AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Del Skrevet 2. mars 2024 Skulle selge en hylle i dag til et par som skulle komme kl 10. Jeg ga beskjed om at det var viktig at de var presis. Kvart over 10 fikk jeg en melding om at de var forsinket og kom 10:30, med det gjorde de ikke. Jeg ga beskjed om at jeg måtte gå senest 11, og fikk svar at de var der før det. Jeg gikk kl 11 men da dukket de opp og fortalte at de måtte bare handle siden det var tilbud på en butikk de hadde kjørt forbi. Jeg sa at jeg nå fikk stress og at jeg hadde sagt de måtte være presis. Da utbrøt damen:"er det så nøye da, nå er vi jo her"! Drittfolk☹️ Anonymkode: ebde0...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Del Skrevet 2. mars 2024 Drittfolk ja. Det vanskelige med bruktsalg er at kjøper vet de har overmakten. De kan ta seg råd til å være dårlige kunder fordi selger vil bli kvitt tingen sin Anonymkode: 8ff61...efc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Del Skrevet 2. mars 2024 Ja, det er plagsomt med sånne folk. Nei, de kommer ikke til å slutte med det. Bare å blokkere de. Anonymkode: d2594...b56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Drittfolk ja. Det vanskelige med bruktsalg er at kjøper vet de har overmakten. De kan ta seg råd til å være dårlige kunder fordi selger vil bli kvitt tingen sin Anonymkode: 8ff61...efc Jeg ga beskjed til henne at hun måtte sjekke hyllen om den var godkjent, men det prioriterte hun ikke sa hun. Fikk nå nettopp melding fra de om at hyllen hadde en ripe og at i annonser stod det at den var fri for hakk og riper, og at de ville ha tilbake litt penger. Jeg skrev at da hadde jeg oversett den når jeg skrev annonsen, men at det ifølge kjøpsloven er kjøper sitt ansvar, iallefall når hun får beskjed om å sjekke. Ts Anonymkode: ebde0...24a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg opplevde det samme, de kom én time senere enn avtalt, og jeg møtte de i døra da jeg var på vei ut til en annen avtale, de ble sendt hjem uten det de kom for å kjøpe. Anonymkode: 237ab...9ae 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Del Skrevet 2. mars 2024 Når folk ikke passer tiden som det så sier jeg bare at da dropper vi det, så viktig er det ikke for meg å få solgt. Og når de ikke respekterer tiden min så får de slippe kjøpe. Gidder ikke bruke energi på sånne folk Anonymkode: 2ed39...b90 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Del Skrevet 2. mars 2024 Man kan jo bare sette det ut på trappen så det hentes der. Jeg gidder aldri å gå å vente slik, selvbetjening er tingen. Anonymkode: f4c8b...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Del Skrevet 2. mars 2024 Du er jo alt for serviceinnstilt. Om jeg så føler for å ta en joggetur 15 min etter avtalt tid, så gjør jeg det. Dukker de opp og hører hvor jeg er så svarer jeg bare at jeg er tilbake om 30 min. Kommer det klager ignorerer jeg. Kjører heller ting til Freetex/returstasjon, enn å forholde meg til slike. Anonymkode: e361a...33a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2. mars 2024 #9 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg opplevde det samme, de kom én time senere enn avtalt, og jeg møtte de i døra da jeg var på vei ut til en annen avtale, de ble sendt hjem uten det de kom for å kjøpe. Anonymkode: 237ab...9ae Slik ville jeg gjort og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Del Skrevet 2. mars 2024 Hadde akkurat et sånn greie hvor ei skulle kjøpe et skap fra meg, men hun hadde avtalt med en polakk at han skulle hente det. Først skulle han komme fredag, så lørdag, så søndag. "Søndag ettermiddag" får jeg vite, så "blir litt forsinket", og så "jeg drar fra xxx nå, tar tre timer å kjøre". Klokken ble 22, så 23, så 00. Klokken 00:30 natt til mandag dukket han opp. Jeg var fly forbannet, men endte altså opp med å hjelpe en polsk fyr kl halv ett på natta med å få skapet inn i varebilen (selvom jeg var redd for at han skulle kidnappe med i samme slengen). Den kvinnelige kjøperen var helt fra seg, og beklaget på det dypeste. Hun hadde bare leis inn en fyr til å hente skapet og kjøre det til henne. Neste gang noe slikt oppstår, kjører jeg heller skapet på søpla eller noe. Anonymkode: c26c4...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man kan jo bare sette det ut på trappen så det hentes der. Jeg gidder aldri å gå å vente slik, selvbetjening er tingen. Anonymkode: f4c8b...4e9 Jeg solgte-ikke ga bort. Ikke lov å sette møbler utenfor bygården. Ts Anonymkode: ebde0...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Del Skrevet 2. mars 2024 Huff, pga slike kjøpere er jeg begynt å levere i en bruktbod på gjenvinningsstasjonen. Så sant det ikke er tunge eller dyre ting. Det er helt håpløst på finn. Det er mer seriøse kjøpere på den lokale kjøp og salg fb-gruppen, er mitt inntrykk(uten at jeg har mye erfaring med det). Anonymkode: 2589f...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Huff, pga slike kjøpere er jeg begynt å levere i en bruktbod på gjenvinningsstasjonen. Så sant det ikke er tunge eller dyre ting. Det er helt håpløst på finn. Det er mer seriøse kjøpere på den lokale kjøp og salg fb-gruppen, er mitt inntrykk(uten at jeg har mye erfaring med det). Anonymkode: 2589f...e24 Har lyst å tene penger på dyre møbler ts Anonymkode: ebde0...24a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 2. mars 2024 #14 Del Skrevet 2. mars 2024 Hadde bedt dem vippse og satt den utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #15 Del Skrevet 2. mars 2024 mingus skrev (1 minutt siden): Hadde bedt dem vippse og satt den utenfor. Ja men har dårlig erfaring når jeg har bedt om det tidligere, da varen har blitt tatt av andre. Bor midt på Grünerløkka. Ts Anonymkode: ebde0...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #16 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Man kan jo bare sette det ut på trappen så det hentes der. Jeg gidder aldri å gå å vente slik, selvbetjening er tingen. Anonymkode: f4c8b...4e9 mingus skrev (2 minutter siden): Hadde bedt dem vippse og satt den utenfor. Jeg bor selv i enebolig med skjermet inngang. Men forstår jo godt at det ikke gjelder alle. Har jo hatt mine år på hybel, og i blokk. Så hva er formålet med denne typen innlegg? Anonymkode: e361a...33a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #17 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg bor selv i enebolig med skjermet inngang. Men forstår jo godt at det ikke gjelder alle. Har jo hatt mine år på hybel, og i blokk. Så hva er formålet med denne typen innlegg? Anonymkode: e361a...33a Folk som svarer slikt bor i enebolig med 3 mil til nærmeste nabo Anonymkode: ebde0...24a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #18 Del Skrevet 2. mars 2024 Merker det på jobb å. Vi har ikke åpningstid. Så når noen skal hente noe så må dem kom til det tidspunktet dem sier dem kommer. Men nei. Så jeg har begynt å si. Må komme før 13 for etter det så er vi ikke der. Litt bedre men ikke alle forstår det. Anonymkode: 6d52a...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #19 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg solgte-ikke ga bort. Ikke lov å sette møbler utenfor bygården. Ts Anonymkode: ebde0...24a åja, jeg visste jo ikke at du bodde i en by . Anonymkode: f4c8b...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #20 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg bor selv i enebolig med skjermet inngang. Men forstår jo godt at det ikke gjelder alle. Har jo hatt mine år på hybel, og i blokk. Så hva er formålet med denne typen innlegg? Anonymkode: e361a...33a Å være hjelpsom kanskje? Det er ting som fungerer topp her, har aldri hatt problem med det. Anonymkode: f4c8b...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå