Gå til innhold

jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg her hjemme.. vi er 3 som bor oppå hverandre her..

vi har alle våre ting da..

men jeg føler at jeg bare er i veien og til irritasjon..

jeg bor hjemme enda da.. (19) har mine ting, som har litt med at jeg ikke er borte enda, og det plager meg veldig...

jeg driver og ser på jobber her, men det er ikke så lett bestandig..

og hver gang det blir krangeler føler jeg at det er min feil, uansett hva det er, og jeg bare vil forsvinne...

jeg vil ikke at dem skal gå fra hverandre pga meg heller..

noen der ute som har tips på noe jeg kan finne på for og slippe og føle det slik?

hilsen nesten gal jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du

ja kan godt se at det må være slitsomt at være hjemme, især nu hvor du er blevet voksen, men mange unge må jo bo hjemme til de er færdig med sin uddannelse, da må de jo følge de regler som er gældene for husholdet....

måske du skulle sætte dig ned med dine forældre og snakke om hvor fusterende det er når de krangler, og at du ikke bryder sig om det, måske de ikke tænker over det, kan jo hænde at de kranger hver dag og det er blevet en vane...

ønsker dig lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett, det der, å bo hjemme når man egentlig er voksen.

Spm 19-åring vil man gjerne ha litt styring over eget liv, og som familiemedlem må man ta hensyn til familien, og det kan kræsje skikkelig.

Synes også du skal ta en prat med de andre hjemme, slik at dere har noen felles holdpunkter.

Hva forventer de andre av deg? Og hva kan du godta av det?

Hva forventer du av resten av familien og hva kan de godta av det?

Så må dere nog gi og ta litt, begge parter, men med litt smidighet går det nok. Noen gnissninger må du nok regne med uansett, men smidighet hjelper.

Og jeg tror ikke at det at du bor hjemme vil være den utløsende årsaken hvis noen går fra hverandre. Da ligger det nok andre ting bak.

Så får du nok en jobb etterhvert, og vil ha mulighet til å skaffe deg et krypinn for deg selv, og starte et selvstendig voksenliv. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med Ann Forup her..det er ikke lett å bo hjemme når en er blitt Voksen,men det beste du kan gjøre er å å snakke og fortelle åssen du vil ha det og bli enig.

Ønsker deg lykke til

*klem*

koldbruna 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...