hunden skulle vært med. På regndager løper hun rett ut på gresset og gjør fra seg, for så å løpe rett inn igjen. Når det ikke regner går/løper hun gjerne en mil på skogsstier. Så hun er ikke vond å be vanligvis, kun når det regner. Anonymkode: f5a31...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 16. mars #28 Del Skrevet 16. mars Hadde en omplasseringshund som var 6 år når hun kom til meg. Jeg elsker å gå tur I all slags vær. Hun var ikke interessert i å gå tur I regn. Bare så dumt på meg når hun så det regnet. Bare ut å tisse og så rett inn. I annet vær elsket hun å være ute. Også snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 16. mars #29 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som har hunder som hater regn, hvilken rase har dere? Jeg hater regn selv, så en slik hund hadde vært perfekt for meg! Anonymkode: d12dd...a43 Whippet. Verdens morsomste rase ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #30 Del Skrevet 1. april Min hund liker regn. Ser ut som hun storkoser seg når det regner, haha. Hun liker ikke kaldt vær da, uansett hvor mye jeg kler på henne. Da setter hun seg bare ned ved siden av trappa og nekter å gå fremover. Må dra henne med meg litt opp i veien så hund får gått på do. Anonymkode: 9efe1...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå