AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Del Skrevet 1. mars Innafor å spørre om årsaken? Anonymkode: 3bac1...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Del Skrevet 1. mars Er du sikker på at hen faktisk unngår deg da? Anonymkode: 4b266...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Del Skrevet 1. mars Hvordan er det på fest? Legger han an på deg da? Anonymkode: 87963...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det på fest? Legger han an på deg da? Anonymkode: 87963...7b2 Har ikke vært på fest med han. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du sikker på at hen faktisk unngår deg da? Anonymkode: 4b266...c30 Han er i vertfall anderledes mot meg enn det han var tidligere. Anonymkode: 3bac1...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Del Skrevet 1. mars Start med å spør han hvordan det går. Få igang en dialog først Anonymkode: 87963...7b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Del Skrevet 1. mars 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke vært på fest med han. Han er i vertfall anderledes mot meg enn det han var tidligere. Anonymkode: 3bac1...f3a Det er ikke sikkert han gjør noe annerledes, men at du oppfatter det som noe annerledes... Men sure, spørr han du. Bedre det enn å spørre på ett anonymt forum. Anonymkode: 5b28e...57b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #7 Del Skrevet 1. mars Hvordan har du oppført deg rundt denne kollegaen? Kan det være du sender noen signaler som han ikke liker? Fortell gjerne litt mer om hva slags forhold dere har som kollegaer Anonymkode: cbc1c...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #8 Del Skrevet 1. mars Er redd at jeg blir oppfattet slik av min kollega. Har blitt mer interessert enn det som er profesjonelt så jeg har begynt å holde meg litt på avstand. Anonymkode: d8e91...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #9 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er redd at jeg blir oppfattet slik av min kollega. Har blitt mer interessert enn det som er profesjonelt så jeg har begynt å holde meg litt på avstand. Anonymkode: d8e91...db5 Da er nok det grunnen, han merker nok at du er intressert eller flørter så ønsker ikke han å gå videre på det. Klokt av deg å la det ligge, eventuelt la han komme til deg. Men for å unngå kleinhet så vær som vanlig å se hva som skjer da Anonymkode: cbc1c...550 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #10 Del Skrevet 2. mars Kan være noe som skjer i livet hans også at han endrer seg litt. Alt handler ikke om en selv hele tiden. Anonymkode: 8f03b...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KCM Skrevet 2. mars #11 Del Skrevet 2. mars Man vet aldri hva som kan være årsaken. En kollega var plutselig helt annerledes mot meg, og jeg trodde det var noe galt eller at jeg hadde gjort et eller annet. Men så viste det seg at det var ting som hadde skjedd i privatlivet til vedkommende. Hadde ingenting med meg å gjøre. Man vet aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå