Gå til innhold

Hvordan klarer jeg å skremme vekk alle de jentene jeg liker etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har 0 problem å få jenter til å møte på date eller dra dem med hjem fra byen. Dette resulterer veldig ofte i sex.

Siden januar har jeg truffet tre jenter jeg har klikket veldig bra med. De to første traff jeg på Tinder. Vi endte opp hjemme hos meg etterpå og hadde sex. Følte det var ganske bra (men kunne vært bedre), men klarte i hvert fall å få begge til orgasme. I etterkant snappet vi litt frem og tilbake. Skal sies at jeg som oftest ikke pleier tar initiativ til å snappe og snapper ganske sjeldent. Er sikkert på appen kanskje på appen i underkant av  5 ganger hver dag. Pleier å flørte litt og bare svare om de skriver noe til meg. Men når jeg spør dem ut på en ny date uken etter, så merker jeg bare at interessen deres ikke helt er der og at det begynner å fade.

Hun siste jenten jeg traff var helt fantastisk. Ble veldig betatt. Tror det må ha vært noe av den beste sexen jeg har hatt. Var ufattelig intimt og hadde en veldig pirrende dirty talk gående. Sjeldent jeg har hatt så bra connection under første møtet. Fikk henne til å få orgasme flere ganger hvor hun lå og ristet i sengen. Hun ringte meg kvelden etterpå hvor hun fortalte meg hvor mye hun hadde tenkt på seansen og inviterte seg selv hjem til meg. Dette var noe jeg ikke hadde mulighet til den kvelden.. Vi snappet frem og tilbake og hun virket ganske ivrig. Hun tok alltid initiativet. Etter 5 dager spurte jeg henne ut på nytt og hun sa hun var med på å treffe meg. Dagen etterpå sendte hun ingen snaps. Senere på kvelden skrev at hun måtte kansellere planene. Merket interessen daffet av.

Det jeg lurer på er hva kan jeg gjøre gale? Vet at jenter veldig ofte liker det dem ikke kan ha, og jeg begynner å lure på om snappingen frem og tilbake muligens dreper litt av spenningen. At de føler de har meg i sin hule hånd. Vurderer å heller bare spørre etter telefonnummer istedenfor. Det eneste jeg liker med snapping er bare at jeg føler det er mye lettere å bli kjent med hverandre (i hvert fall frem til første møtet). Men begynner å lure på om det beste er å bare ikke ha noe spesielt kontakt utenom å planlegge nytt møte på melding.

Hadde satt pris på om jeg kunne fått noe tilbakemelding.

Anonymkode: f9031...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny date uka etter? Hvorfor vil du vente hele 7 dager? Da hadde jeg gått videre forlengst. Og ihvertfall om du ikke snappet særlig i de dagene en gang.

Nei, han jeg er med avtalte ny date 2 dager seinere allerede på slutten av første date. 

Anonymkode: 50182...c5a

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, snarere tvert i mot. Du virket uinteressert evt som en fuck boy som driver mind games. Det gidder ikke damene!

Anonymkode: f6608...551

• Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ny date uka etter? Hvorfor vil du vente hele 7 dager? Da hadde jeg gått videre forlengst. Og ihvertfall om du ikke snappet særlig i de dagene en gang.

Nei, han jeg er med avtalte ny date 2 dager seinere allerede på slutten av første date. 

a

Endret av fmm125
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis jeg treffer noen i helgen og er opptatt mesteparten av uken etterpå, mener du det da er bedre å avtale ny på mandag om at vi skal møtes neste helg når det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckboy til ons. Du må vise at det finnes noe i hodet ditt, tanker, personlighet etc 

Anonymkode: 3da79...260

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil ha noe seriøst så er det ikke bare å be jenter hjem hos deg til sex 😬

Bli kjent først gå på tur, kaffe osv. 

Date nr 2. Gå på bowling, kino eller på tur igjen. 

Date nr 3/4 kan du be med hjem. 

Man mister interessen dersom du ikke skriver til Jenta :) så hold kontakten. Ikke vent i 7 dager på ny date planlegge dagen etter. 

Anonymkode: 32a16...724

• Liker 15
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis jeg treffer noen i helgen og er opptatt mesteparten av uken etterpå, mener du det da er bedre å avtale ny på mandag om at vi skal møtes neste helg når det passer?

Ja, selvfølgelig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fuckboy til ons. Du må vise at det finnes noe i hodet ditt, tanker, personlighet etc 

Anonymkode: 3da79...260

Hun siste jenten hadde jeg veldig mye til felles med. Begge studerer helsefag og vi snakket om ganske mange personlige ting. Jeg er ikke en person som bare er sånn hei og stikk, jeg bryr meg faktisk om andre personer. Men jeg passer samtidig på at jeg ikke drukner og kveler dem med oppmerksomheten min. Så det er bedre om jeg hadde vært needy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bedre om jeg hadde vært needy?

Kan du ikke bare være normalt hyggelig og oppmerksom, og ta mer initiativ?

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg eventuelt reparer? Burde jeg skrive en melding ala

Hei, jeg synes du virker som en veldig kjekk jente som jeg har lyst å bli bedre kjent med. Ut fra responsen din virket det ikke som om du var særlig keen lengre. Vet ikke om du kanskje tror jeg er en fuckboy eller om du faktisk mistet interessen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg synes du virker som en veldig kjekk jente som jeg har lyst å bli bedre kjent med. Ut fra responsen din virket det ikke som om du var særlig keen lengre. Vet ikke om du kanskje tror jeg er en fuckboy eller om du faktisk mistet interessen 

Bare første setning. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det alltid var hun som måtte ta initiativ så forstår jeg godt at hun lar være å bruke tid på deg. Om det er ubalanse så vil en av partene miste interessen. De færrest velger partner kun utifra sex, så slutt å vektlegg det så mye og jobb med andre områder. Hjelper ikke med en 30 sek orgasme om hun må jobbe alene resten av døgnet for å ha kommunikasjon med deg.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om jeg ikke allerede hadde mistet interessen på grunn av manglende initiativ, ville en sånn melding, særlig med den ordbruken, vært spikeren i kista...

Anonymkode: 3a273...ad8

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg ikke allerede hadde mistet interessen på grunn av manglende initiativ, ville en sånn melding, særlig med den ordbruken, vært spikeren i kista...

Anonymkode: 3a273...ad8

Hva hadde vært et bedre alternativ vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva hadde vært et bedre alternativ vært da?

Hvordan kan du anklage henne for hun har mistet interessen når det ALLTID var hun som måtte ta initativ? Slutt å lek viktig-per og husk at ingen er uerstattelig. Mens du skriver på KG om hvor mange orgasmer du deler ut så skriver hun trolig med en fyr som viser henne interesse.

Røffe ord. Sorry.

Endret av Macro
  • Liker 5
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde tolket dette som:

1.Du er overformell. 

2.Du er negativ og ser ikke din egen rolle selv om du har vært passiv as fuck helt siden sexmaratonet deres.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde tolket dette som:

1.Du er overformell. 

2.Du er negativ og ser ikke din egen rolle selv om du har vært passiv as fuck helt siden sexmaratonet deres.

Kunne du gitt meg et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...