AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Jeg kjenner jeg ikke orker trene på senter mer, treningen skal være litt fri for meg og egentid, men alle gangene siden jeg begynte som medlem har jeg møtt både svigers og en haug bekjente. Det blir da til at jeg må snakke med dem. Jeg føler spesielt det er ukomfortabelt å møte på disse menneskene i både dusj og garderobe. Beklager, men jeg er ikke komfortabel med å stå ved siden av svigers og en gjeng bekjente som står undertøy foran speilet for å fikse seg før jobb. Om jeg skal gå der, så må jeg gå før jobb jeg også, så passer ikke gå et annet tidspunkt. Anonymkode: 087b9...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Omg! Du må da tåle å treffe på andre enn de du har " godkjent" på slike steder ! Ellers får du holde deg hjemme eller trene et annet sted. Anonymkode: fbf0f...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Enda ei innadvendt som har noen enormt sære ønsker.. At familiemedlemmer ikke skal være på senteret hun trener på, eller i nærheten av senteret.. Anonymkode: 6383d...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner jeg ikke orker trene på senter mer, treningen skal være litt fri for meg og egentid, men alle gangene siden jeg begynte som medlem har jeg møtt både svigers og en haug bekjente. Det blir da til at jeg må snakke med dem. Jeg føler spesielt det er ukomfortabelt å møte på disse menneskene i både dusj og garderobe. Beklager, men jeg er ikke komfortabel med å stå ved siden av svigers og en gjeng bekjente som står undertøy foran speilet for å fikse seg før jobb. Om jeg skal gå der, så må jeg gå før jobb jeg også, så passer ikke gå et annet tidspunkt. Anonymkode: 087b9...c6b Neivel, hvis du ikke orker det, så la være, da. Anonymkode: 30203...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Da får du la være da. Å tenke at du skal ha et sånt sted for deg selv er jo bare rart. Så da får du godta det eller rett og slett trene før jobb. Klarer ikke å ha medlidenhet her Anonymkode: ea5e6...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Samme her, trener hjemme å hender jeg møter på kona på kjøkkenet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Bor dere på ett veldig lite sted? Jeg er heller ikke gira på å møte masse kjentfolk på sentret, så jeg har valgt ett annet senter enn der slekt og kolleger trener... Anonymkode: e8153...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Haha! Uff, skjønner deg godt. Er helt lik som deg! Vil ha trening som egentid. Derfor er jeg glad jeg bor i en stor by her jeg ikke møter noen jeg kjenner. Ille nok med fremmede. Anonymkode: a6103...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars Og derfor bor jeg en plass der jeg ikke har familie Eller, jeg har allerede veldig liten familie, og bor på en plass der ingen andre bor Anonymkode: d92ff...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 4. mars #10 Del Skrevet 4. mars Lag dere hjemme gym, dropp ferien 1 år å bruk heller 50 lapper på hjemmegym, man tjener det inn over tid. Nå etter noen år så går jeg i +. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå