Gå til innhold

..

EvelinaH

Anbefalte innlegg

EvelinaH

😎

Endret av EvelinaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natron + eddik

Først heller tømmer du natron pulver over alle puter er det lukter, så lar du det ligge i 24 timer. Deretter rister du av alt, støvsug det bort. Og deretter sprayer du på eddik blandet med vann. En del eddik en del vann. Og lar det tørke. 

Lukter eddik en stund men vil nok redde fra annen lukt. 

Anonymkode: dbad0...156

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan fint kreve erstatning fra henne når hun selv innrømmer å hatt et "uhell" i sofaen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei en rensemaskin da. Du kunne tatt den turen til butikken og leid en maskin, grensa sofaen og sengen din også, på samme tiden det tok deg å skrive det sure innlegget. 

Anonymkode: 5c389...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvelinaH skrev (8 timer siden):

Som tittelen sier yes venninna mi squirta i sofaen min å nå lukter det kroppsvæske i hele stua mi. 
Jeg og kjæresten min kom hjem fra dragonforce konsert her om dagen og merka at det kom er rar lukt fra den siden i sofaen ho pleier å sitte i. Jeg tenkte først oh shit nå har ostekaka mi som jeg har tatt en bit av blitt sur og dårlig, men neida den smake fint den å spise den fint opp. Etter mer tid av å sitte der tenke jeg for meg selv hmm er sikkert bare jeg som lukte litt svett eller kjæresten, men dette var en lukt som minte meg rett og slett om squirt. Jeg reiste meg opp for å undersøke litt mer for så bli slått i fleisen av kroppslukt.  Jeg veit ho hadde hatt besøk av en ho driver på med den kvelden før vi kom hjem, og for min del det er helt ok å ha sex i sofaen så lenge man ikke griser. For jeg gjør det sjøl. Men at jeg må sjøl begynne å dra av sofa trekket å begynne å lufte alle putene for staken blir bare mer ekstrem syns jeg blir for dumt. Er ikke akkurat dette jeg hadde lyst til å drive på når man har stått rett opp og ned i timesvis. 
Jeg slenger trekka til vask å finner jo ut at det har jo trekt seg inn i sjølve stoffet og i ramma på sofaen å begynne å blir meget oppgitt over at ho ikke har giddet å gjøre noe mer forsøk for å rydde opp sitt eget rot. Finner også ut etter første vask at jeg ikke har tatt av trekka på alle putene likevel. Så må slenge på enda enda en vask. Så ble til at jeg måtte sitte oppe til seks om morgen for å vente på at vaskemaskinen skulle blir ferdig. 
Det som også jeg mer sint er at denne sofaen koster meg 18000 og vil jeg kjøpe en helt ny en så koster den 26000. for jada bohus liker å skru opp prisene sine..

Jeg lar det gå til neste dag for å vente å se om ho vil komme fram til meg å fortelle hva som har skjedd med sofaen min. Jeg venter helt til kjæresten min reiser for jeg tenke at dette var noe ho kanskje følte for å ta opp mens han ikke var til stede, som jeg forstår veldig godt. 
Jeg sender ho en snap å spør er du våken?(for ho har soverom i andre etasjen) Ho svare ja er bare sliten etter kurset jeg hadde i dag. Jeg spør videre jeg vil gjerne prate med deg om hvordan gårsdagen gikk. For jeg visste dette var en ny fyr ho dater. Ho svarte at ho hadde det veldig bra. Jeg svarte tilbake i can tell for sofaen lukter som det har skjedd noe greier der. Ho svarer at det hadde skjedd ett lite uhel der og at ho hadde prøvd å tørke det opp. Jeg svarer tilbake at jeg har måtte ta av trekke på alle putene vi sitter på + pynteputer for det lukta over alt. Ho begynner å forklare at ho hadde bare holdt seg til den siden ho sitter mest på og at lukta i resten av sofaen må være noe annet. Jeg begynner da å bli litt irritert å svarer tilbake bare ikke ha sex i sofaen min igjen er du snill. Å at jeg har nå måtte bruke penger på en damprens til 3500kr fordi jeg kan faktisk ikke gjøre de putene i sofaen reine på noen anen måte enn det. Dette er noe jeg har tenk på lenge å kjøpe uansett men hadde ikke tenkt at jeg måtte bruke den til å fjerne squirt lukt.

Har også måtte bure meg inne på soverommet i hele dag. For jeg kan ikke sitte i sofaen min lenger for jeg blir rett og slett uvel av den lukta. 
Så da komme vi til det jeg lurer på, hva om denne fine dampmaskinen jeg har kjøpt ikke fjerner denne lukta, er det så galt av meg å faktisk kreve en sum for at ho rett å slett har ødelagt sofaen min?  Nå har jeg hatt sofaen siden juli 2022. Så jeg kan absolutt ikke kreve hele summe tilbake men hva hadde vært innafor da den kostet meg 18000kr da jeg kjøpte den. 

Hun har da tisset i din sofa. Det bør hun fikse opp å rense sofaen din.

Squirt lukter ikke!!!!🙈🙈👴🏽

Anonymkode: 8074b...bea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Squirt lukter ikke!!!!🙈🙈👴🏽

Squirt ER tiss, din tufs.

Anonymkode: 163f6...588

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ny bruker.....skeptisk....

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha 🤣

Anonymkode: 6ee0d...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: 3690a...e35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt vinterferie?

Anonymkode: 3b29e...797

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det tiss? Lukter ingenting. Urin lukter jo. 

Anonymkode: 9a878...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det fortsatt vinterferie?

Anonymkode: 3b29e...797

I noen deler av landet, ja....

Anonymkode: 6754a...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig liten fantasi skrevet av Nils 16 år på vinterferie.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt lurt å vite hva man snakker om, før man kaller andre tufs i diskusjoner! https://www.forskning.no/sex/sprutorgasmer-gir-kvinner-en-folelse-av-bade-stolthet-og-skam/2059570

Ts: slutt å ha sex i sofaen. Det er klart det begynner å lukte etterhvert, for det vil alltids bli gris med kroppsvæsker under sex.

Anonymkode: eb46d...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange ord for å si

"Venninna mi hadde sex i sofaen min og squirtet i den. Nå lukter den vondt og jeg må fikse problemet. Skal jeg få den renset for hennes regning eller kan jeg be henne erstatte sofaen hvis den ikke lar seg rense?".

At hun bor i andre etasje, at den hun hadde sex med var en date, at du hadde vært på konsert... hvem bryr seg.

Pluss at dette selvfølgelig bare er tull uansett.

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...