Gå til innhold

Kjøpere som ikke har respekt for andres tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har også opplevd dette, og sier bare at jeg har en avtale 30 min. etter avtalt tid, så det er greit at de er presise. Det bruker å hjelpe :) Men det er et ork å forholde seg til kjøpere, da mange oppfører seg så merkelig. så orker ikke å selge ting som ikke har en del verdi.

Anonymkode: dfe3e...af3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle selge en hylle i dag til et par som skulle komme kl 10. Jeg ga beskjed om at det var viktig at de var presis.

Kvart over 10 fikk jeg en melding om at de var forsinket og kom 10:30, med det gjorde de ikke.

Jeg ga beskjed om at jeg måtte gå senest 11, og fikk svar at de var der før det.

Jeg gikk kl 11 men da dukket de opp og fortalte at de måtte bare handle siden det var tilbud på en butikk de hadde kjørt forbi.

Jeg sa at jeg nå fikk stress og at jeg hadde sagt de måtte være presis.

Da utbrøt damen:"er det så nøye da, nå er vi jo her"!

Drittfolk☹️

Anonymkode: ebde0...24a

Slutt å si de, for det var kvinnen som forsinket hele greia 

Anonymkode: 42200...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg bor selv i enebolig med skjermet inngang.

Men forstår jo godt at det ikke gjelder alle. Har jo hatt mine år på hybel, og i blokk. 

Så hva er formålet med denne typen innlegg? 

Anonymkode: e361a...33a

Jeg bor selv i enebolig med skjermet inngang og hentet masse selv utenfor eneboliger med skjermet inngang. Hybler og blokker er mer keitete og risikabelt for at noen andre skal komme og snappe det opp. Hva var formålet med innlegget ditt da egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Slutt å si de, for det var kvinnen som forsinket hele greia 

Anonymkode: 42200...6d0

Jeg vet jo ikke om hun og mannen sammen forsinket avtalen, eller om det var hun som på død og liv skulle inn å handle.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo helt vanlig også om du bestiller ting fra butikker profesjonelt sett. Feks elkjøp. Da bestiller du levering et klokkeslett fra 12 - 17, g så kommer de 21 på kvelden. Hver gang. 

Jeg kjøpte skøyter fra en fyr på finn og da passet det bare at han kom klokka 13 til min jobb. Da skulle han småprat og jeg ble for sen til et møte. Typisk folk. 

Anonymkode: 65f84...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet jo ikke om hun og mannen sammen forsinket avtalen, eller om det var hun som på død og liv skulle inn å handle.

ts

Jeg tror nesten at om du vil selge ting til et spesifikt tidspunkt så må du prøve noe annet enn finn. Det er ekstremt rigid og vil ikke funke. Folk blir forsinket i trafikken, finner ikke frem, osv. Det vil aldri gå akkurat som du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette her er grunnen til at jeg sjelden orker å selge ting lenger. 

Anonymkode: b665f...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært borti det samme. Solgte noe på finn og avtalte med en fyr at han skulle komme kl 16.00 for å kikke på det. Det kom ingen klokken 16. Da jeg ringte for å høre hvor han var, så sa han at han hadde ungene alene og at han "kom så fort han kunne". 

Det gikk timer, ingen kom. Sendte en sinna melding på at han bare kunne glemme det, så dukket han opp 15 minutter etterpå. Viste seg at han ikke ville ha det jeg solgte, og det kunne LETT blitt avklart via meldinger..... 

Folk!! Jeg orker ikke å selge mer på finn, for å så sette meg i frivilig frihetsberøvelse. Du er ikke alene ts.. 

Anonymkode: c0d97...786

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever det verre når ting skal gis bort. En gang skulle vi gi bort en sofa.  Mannen plukka den fra hverandre og bar den ned i gangen før han dro på jobbreise samme kveld. Hun som skulle ha den dukka ikke opp og slutta å svare på meldinger, og der stod jeg med en sofa som fylte yttergangen… 

En annen gang kom han til avtalt tid, men uten bærehjelp. Jeg ville bare bli kvitt sovesofaen(blytung der man bretter ut madrassen), så jeg hjalp til å bære 3 etg. ned og hadde vondt i ryggen en mnd etterpå..

Anonymkode: 35c5e...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lillevill skrev (17 timer siden):

Jeg tror nesten at om du vil selge ting til et spesifikt tidspunkt så må du prøve noe annet enn finn. Det er ekstremt rigid og vil ikke funke. Folk blir forsinket i trafikken, finner ikke frem, osv. Det vil aldri gå akkurat som du vil. 

Det er en viss forskjell på å bli forsinket i trafikken og å ende opp med å komme en time senere enn avtalt fordi man prioriterte å shoppe på impuls på veien. Det første er forståelig, det andre er litt respektløst.

Anonymkode: ee856...cbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...