AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg er 41 år gammel dame bor alene i en kjellerleilighet/sokkelleilighet. Jeg leier fordi det er dyrt nå jeg vil bo rimeligt jeg har jobben min nær byen så er ikke så billigt derfor måtte jeg gå for kjellerleilighet. Å Leie noe.al leilighet næe byen koster jo opp mot 15000 minst i dag til å med elendige kjellerleiligheter går opp mot 13000... Tro meg jeg letet lenge på finn å finne noe ok i det minste for under 12000. Nope det var lite å finne så nøyer meg med det beste jeg kunne finne for under 12000, ikke noe å skryte av iallefall...Alikevell jeg har en inntekt på ca 524000 i året så er det så dyrt at jeg valgte å bo i kjellerleilighet. Og ja jeg synes det er flaut! Jeg vil aldri ha besøk av veninner her og det er to barn over meg som bråker hver dag alikevell velger jeg å bite tenna å bo her for å ha god økonomi Er dette unormalt? Anonymkode: a0b09...89c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 1. mars 2024 #2 Del Skrevet 1. mars 2024 Det er normalt å bo der man trives og har råd til! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Del Skrevet 1. mars 2024 endo skrev (1 minutt siden): Det er normalt å bo der man trives og har råd til! Jeg trives her ikke engang Anonymkode: a0b09...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Del Skrevet 1. mars 2024 Hva er forskjellen på å leie en kjeller leilighet kontra leilighet i en blokk? Anonymkode: a5178...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Del Skrevet 1. mars 2024 Uvanlig, men helt normalt og ingenting og skjemmes over. Anonymkode: 5dc32...1c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Del Skrevet 1. mars 2024 Helt normalt, og ganske fornuftig. Anonymkode: 6a56e...e7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. mars 2024 #7 Del Skrevet 1. mars 2024 Man må bo etter evne ❤️ Ikke skam deg over bosted. Det er mange tilfeldigheter som gjør at ikke alle kan eie. Markedet er knalltøft. Stå på 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 41 år gammel dame bor alene i en kjellerleilighet/sokkelleilighet. Jeg leier fordi det er dyrt nå jeg vil bo rimeligt jeg har jobben min nær byen så er ikke så billigt derfor måtte jeg gå for kjellerleilighet. Å Leie noe.al leilighet næe byen koster jo opp mot 15000 minst i dag til å med elendige kjellerleiligheter går opp mot 13000... Tro meg jeg letet lenge på finn å finne noe ok i det minste for under 12000. Nope det var lite å finne så nøyer meg med det beste jeg kunne finne for under 12000, ikke noe å skryte av iallefall...Alikevell jeg har en inntekt på ca 524000 i året så er det så dyrt at jeg valgte å bo i kjellerleilighet. Og ja jeg synes det er flaut! Jeg vil aldri ha besøk av veninner her og det er to barn over meg som bråker hver dag alikevell velger jeg å bite tenna å bo her for å ha god økonomi Er dette unormalt? Anonymkode: a0b09...89c Jeg syns det er unormalt å være flau over å bo i en kjellerleilighet som 41 åring ja. Jeg kjenner flere som er oppi 60 og 70 årene som leier kjellerleiligheter. Og dem er ikke flau eller syns det er noe galt i. Ikke alle har mulighet å eie. Men hvorfor syns du dette er flaut? Er det fordi du leier og de over deg har barn som bråker? Anonymkode: 8b40b...b5b 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 1. mars 2024 #9 Del Skrevet 1. mars 2024 Er det kjeller eller sokkel? Kjellerleilighet som ikke føles som det? Det er jo forskjeller her. Men kanskje du skammer deg uansett.. Men vil du la skammen ødelegge det sosiale livet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #10 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trives her ikke engang Anonymkode: a0b09...89c hvorfor trives du ikke? Anonymkode: 8b40b...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #11 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er forskjellen på å leie en kjeller leilighet kontra leilighet i en blokk? Anonymkode: a5178...784 Er veldig stor forskjell når man bor i samme hus som andre må man dele hage. Når dem sitter i hagen er dem rett inn til meg og jeg hører alt dem gjør og mye tramping i gulvet fra barna men vanlig leilighet i et borettslag for eksempel har jeg bare funnet noe opp til 14000.... Anonymkode: a0b09...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #12 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er veldig stor forskjell når man bor i samme hus som andre må man dele hage. Når dem sitter i hagen er dem rett inn til meg og jeg hører alt dem gjør og mye tramping i gulvet fra barna men vanlig leilighet i et borettslag for eksempel har jeg bare funnet noe opp til 14000.... Anonymkode: a0b09...89c Har du noen gang bodd i blokk? Anonymkode: a5178...784 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #13 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor trives du ikke? Anonymkode: 8b40b...b5b Det føles ikke ut som et eget hjem. Har ikke privatliv her er så lytt og lite vinduer og dem få vinduene jeg har ser det rett inn nr dem koser seg i hagen. Føler ut som jeg bor i andre sitt hjem. Anonymkode: a0b09...89c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #14 Del Skrevet 1. mars 2024 Du er mye smartere enn de som lånte masse og nå sliter. Det er du som lever livet akkurat nå. Du tjener mye mer enn livet du lever, og kan spare masse hver måned. Anonymkode: 58e92...683 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 1. mars 2024 #15 Del Skrevet 1. mars 2024 Unormalt? Vanlig eller uvanlig? Det finnes sikkert statistikker. Jeg personlig lurer mer på hva du tenker er forskjellen på frivillig og ufrivillig, spesielt siden du bedyrer at du ikke trives der du bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #16 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noen gang bodd i blokk? Anonymkode: a5178...784 Ja i en bygd var mye billigere det som var så fint med det var at det føltes mer privat jeg likte at jeg ikke bodde i samme hus som huseier. Anonymkode: a0b09...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #17 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er mye smartere enn de som lånte masse og nå sliter. Det er du som lever livet akkurat nå. Du tjener mye mer enn livet du lever, og kan spare masse hver måned. Anonymkode: 58e92...683 Jepp, jeg betaler 5000 kr i fellesutgifter + 18.000 kr i renter/avdrag her i min leilighet. Også kommer strøm/forsikringer +++ i tillegg. Jeg vurderer å flytte til noe mindre. Anonymkode: a244e...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #18 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er 41 år gammel dame bor alene i en kjellerleilighet/sokkelleilighet. Jeg leier fordi det er dyrt nå jeg vil bo rimeligt jeg har jobben min nær byen så er ikke så billigt derfor måtte jeg gå for kjellerleilighet. Å Leie noe.al leilighet næe byen koster jo opp mot 15000 minst i dag til å med elendige kjellerleiligheter går opp mot 13000... Tro meg jeg letet lenge på finn å finne noe ok i det minste for under 12000. Nope det var lite å finne så nøyer meg med det beste jeg kunne finne for under 12000, ikke noe å skryte av iallefall...Alikevell jeg har en inntekt på ca 524000 i året så er det så dyrt at jeg valgte å bo i kjellerleilighet. Og ja jeg synes det er flaut! Jeg vil aldri ha besøk av veninner her og det er to barn over meg som bråker hver dag alikevell velger jeg å bite tenna å bo her for å ha god økonomi Er dette unormalt? Anonymkode: a0b09...89c Hvis du er 41 år....Hvorfor skriver du som en 3-åring?..Dårlig diksjon, dårlig tegnsetting, små og store bokstaver om hverandre....Det er utrolig vanskelig å lese (samt ta seriøst) når voksne folk som deg poster noe som helst på forum som dette. Beklager altså. Klarer ikke å ta dette seriøst, når det ser ut som små barn har skrevet innlegget. Anonymkode: ae036...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #19 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du er 41 år....Hvorfor skriver du som en 3-åring?..Dårlig diksjon, dårlig tegnsetting, små og store bokstaver om hverandre....Det er utrolig vanskelig å lese (samt ta seriøst) når voksne folk som deg poster noe som helst på forum som dette. Beklager altså. Klarer ikke å ta dette seriøst, når det ser ut som små barn har skrevet innlegget. Anonymkode: ae036...aec Ts. To glass vin liten skjerm og tjukkebolla fingrer er en god kombinasjon. Anonymkode: a0b09...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #20 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan jeg be huseier om at barna på 2-3 år skal slutte å trampe har sagt fra en gang før og dem skulle prøve så godt dem kunne sa dem men er like ille. Anonymkode: a0b09...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå