Gå til innhold

Bryllupslokaler - Østlandet (Vestfold eller Grenlandsområdet)

wa11in

Anbefalte innlegg

Hei! 

Kjæresten min og jeg skal gifte oss våren/sommeren 2025, og i den anledning jakter vi på det perfekte lokalet! Vi blir ca. 120 gjester, og selve vielsen blir i Skien kirke. 

Vi har tittet på Villa Fløyen og Odd Fellow, men der er det litt smått med plass. Har også sett på Festiviteten, men savner litt mer uteområder for mingling når gjestene ankommer. Var og så på Aspargesgaarden i Larvik i dag, og der var det helt supert, men de er dessverre omtrent fullbooket hele neste år på de aktuelle datoene som vi har kikket på. 

Har Odden gård på lista vår, men lurte på om det var noen der ute som hadde noen andre tips? 
På forhånd tusen takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvilken Festiviteten dere har sett på (men går ut i fra at det er den i Skien). Det finnes også en Festiviteten i Larvik som har plass til opptil 150. Nydelig ballsal. De har et flott uteområde i bakgården til mingling.

Anonymkode: 29821...cd6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Vet ikke hvilken Festiviteten dere har sett på (men går ut i fra at det er den i Skien). Det finnes også en Festiviteten i Larvik som har plass til opptil 150. Nydelig ballsal. De har et flott uteområde i bakgården til mingling.

Anonymkode: 29821...cd6

Helt riktig - var den i Skien vi har kikket på :) 

Tusen takk for fint tips - det må vi sjekke ut! Finner ikke så mange gode bilder på nettet men ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odden gård er nydelig, Portør pensjonat også. Brekka gård har kanskje ikke plass? 

Vi skal ha et mye mindre bryllup (50 stk) og ser på kafeteriaen i Brekkeparken. 

Anonymkode: a3808...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Brekka Gård i Skien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (31 minutter siden):

Hva med Brekka Gård i Skien?

Sendte en melding, men fikk til svar at de ikke skulle arrangere bryllup på gården de neste to årene. Men takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 11.46):

Odden gård er nydelig, Portør pensjonat også. Brekka gård har kanskje ikke plass? 

Vi skal ha et mye mindre bryllup (50 stk) og ser på kafeteriaen i Brekkeparken. 

Odden gård seiler opp som et veldig aktuelt alternativ kjenner jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wa11in skrev (17 timer siden):

Sendte en melding, men fikk til svar at de ikke skulle arrangere bryllup på gården de neste to årene. Men takk for tips! :)

Stemmer, det visste jeg faktisk. De har fått naboklager på støy. 

Odden gård er veldig fin, da! Vi skal ha et sted med seremoni også, og de leier ut til det også. Flinke folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...