AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars ? 😞 Anonymkode: 46f1d...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Ingen grunn til å være redd for økonomien. En omfattende, større krig, kanskje en verdenskrig, er det derimot grunn til å frykte slik situasjonen holder på å bli med Russland som er på fremgang i Ukraina og Donald Trump som virker uovervinnelig, og i tilfelle krig vil økonomien være et støvfnugg i forhold. Anonymkode: 6155d...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Min økonomi da? 😞 Anonymkode: 46f1d...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars 3 minutter siden, Rotemor said: Nei. Nei hva? 😕 «Nei, vil ikke spå/se», «Nei, det går ikke bra med økonomien» Hvis du ikke har noe vettugt å si, hvorfor svarer du? Anonymkode: 46f1d...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Hva spesifikt er du redd for? Jeg trakk noen kort og det som kom opp var bekymring for penger, og at det er lurt å passe litt på hva man bruker penger på. Men alt i alt var det positive kort, hvis jeg tolker kortene rett så kommer dette til å ordne seg. Anonymkode: 4e6f2...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars 9 minutter siden, AnonymBruker said: Min økonomi da? 😞 Anonymkode: 46f1d...c99 Nyt livet og freden så lenge det fortsatt er fred i Europa; de som levde i 1938, visste ikke hvor godt de hadde det. Anonymkode: 6155d...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ingen grunn til å være redd for økonomien. En omfattende, større krig, kanskje en verdenskrig, er det derimot grunn til å frykte slik situasjonen holder på å bli med Russland som er på fremgang i Ukraina og Donald Trump som virker uovervinnelig, og i tilfelle krig vil økonomien være et støvfnugg i forhold. Anonymkode: 6155d...a6c Hva er da lurt å gjøre økonomisk for å være forberedt på en evt verdenskrig? Anonymkode: 0b398...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er da lurt å gjøre økonomisk for å være forberedt på en evt verdenskrig? Anonymkode: 0b398...48d I en større krise vil papirformuen antagelig være verdiløs; det som alltid har verdi i slike situasjoner, er råvarer som gull. Ulempen er at gull er tungt og lagres på ett sted; dette hjelper lite når bygningen blir bombet - bare å se på bildene fra Ukraina. Et sted som kanskje bør unngås, er Svalbard; tror neppe Donald Trump eller NATO vil være villig til å forsvare Norge dersom russerne en dag okkuperer Svalbard, slik de gjorde med områdene de ser på som "sine" i Ukraina. Og ja, russerne ser også på Svalbard som "sitt" på bakgrunn av all virksomheten de hadde der. Anonymkode: 6155d...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hva spesifikt er du redd for? Jeg trakk noen kort og det som kom opp var bekymring for penger, og at det er lurt å passe litt på hva man bruker penger på. Men alt i alt var det positive kort, hvis jeg tolker kortene rett så kommer dette til å ordne seg. Anonymkode: 4e6f2...da6 Svar på det jeg lurte på ❤️ Anonymkode: 46f1d...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå