Gå til innhold

«Hvorfor er det «greit» å snakke stygt om menn?»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nå er det nesten bare gutteklubben grei igjen her 🤪

Anonymkode: ca89e...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herzeleid skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke talt, men antagelig tilnærmingsvis like mange som motsatt. Rene "drittslengingsposter" pleier jeg ikke å ta for meg med mindre de er rettet mot meg eller er relevante for meg. Forrige "drittslengingspost" (med unntak av dine egne) jeg besvarte var en som påstod kvinner er naive:

 

 

 

Å si at noen er naive, er ikke drittslenging. Du reagerer altså ikke på stygg snakk om kvinner som menn på KG utøver. Da er det avklart, takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og nå er det nesten bare gutteklubben grei igjen her 🤪

Anonymkode: ca89e...fa9

Jepp, som forsvaret idolene sine så det fråder om munnen. Overraskende? Ikke særlig. 🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og nå er det nesten bare gutteklubben grei igjen her 🤪

Anonymkode: ca89e...fa9

Jeg ser mest frådende jenteklubben jernvilje?

Anonymkode: 07859...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 time siden):

Når dere slutter med å kalle kvinner horer, fellesmadrass, stygge, pripne, traktorlesber og alt det andre dere lirer av dere i tide og utide, kan dere klage. 

Heldigvis har få kvinner så dårlig syn på menn som deg. Å la det gå ut over menn som gruppe pga noen menn er idioter er så umodent man før det. Er du tenåring? 

Anonymkode: 9b4a6...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (7 minutter siden):

Å si at noen er naive, er ikke drittslenging. Du reagerer altså ikke på stygg snakk om kvinner som menn på KG utøver. Da er det avklart, takk.

Jeg gir deg et eksempel på at jeg tar kvinner i forsvar i en tråd som som kaller "kvinnfolk flest" naive og som fremstår skrevet for å såre og gjøre kvinner usikre, og du får det til å bli at jeg ikke reagerer på stygg snakk om kvinner?

Helt oppriktig: Går det bra med deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Rosalilje84 said:

Når dere slutter med å kalle kvinner horer, fellesmadrass, stygge, pripne, traktorlesber og alt det andre dere lirer av dere i tide og utide, kan dere klage. 

Først og fremst har jeg aldri hørt noen mann si så mye nedsettende om kvinner, som andre kvinner. Siden vi generaliserer i to grupper, mann og kvinne, har det like stor tyngde motsatte vei:
Når dere slutter å kalle hverandre tøs, horer, sluts, felleshøl, gledespiken, pick-me-girl i tide og utide, i tillegg til å slutte kalle menn nedsettende betegnelser, skal vi gjøre det samme. 
Slutter du, slutter jeg.

Anonymkode: 72383...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Rosalilje84 said:

Hvor mange ganger har du reagert når mannlige brukere på KG slengte dritt om kvinner? 

Minst 100 ganger. Et løfte. Ikke alltid, men det skjer absolutt. Avhenger litt av hvilken diskusjon som forløper seg innad tråden.

Anonymkode: 72383...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Først og fremst har jeg aldri hørt noen mann si så mye nedsettende om kvinner, som andre kvinner. Siden vi generaliserer i to grupper, mann og kvinne, har det like stor tyngde motsatte vei:
Når dere slutter å kalle hverandre tøs, horer, sluts, felleshøl, gledespiken, pick-me-girl i tide og utide, i tillegg til å slutte kalle menn nedsettende betegnelser, skal vi gjøre det samme. 
Slutter du, slutter jeg.

Anonymkode: 72383...da9

Jeg tror i alle tilfeller denne evinnelige kjeklingen om hva noen  kvinner og menn har sagt er lite hensiktsmessig. Temaet var jo i utgangspunktet hva vi skal akseptere, særlig i offentligheten og mer "etablerte" kanaler, og da virker det dumt å komme trekkende med hva en anonym har skrevet på internett. Utgangspunktet var som jeg leser det at vi ikke burde akseptere at kjente personer i offentligheten sier at de hater eller misliker menn, slik vi ikke aksepterer slik omtale om kvinner. Det er bedrøvelig at en tilsynelatende ikke en gang kan enes om dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, herzeleid said:

Jeg tror i alle tilfeller denne evinnelige kjeklingen om hva noen  kvinner og menn har sagt er lite hensiktsmessig. Temaet var jo i utgangspunktet hva vi skal akseptere, særlig i offentligheten og mer "etablerte" kanaler, og da virker det dumt å komme trekkende med hva en anonym har skrevet på internett. Utgangspunktet var som jeg leser det at vi ikke burde akseptere at kjente personer i offentligheten sier at de hater eller misliker menn, slik vi ikke aksepterer slik omtale om kvinner. Det er bedrøvelig at en tilsynelatende ikke en gang kan enes om dette. 

Godt poeng. Denne anonyme har aldri brukt nedsettelser her, og veldig liten grad det virkelige liv som jeg kan huske. Personlig har jeg lite til overs for sånt, uavhengig av online-status og plassering på kartet.
Men hvordan det skal overføres til massene, til kjentfolk og offentlige personer, er tilsynealtende en vei å gå. Da tenker jeg at om alle fall tar en liten bit hvor enn man er, så er det  i hvert fall noe.

Anonymkode: 72383...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 11.54):

Jeg tror ikke på at Fetisha hater menn. Jeg tror hun iscenesetter seg selv.

Det å snakke nedlatende om menn er en måte å signalisere til andre kvinner at man har høy standard og underforstått kan velge og vrake.

Jeg er mann og jeg liker henne i grunnen. Tross alt 🙂

Anonymkode: 8ca5e...f9e

Hun sa jo ifølge eget utsagn at hun ble "seksuelt tiltrukket av peniser, ikke av menn"....Mulig at hun er bitter på den måten mennesker med hennes hudfarge har blitt behandlet på i 1000 år?...Ikke vet jeg, men det er nå allikevel "Ekle menn" som styrer all verdens formuer...Ikke kvinner....Så....Det er litt vanskelig å forstå hva hun ønsker å oppnå...Vil hun tilbake til Afrika?...Ønsker hun å utfordre det vestlige samfunnet?....Jeg lurer....

Anonymkode: 8816e...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...