Gjest Blåmonster Skrevet 29. februar #1 Del Skrevet 29. februar Hva betyr det når kvinner hvisker til hverandre at han har cake? Jeg blir utilpass for da har skjedd 2 ganger når jeg trener nå🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #2 Del Skrevet 29. februar De jentene er nok ganske påvirket av USA. Det er antageligvis rumpa de snakker om; at du har en stor og/eller fin rumpe. Anonymkode: 3d2e1...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #3 Del Skrevet 29. februar At han har kake Anonymkode: 6df32...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #4 Del Skrevet 29. februar Har du noen gang hatt med en kake mens du trener da? Kanskje du skulle i bursdag senere på dagen eller noe? Anonymkode: d6251...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. februar #5 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du noen gang hatt med en kake mens du trener da? Kanskje du skulle i bursdag senere på dagen eller noe? Anonymkode: d6251...6b0 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. februar #6 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): At han har kake Anonymkode: 6df32...96f Spiser ikke slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. februar #7 Del Skrevet 29. februar Du finner alt av "slang uttrykk" på internett vet du https://www.urbandictionary.com/define.php?term=cake Another word meaning ass or butt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #8 Del Skrevet 29. februar Vet ikke hva det betyr, men er et uttrykk jeg aldri hadde brukt på kjæresten min ihvertfall. Ser kun for meg at det må være den "posen" som henger over pikken🤷♀️ Anonymkode: 34f96...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #9 Del Skrevet 29. februar cake = bra rompe, spenstig rompe, stor rompe, juicy rompe etc. Ikke bare dere menn som kan like en god rompe nemlig...😉 Anonymkode: a102e...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #10 Del Skrevet 29. februar anon01 skrev (1 minutt siden): Du finner alt av "slang uttrykk" på internett vet du https://www.urbandictionary.com/define.php?term=cake Another word meaning ass or butt Så det sier ingenting om det er positivt eller negativt da. Bare nok et ubrukelig uttrykk😅 Anonymkode: 34f96...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. februar #11 Del Skrevet 29. februar 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så det sier ingenting om det er positivt eller negativt da. Bare nok et ubrukelig uttrykk😅 Anonymkode: 34f96...45a Oftest ment som positivt Så TS har rumpe, grattis TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. februar #12 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): cake = bra rompe, spenstig rompe, stor rompe, juicy rompe etc. Ikke bare dere menn som kan like en god rompe nemlig...😉 Anonymkode: a102e...045 Kan være det ja, trener mye knebøy og mark.. har sprett rumpe 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #13 Del Skrevet 29. februar Klarer ikke menn med store rumper, ser femi ut. Men damene nå skal jo ligne menn så 😄 Anonymkode: ed034...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 29. februar #14 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klarer ikke menn med store rumper, ser femi ut. Men damene nå skal jo ligne menn så 😄 Anonymkode: ed034...411 Jeg føler faktisk det er lite maskulint selv.. men kommer som en effekt av styrketrening, trener baseløft og vanskelig å skru av en muskel, skulle gjerne byttet rumpe mot større lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #15 Del Skrevet 29. februar Google er ganske greit å bruke innimellom, ts. Man finner mye informasjon der, så slipper du å gå rundt å være usikker på slike ting. Om historien din stemmer, må det være ganske umodne jenter som enda ikke har lært å oppføre seg. Det er ganske ufint og ekkelt å kommentere kroppene til andre såpas høylytt at den det snakkes om hører det. Men samtidig har jeg sett på sosiale medier at jenter kan være ganske ekle når de kommenterer videoer og bilder av menn de syns er kjekke, og sier/kommenterer på en måte der menn ville blitt sablet ned og kansellert om de hadde uttrykt seg på samme måte. Anonymkode: 92b85...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #16 Del Skrevet 29. februar Det er positivt så bare forsett med knebøy du. Anonymkode: 5a459...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå