Gå til innhold

Bladet "Foreldre og Barn" + BAM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nybakte foreldre fikk vi forleden kveld en tlf med tilbud om å abonnere 2 år (for prisen av 1 år) på "Foreldre og Barn" + BAM-bladet.

Anbefales dette? Er det bra?

Synes det er litt 'dumt' å si ja takk til 2 år (ca 890 kr) før man vet om det er bra :)

Men om dere synes det er bra helt fra barnet er nyfødt, så vurderer jeg det!

Gjest Gjest_Frua_*
Skrevet

Jepp! Jeg har iallefall hatt stor glede av dem i 6 år nå. Og spart på dem.

Men du kan jo gå i butikken og kjøpe ett eksemplar og ta en titt, så vet du hva det er?

Skrevet (endret)

Jeg er godt fornøyd med mitt abonnement på tredje året nå ;)

Endret av Misty
Skrevet

Jeg synes Foreldre & barn er et veldig bra blad i allefall.

BAM fikk du vel prøver på da du var gravid og etter fødsel, så de vet du jo litt hvordan er.

Jeg er ikke så begeistret over BAM-bladene, men Foreldre & Barn anbefales i allefall

Skrevet
Jeg synes Foreldre & barn er et veldig bra blad i allefall.

BAM fikk du vel prøver på da du var gravid og etter fødsel, så de vet du jo litt hvordan er.

Jeg er ikke så begeistret over BAM-bladene, men Foreldre & Barn anbefales i allefall

Det var det som var så rart (sa tlf-selgeren), jeg har nemlig kun fått det første BAM-bladet ved første svangerskapskontroll. Skulle egentlig fått 3 gratis sa hun...

Derfor vet jeg så lite om dem...Kan jo så klart kjøpe et eksemplar ja, men godt å høre at dere anbefaler det!

Skrevet

Rart - du skulle jo fått BAM gravid, BAM nyfødt og BAM spedbarn om jeg ikke husker helt feil.

Nyfødt skulle du ha fått på sykehuset, og spedbarn skulle du ha fått på barnets første kontroll (ev hjemmebesøk)

Nå husker jeg ikke når du fødte, men du kan jo i allefall etterlyse spedbarn-utgaven hos helsesøster...

Skrevet
Rart - du skulle jo fått BAM gravid, BAM nyfødt og BAM spedbarn om jeg ikke husker helt feil.

Nyfødt skulle du ha fått på sykehuset, og spedbarn skulle du ha fått på barnets første kontroll (ev hjemmebesøk)

Nå husker jeg ikke når du fødte, men du kan jo i allefall etterlyse spedbarn-utgaven hos helsesøster...

Det fikk ikke jeg...

Ellers er jeg fornøyd abonnent av Foreldre og barn :)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, og syns spesielt bam bladene er helt topp :) De får du på helt riktig tidspukt, og alt jeg har lurt på, har jeg funnet der, de har på en måte kommet i posten til meg før jeg har fått sjekket ut det jeg har lurt på, veldig bra :) Kjempe fornøyd!

Skrevet

Jeg var abonnent fra jeg var i slutten av første svangerskap til sistemann begynte i første klasse. Angrer absolutt ikke, fikk masse tips og nyttig lesestoff :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg abbonnerer, men føler jeg har mer utbytte av det nå som barnet er 4-5 enn når barnet var nyfødt. Men det kan hende det bare er meg, da...

Skrevet

Jeg abonerer, og synes dem er kjempe flotte !

som flere har påpekt her, så sparer jeg også på dem - fordi mange av reportasjene kan være tilgod hjelp senere :)

BAM er 3 blader - de er også supre :)

Skrevet

Hadde stor glede av F&B til førstemann, men etter hvert syns jeg det ble en del repetisjoner, og noen ganger vel mye snusfornuft. Nå er ungene litt større, og jeg har faktisk fått veldig sansen for det nye bladet "Mamma".

Skrevet

skulle fått eller ikke..

Moren min er helsesøster, og hun sier at de løpes ned av firmaer som vil dele ut gratisting på helsestasjonen. I og for seg er det flotte ting, men de har valgt å si nei til å dele ut reklamemateriell på jobben sin. Mange føler at de man har fått feks på helsestasjonen eller sykehuset har et ekstra godkjentstempel, så da kjøper man det videre. (Det er jo en jungel av produkter der ute)

Synes det er bra at de er bevisste,jeg.

Skrevet

Jeg fikk også tilbudet som nybakt mamma men takket nei først for så å ombestemme meg nå 6mnd etter. Nå har jeg mottatt BAM 1-6 mnd og angret på at jeg ikke takket ja til tilbudet før. Det står faktisk masse informasjon som jeg hadde bruk for de første månedene. Foreldre &Barn har jeg også lest første nummeret var ikke værst. I tillegg var det noen som tipset meg om Liberoklubben den er jo gratis med masse info.. så nå formelig er postkassen full om dagen :)

Skrevet

Så bra! Da er jeg ikke i tvil - abonnent skal jeg bli :)

Gjest Primula
Skrevet

Samme her å, veldig fornøyd. Har abonnert i tre år nå. :)

Skrevet

De har sikkert disse bladene på biblioteket (i alle fall F&B) ta deg en tur dit og titt i et par blader hvis du er usikker!

Skrevet

Idag fikk jeg lest igjennom de 2 BAM-bladene jeg ikke har fått (Nyfødt og Spedbarn) og nyeste eksemplar av Foreldre & Barn.

Virker som to bra blader - så abonnement skal bli!

:)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Holdt på å si, du kan få mitt. Jeg synes det er dårlige blader, men jeg glemmer jo stadig å si det opp...

Typisk er kjempeinteressante overskrifter som frister på forsiden, og når jeg blar opp inni bladet, står det ikke noe om det jeg trodde det skulle stå, eller veldig lite.

Absolutt ikke verdt pengene synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...