AnonymBruker Skrevet 1. mars #21 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja når målet er å ødelegge ekteskap fortjener de litt smekk. Anonymkode: 26276...f23 nå er det en gang den som er i et forhold som ødelegger forholdet... du virker ikke helt stabil.. Anonymkode: b2db5...d4e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #22 Del Skrevet 1. mars Hvis hun konsekvent har gått etter gifte menn, så er jo dette et tegn på at hun er veldig selvdestruktiv. Det kommer jo aldri noe godt ut av dette. Er nærmest som om hun vil skade seg selv. Dersom hun virkelig var min venninne (dvs en sann hjertevenn) ville jeg stilt henne noen dyptgående spørsmål. Og da mener jeg ikke typ moraliserende som peker på at det hun gjør er feil, men mer; hva er det inni deg som gjør at du vil deg selv så vondt? Hvorfor respekterer du ikke deg selv? Er du redd for gjensidige forhold? Det kan også være at hun har ekstremt dårlig selvfølelse og går etter disse mennene for å få et falskt selvtillits-boost, så dette er jo også noe du kan peke på. Men ta bare denne samtalen dersom du klarer forholde deg rolig, hvis ikke ville jeg bare sagt til henne at jeg synes hun bør vurdere å begynne hos psykolog. Og om du ikke orker deale med henne lenger pga dette synes jeg det er helt fair å trekke seg unna. Du kan jo si at du ikke vil være med på hennes tur ned i mørket, for det er dit hun er på vei hvis hun fortsetter slik. Dette er ikke sunt for noen av de involverte partene - heller ikke deg ts. Så det er helt kurant å ønske og trekke seg unna. Anonymkode: 09ca1...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 1. mars #23 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun er med på driten, uansett hva du mener, og er en ekkel kvinne som driter i andres følelser! Det er jo selvsagt mannen også! Vondt av henne? Ingen blir forelsket og får følelser med en gang, så i så fall bør hun ko bare holde seg unna opptatte menn… voksne folk klarer det! Anonymkode: e4ce5...fbd I utroskaps saker, er det først og fremst den som er utro som har skylda. Om det er en en mann eller kvinne. Og da jeg skrev at jeg synes synd på henne, kom det ut fra kommentar til trådstarter. Det var hun som skrev at forelsket seg. Om du ikke forelsker deg og får følelser med en gang, og det samme gjelder meg, så er det godt mulig andre får det. Du bør vise rom for at ikke alle er som deg. Jeg tenker også litt sånn at det kanskje er noe som plager henne. Om hun oppsøker gifte menn, eller bare blir med den første og beste hjem, så kan det jo hende det er et eller annet som ligger bak. Mange av oss vil ikke være utro. Vi vil forsøke å unngå situasjoner hvor utroskap lettere kan skje. Samtidig vil noen av forelske oss. Enten er vi gift eller vi forelsker oss i en gift person. Og noen av oss driver bare og ligger rundt. Sluker det som slukes kan. Og alle har vi en grunn til våre handlinger. Være seg den ene eller andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #24 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjente ei slik homewrecker,hun fikk svi godt.Kort fortalt,sykehus innleggelse. Anonymkode: 26276...f23 Homewrecker - det er jo mannen, det. Det er hans hjem. Har aldri forstått at dette begrepet handler om kvinnen... Anonymkode: 7300c...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #25 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hun er med på driten, uansett hva du mener, og er en ekkel kvinne som driter i andres følelser! Det er jo selvsagt mannen også! Vondt av henne? Ingen blir forelsket og får følelser med en gang, så i så fall bør hun ko bare holde seg unna opptatte menn… voksne folk klarer det! Anonymkode: e4ce5...fbd Mannen min velger å være med meg. Uavhengig av hvem som legger seg etter han, uavhengig av hvor pågående de er. Anbefaler deg å finne en slik mann. I stedet for å være avhengig av at andre kvinner holder seg unna. Anonymkode: 7300c...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 1. mars #26 Del Skrevet 1. mars Det er jo hovedsaklig mannen som har ansvaret her, men denne damen er veldig klar over at mennene hun treffer er gifte. Det er nedrig synes jeg. Da er hun fullt vitende om at det er en uskyldig tredjepart som blir skadelidende. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #27 Del Skrevet 1. mars sommerkroppen skrev (1 minutt siden): Det er jo hovedsaklig mannen som har ansvaret her, men denne damen er veldig klar over at mennene hun treffer er gifte. Det er nedrig synes jeg. Da er hun fullt vitende om at det er en uskyldig tredjepart som blir skadelidende. Hadde han ikke holdt på med venninna til TS, ville han funnet seg en annen. Så "tredjeparten" ville vært skadelidende uansett. Anonymkode: 7300c...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 1. mars #28 Del Skrevet 1. mars Hun har ikke ansvar for de gifte mennene. De er ansvarlig for egne valg og forhold. Men hvis jeg var henne ville jeg nok begynt å lure på mønsteret sitt, hvis dette skjer gang på gang, kan det jo være noe med dømmekraften hennes, ved at det går utover henne selv. Men det er hennes eget ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 1. mars #29 Del Skrevet 1. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde han ikke holdt på med venninna til TS, ville han funnet seg en annen. Så "tredjeparten" ville vært skadelidende uansett. Anonymkode: 7300c...fdb Ja, men venninna er jo fullt ut klar over at han er gift. Det vitner om dårlig empati for andre, dårlig moral og en egosentrisk personlighet. Hun vet at hun er med på å såre et uskyldig menneske. Hun har et ansvar for å ikke være med på å bryte andre ned, noe hun tydeligvis gir blaffen i. Endret 1. mars av sommerkroppen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #30 Del Skrevet 1. mars sommerkroppen skrev (3 minutter siden): Ja, men venninna er jo fullt ut klar over at han er gift. Det vitner om dårlig empati for andre, dårlig moral og en egosentrisk personlighet. Hun vet at hun er med på å såre et uskyldig menneske. Hun har et ansvar for å ikke være med på å bryte andre ned, noe hun tydeligvis gir blaffen i. Om det er et så viktig moralsk prinsipp for deg trenger jo ikke du å være venninne her. Selv bryr jeg meg ikke om hvem mine venninner har forhold med. Og jeg er godt gift selv. Anonymkode: 7300c...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 1. mars #31 Del Skrevet 1. mars Noen er jo ute etter å kapre gifte menn. De legger seg i en slags mindreverdig konkurranse med de som allerede har mannen, fordi de tror at menn som er opptatte er mer attraktive. De mangler kanskje en egen bygge-forhold-kraft, det å lage noe selv. Henger på andre som parasitter i livet. Jeg har forståelse for at noen kan tenke at det mønsteret er skadelig for andre, men det er fortsatt den dumme mannen som lar seg gå over i det, som er ansvarlig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #32 Del Skrevet 1. mars Du må jo ikke være venninne med henne, om dette plager deg så veldig. Jeg blir stadig overrasket over at mennesker tviholder på personer de åpenbart ikke liker. Du skriver det jo selv: du orker snart ikke å høre mer på henne, du er forbannet på henne, skuffet over henne, du syns hun er ekkel og du holder på å eksplodere. Er du klar over hvor mye energi du bruker på sånne negative følelser? Og tross all denne misnøyen over henne, alt det drittet du skriver om henne er her, så holder du på henne. Anonymkode: 02d3b...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. mars #33 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ei venninne som ligger med gifte menn. Hun er likegyldig til om de er gift eller ikke, ler og sier det ikke er hennes problem. Jeg blir forbanna, og orker snart ikke å høre mer fra henne. Synes hun er like ekkel som de utro mennene hun har. Hun driver nå på med nummer tre i rekken. Hun er forelsket, og det er ikke måte på hvor flott han er. Jeg jobber med meg selv for å ikke eksplodere. Flere som ikke klarer å forholde seg til sånt? Anonymkode: 0b7d2...19e Du har din fulle rett til å ta avstand til din venninne når hun har så dårlige verdier og så lite respekt ovenfor andre mennesker. Jeg kunne 100% ikke vært venn med et slikt menneske selv, og hadde nok fjernet vedkommede fra livet mitt. For jeg ønsker ikke å være en indirekte del av det. Og iallfall ikke være sanntidsvitne og "støttekontakt" for noen som bedriver slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 1. mars #34 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om det er et så viktig moralsk prinsipp for deg trenger jo ikke du å være venninne her. Selv bryr jeg meg ikke om hvem mine venninner har forhold med. Og jeg er godt gift selv. Anonymkode: 7300c...fdb Nei det går jo som sagt på personlighet. Mangler man empati for andre, så mangler man mye som menneske. Men vi er jo tydelig forskjellige. Jeg ønsker ikke å omgås mennesker som driter i om de ødelegger en hel familie, så lenge de bare har det bra selv. Men om din mann da hadde hatt et forhold på si, så hadde du da altså kun vært sint på mannen din? Selv om du visste at damen var fullstendig klar over at han hadde kone og barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #35 Del Skrevet 1. mars Hun har ikke et moralsk kompass. Ja, alt er ikke hennes feil. Mannen er like mye med på det, men at hun har samvittighet til å ligge med gifte menn med kone og kanskje barn sier jo litt om henne som person. Anonymkode: 3664f...5a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #36 Del Skrevet 1. mars sommerkroppen skrev (20 minutter siden): Nei det går jo som sagt på personlighet. Mangler man empati for andre, så mangler man mye som menneske. Men vi er jo tydelig forskjellige. Jeg ønsker ikke å omgås mennesker som driter i om de ødelegger en hel familie, så lenge de bare har det bra selv. Men om din mann da hadde hatt et forhold på si, så hadde du da altså kun vært sint på mannen din? Selv om du visste at damen var fullstendig klar over at han hadde kone og barn? Jeg, som gift kvinne, har ingenting i mot at andre legger seg etter mannen min. Da får han testet seg litt. Og jeg ville dumpet selv om han bare hadde prøvd seg på noen annen, men ikke klart å gjennomføre utroskapet. Det er han som svikter. Det må bunne i mye usikkerhet over egen mann å føle det slik du gjør? Hva han vil gjøre om noen prøver seg på han? Er det ikke ganske utrygt å gå rundt å føle at andre kvinner må holde seg unna, for at han skal være trofast? Anonymkode: 7300c...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 1. mars #37 Del Skrevet 1. mars Hvis man ligger med menn man vet er gifte eller i forhold er man med på å ødelegge for andre. Å si at man ikke er den som er utro er ansvarsfraskrivelse. Jeg hadde slitt med å ha en sånn venn selv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 1. mars #38 Del Skrevet 1. mars (endret) Jeg overhørte en krangel mellom to ektefeller vedrørende dette, hun ropte ut: "Representerer du en bitter stalkerhore, elskerinne med agg i siden til meg? Er hun handikapet?" Stakkars folk! Og så fortsatte hun: "Du og kameraten din, samme prostituert, hvem er jeg egentlig i forhold med???? En prostituert!!" Jeg må si jeg skjønner henne, en er ikke i forhold med vedlegg til de en dater. Det der er seriøse stalkingsproblemer! Endret 1. mars av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #39 Del Skrevet 1. mars Ludovica- skrev (8 minutter siden): Hvis man ligger med menn man vet er gifte eller i forhold er man med på å ødelegge for andre. Å si at man ikke er den som er utro er ansvarsfraskrivelse. Jeg hadde slitt med å ha en sånn venn selv. Om mannen din ikke er utro, ene og alene fordi andre kvinner holder seg unna, da er du komfortabel i forholdet? Anonymkode: 7300c...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. mars #40 Del Skrevet 1. mars Om dette er tredje gifte mannen hun har bør det snart gå seg til på ett eller annet vis. Jeg forholder meg greit til hva folk gjør eller ikke gjør i livene deres, men jeg er elsket og hatet for mine direkte spørsmål. Disse gifte mennene kan for eksempel være mer attraktive enn andre menn i den forstand at de er emosjonelt tilgjengelige for din venninne. Det kan være en fin vekstsituasjon for henne. Går man bak ryggen på partner, er det ofte grunnleggende guffe i ekteskapet som ikke tas tak i, og det er noe som dukker opp etterhvert for den som «ikke bryr seg om en har et forhold» også. Din venninnes dårlig innstilte kompass er ikke noe du behøver å ta ansvar for. Hun kan herje til livet sitt som hun selv finner for godt. Så får du vurdere å stoppe henne fra å være meddelsom om du ikke vil høre på. «Kan vi bytte tema? Jeg ønsker å prate om andre ting». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå