AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Del Skrevet 28. februar Hvorfor er det sånn at man må være to og to når man har dratt alene for å trene på gruppetime. Det er så utrolig ubehagelig og måtte finne seg en totalt ukjent treningspartner. Hva tanken med det? Syns instruktørene det er gøy eller noe..? Ble bare så lei meg etter en sånn time… Anonymkode: c2b02...faa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Del Skrevet 28. februar Aldri opplevd. Da hadde jeg nok gått hjem. Skjønner godt at det er ubehagelig. Men sikkert kjekt for alle venninnene som drar sammen på trening. Hva slags time var dette, ts? Anonymkode: 11da1...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Jeg har aldri opplevd lignende før. Nå har jeg kun deltatt på sirkeltrening, yoga, "zumba" og spinning av gruppetimer. Alle gangene stakk jeg dit på egenhånd. Hvilken time deltok du på? Anonymkode: f14b5...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Bare... ikke dra på den timen mer? Anonymkode: f1081...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Enig, sykt irriterende. Men biter det i meg, det viktigste er jo å få trent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Da hadde jeg ikke dratt på den treningen mere 😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars Gi tilbakemelding til instruktøren/senteret om hva du mener om det. Sikkert flere som ikke synes dette er noe særlig. Anonymkode: f5049...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars Hva var det meningen dere skulle gjøre i lag? Høres helt uironisk forferdelig ut! Hvis det er EN setting jeg ikke vil være to og to så er det på trening med fremmede. Anonymkode: be970...f9a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus13 Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars Ts. her, det var en cross- fit time… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars Dette er jo helt vanlig i CrossFit? Se på det som en mulighet til å utfordre din sosiale angst eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars Har også opplevd dette. Det er vel for å kunne utføre flere ulike øvelser, som for eksempel situps hvor man kaster/overleverer en medisinball til motparten eller tar high five. Jeg liker det ikke, fysisk kontakt med andre svette (fremmede) mennesker er ikke min ting. Men på crossfit må man nok bare regne med sånne tulleting 😂 Anonymkode: 415ad...b8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars Jeg synes man burde informere om slikt på forhånd. Anonymkode: 5bd30...8e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars Sjekk BTWB eller der programmeringen legges ut, står det at det er team of x, så er det jo bare å droppe den woden. Anonymkode: 2b7f8...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå