AnonymBruker Skrevet 9. mars #101 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så man skal godta at folk er frekke som faen og stryke de med hårene? Latterlig! TS tok ikke offerrollen men ble satt ut av en usedvanlig frekk kommentarer! Det er absolutt ingenting å takke for som du nærmest mener TS skal i de latterlige "legge seg langflat, selv om man har blitt fornærmet på det groveste" motsvarene dine! Anonymkode: ea87f...77d Det var eksempler på mange måter å ta eierskap over problemet på og samtidig sette grener for seg selv uten å oppføre seg som et monster tilbake som var poenget. Hjelper ingen å oppføre seg som kjerringer som mange andre her oppfordrer til. For alt du vet var mannen her syk. Anonymkode: a0317...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 9. mars #102 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var eksempler på mange måter å ta eierskap over problemet på og samtidig sette grener for seg selv uten å oppføre seg som et monster tilbake som var poenget. Hjelper ingen å oppføre seg som kjerringer som mange andre her oppfordrer til. For alt du vet var mannen her syk. Anonymkode: a0317...dc4 Ta eierskap over hvilket problem? Jeg synes at det er trist om det å si fra når man blir behandlet dårlig eller snakket nedlatende til fører til at man tar "offerrollen" eller snakker som en kjerring. Denne mannen er jo åpenbart mentalt begrenset, men mentalt begrensede mennesker trenger også grenser, og om ingen gir ham beskjed, kan det være at han ødelegger egne relasjoner eller at han trakaserer feil person en dag. Det å si fra om uakseptabel oppførsel er ikke å være et monster. Dette er veldig dramatisk språkbruk, og lite konstruktivt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #103 Del Skrevet 10. mars Ikke verd å bruke energi på. Anonymkode: 9c8f4...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #104 Del Skrevet 10. mars Jeg har hvertfall noen å dele godteriet med. Det har nok ikke du. Anonymkode: ea334...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. mars #105 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Minner meg om min hendelse for 10 år siden. Skulle kjøpe meg en ostebaggis og en Fanta til lunsj, og stod i kø i kassa på Rimi. Da kom det en vittig-per bort mot meg, så på meg og sa: "tror du burde kjøpe deg en salat og litt vann heller", før han dro i gang en skrattlatter. Et par i køen lo med han. Det er det mest ydmykende jeg noensinne har vært borti. Stivnet helt, klarte ikke si noe. Klarte ikke reagere eller noe. Var som å bli stiv av skrekk. Jeg kjenner enda suget i magen som jeg kjente på da bare av å tenke på det nå. Jeg betalte og dro derifra i skam. Når jeg kom på jobb kastet jeg både baguetten og brusen, og spiste ikke noe den dagen. Hadde fysisk ikke lyst på noe. Det var så traumatisk for meg at jeg fant ut at det ville jeg aldri oppleve igjen. Så jeg begynte å spise mindre og mer bevisst, samt løpe. Med den vonde opplevelsen av denne skrekkelige fyren i frontallappen overalt. 1,5 år etterpå hadde jeg gått ned 45 kg, før jeg stoppet opp på en perfekt BMI på 22. Har holdt meg der siden. En skrekkelig fatshaming av fyren. Jeg HATER han for det. Og jeg vet hvem han er. Jeg kommer aldri til å tilgi han. Men sant skal sies så var det han som fikk meg til å gå ned 45 kg... Anonymkode: 1f9e3...fe2 Dette har jo aldri skjedd. Mener du at det var en mann i en kø på Rimi som sa: "Kjøp heller en salat og vann" og ALLE lo seg ihjel. Så dårlig humor har jo ikke folk. Idéen om at overvektige bare trenger én person som kan fortelle dem at de burde spise salat, er det absolutt dummeste jeg har hørt på lenge. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #106 Del Skrevet 10. mars Man blir jo helt paff om noen sier slik??😱 Men hadde sagt( håper jeg). Du bør faen gå hjem å se deg selv i speilet din ekle gris Anonymkode: c529e...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #107 Del Skrevet 10. mars Hva var det han mente da? At du er litt rund eller at du har brune tenner pga mye godteri? Anonymkode: 98efa...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. mars #108 Del Skrevet 10. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva var det han mente da? At du er litt rund eller at du har brune tenner pga mye godteri? Anonymkode: 98efa...494 Han mente at det var relevant at han har meninger om hva voksne mennesker handler. Jeg vet ikke om han har opplevd et regime som har restriksjoner på hva man kan handle. Velferdssystemet vi har etablert gjør at vi skal ta vare på folk som han. Jeg tar for gitt at Norge ikke er en politistat som forteller hva man kan handle i butikken. Endret 10. mars av Helene1982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #109 Del Skrevet 10. mars Om jeg er litt rund, så kan jeg gjøre noe med det om jeg vil. Du er en idiot, og det går det ikke an å gjøre noe med. Anonymkode: f1eb9...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #110 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): .Vi burde egentlig også få mandat til å plukke ut folk folk som er for "feite"...."Sorry, det ser ut som om du har fått alt for mye å spise", du må dra hjem igjen...Men det er liksom ikke lov....Forstå det, den som kan.... Anonymkode: fc168...206 Er du helt fjern? Anonymkode: b93de...c54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #111 Del Skrevet 10. mars Det er da virkelig ikke noen vits i å svare sånne folk. Anonymkode: c2bdd...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #112 Del Skrevet 10. mars Helene1982 skrev (7 timer siden): Dette har jo aldri skjedd. Mener du at det var en mann i en kø på Rimi som sa: "Kjøp heller en salat og vann" og ALLE lo seg ihjel. Så dårlig humor har jo ikke folk. Idéen om at overvektige bare trenger én person som kan fortelle dem at de burde spise salat, er det absolutt dummeste jeg har hørt på lenge. Selvfølgelig har det skjedd! Latterlig av deg å betvile hele historien min fordi du ikke klarer å sette deg inn i situasjonen og legger ved detaljer som jeg aldri skrev. Jeg skrev ikke at "ALLE LO SEG IHJEL". Jeg skrev: AnonymBruker skrev (12 timer siden): før han dro i gang en skrattlatter. Et par i køen lo med han. "Et par i køen lo med han". Typ humring, men likevel latter. Kle av deg kappa om at du vet sannheten. Det gjør du ikke. Og historien min er 100% sann. Folk reagerer på fatshaming. Det er traumatisk. Jeg gjorde det til de grader. Også fordi skammen over min egen overvekt lå latent i meg fra før av. Anonymkode: 1f9e3...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. mars #113 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig har det skjedd! Latterlig av deg å betvile hele historien min fordi du ikke klarer å sette deg inn i situasjonen og legger ved detaljer som jeg aldri skrev. Jeg skrev ikke at "ALLE LO SEG IHJEL". Jeg skrev: "Et par i køen lo med han". Typ humring, men likevel latter. Kle av deg kappa om at du vet sannheten. Det gjør du ikke. Og historien min er 100% sann. Folk reagerer på fatshaming. Det er traumatisk. Jeg gjorde det til de grader. Også fordi skammen over min egen overvekt lå latent i meg fra før av. Anonymkode: 1f9e3...fe2 Du sier at en skrattlo og flere andre lo med av vitsen: "kjøp heller en salat" rettet mot en person i butikken. Jeg tror ikke på at flere mennesker syntes denne vitsen var morsom, eller ikke reagerte på at en person oppfører seg som sjef over hva folk får lov til å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #114 Del Skrevet 10. mars Helene1982 skrev (35 minutter siden): Du sier at en skrattlo og flere andre lo med av vitsen: "kjøp heller en salat" rettet mot en person i butikken. Jeg tror ikke på at flere mennesker syntes denne vitsen var morsom, eller ikke reagerte på at en person oppfører seg som sjef over hva folk får lov til å handle. Jeg har ikke analysert latteren deres. For det var ikke det som var viktig for opplevelsen min. Men det er ikke sikkert at de lo av utsagnet, men at han sa det han sa, måten han sa det på og/eller lo slik han lo. Kanskje de lo av han, og ikke med han? Jeg vet ikke. Nå var det ikke slik at de skrattlo også, men mer humring. Historien er likefullt 100% sann. Anonymkode: 1f9e3...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #115 Del Skrevet 10. mars "Bedre å være feit enn dum, jeg kan tross alt gjøre noe med det." Anonymkode: d7d43...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #116 Del Skrevet 10. mars Jeg hadde gått etter personen på hele butikkrunden og spurt "hva skal du med det" Anonymkode: 78519...72c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #117 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde gått etter personen på hele butikkrunden og spurt "hva skal du med det" Anonymkode: 78519...72c Nei, det hadde du ikke gjort. Anonymkode: 1f9e3...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #118 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 16.08): Ja jeg ble skikkelig satt ut. En ting er å tenke sitt om folk men å si noe sånt? Midt i lørdags-kaos på Kiwi. Jeg er ikke kjempetynn men normalt slank. Har gått ned litt i vekt også. Trener 4 ganger i uka og er nøye med kostholdet ellers, derfor er det så vondt å få stygge kommentarer som går på utseendet Har aldri hørt sånt på butikken før, men av fulle menn på byen og sånn da jeg var mye større. Anonymkode: cb70a...905 Hvorfor foklarer du at du er normalt slank og trener i denne sammenhengen. Det gjør at jeg lurer på om du ville ha syntes det var bedre om han sa det til en tykkere person? Anonymkode: d2c6d...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #119 Del Skrevet 10. mars Du burde ha sagt «Oisann» med en bekymret mine. Deretter skulle du tilbudt å hjelpe ham med å finne/ringe støttekontakten hans. Anonymkode: 6b766...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #120 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor foklarer du at du er normalt slank og trener i denne sammenhengen. Det gjør at jeg lurer på om du ville ha syntes det var bedre om han sa det til en tykkere person? Anonymkode: d2c6d...952 Hvorfor tillegger du meg meninger jeg ikke har? Det er faktisk ikke greit. Jeg ser da ikke ned på tykke folk, hvor får du det fra? Du ser jo at flere har kommentert "Er du feit da" flere ganger her. Derfor nevnte jeg det. Anonymkode: cb70a...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå