Gå til innhold

Har ikke sensor lov til å klemme oss? 😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Å tråkke over andres intimsoner er grenseoverskridende og en person med "drittegenskaper". 

Anonymkode: 79224...111

Om man ikke tar et nei for et nei enig. Hvis ikke dersom det å be om man kan gi noen en klem er "drittegenskaper" er det seriøst noe galt med nordmenn og vår kultur. Vi har mye å lære av utlendinger. Skremmende at det finnes folk som deg...

Anonymkode: 88110...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Om man ikke tar et nei for et nei enig. Hvis ikke dersom det å be om man kan gi noen en klem er "drittegenskaper" er det seriøst noe galt med nordmenn og vår kultur. Vi har mye å lære av utlendinger. Skremmende at det finnes folk som deg...

TS tar jo ikke et nei for et nei når hun kommer hit og spør om det virkelig ikke er lov å klemme sensor.

Anonymkode: b9cb9...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Slapp av med deg da. Typisk KG idiot. Vi bor i nordland vi er varme mennesker som klemmer ofte og jeg og sensor hadde en god tone. Normale mennesker klemmer det er helt vanlig. Vi nordlendinger er nemlig varmere mennesker

Snakk for deg sjøl. Jeg er også nordlending, men liker ikke å klemme folk jeg ikke kjenner.

Anonymkode: 8f2c2...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er lov å få en klem,

han var nok ikke interessert i deg, da!

Anonymkode: 1426f...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke lyst til å klemme sensor, men så var han av den ekle typen da.... frys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sensor er da på jobb. Og da syntes jeg det er fint å slippe å klemme på hvem som helst på min jobb iallefall det kan by på mange kleine situasjoner. 

Om du ikke har noen intensjoner om å gi en klem, så har mange andre det. Alle har en forskjellig psyke,  og mange blir lett innbilsk.  En dame klaget meg inn til sjefen min, og påsto at jeg hadde prøvd meg på dama hennes. 

Fordi jeg hadde vært hyggelig med begge to. Stort sett hadde jeg ringt hun som klaget når det var noe, men hadde nr til hun andre også. Så når jeg ikke fikk tak i nr 1 så kontaktet jeg nr 2. Det skjedde vel 2 ganger. 

At jeg var gift med en mann og hadde to unger og ikke sneven var noen form for lesbisk var hun ikke så villig til å høre på. Dog hadde vi heldigvis ikke klemt hverken på den ene eller andre og at damen for det meste klaget fordi jeg var hyggelig mor dama hennes. Dog endel av jobben min å være imøtekomme og hyggelig.  

Så sjefen han lo jo litt godt av situasjonen.  MEN, hva om jeg hadde vært en mann, i samme situasjon?  Hadde jeg da blitt anklaget for trakasering? Min sjef hadde nok ikke trodd på det. Men med en annen sjef. Så er det ikke godt  vite. Jeg måtte iallefall inn på teppet og avgi forklaring. 

Skjønner at du er glad for lappen. Men ha forståelse for at andre ikke er som deg og at klemmer på folk som er på jobb ikke kan gi deg en klem.

Gir deg kudos for at du iallefall spurte.  High five, kan gå

Anonymkode: 90f8d...6a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spør i tittelen om sensor ikke har lov til å klemme deg. Men det var jo ikke han som prøvde å klemme, var det vel? Du burde ha spurt om du ikke har lov til å klemme sensor. 

Du har ikke lov til å klemme noen som ikke ønsker en klem. I tillegg kan nok sensorene ha en intern regel om å ikke klemme kundene, slik at de ikke skal la utseendet påvirke om de lar en kunde få lappen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er om han liker å klemme. Det er en annen sak å påstå at det ikke er lov.

Jeg tenker han godt kunne gitt en klem uten å risikere noe. Jeg synes det er litt sært å si nei.

Det kan være en nervøsitet for #metoo som gjør at noen holder seg godt på den sikre siden. Litt forståelig, men også litt hysterisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Lurer oppriktig på dette om det er noe lov og regel om dette og isåfall why?

Besto oppkjøringen igår på 2 forsøk, gjorde en feil som sensor lot gå pga helheten, hadde verdens beste sensor som holdt nervene mine i sjakk. Er en godt voksen dame og har drevet med lappen i 6mnd og brukt over 50k så betydde mye for meg.

Blei så glad at jeg spurte sensor om jeg kunne gi han en klem men han sa det var ikke lov😅 jeg kan da ikke være den eneste som har ønsket dette og blitt så glad? Hvorfor er det ikke lov?

Smart mann, er nok av det sitter en bitter kvinnelig kollega inn , hun ser det å lager sin egen historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange historier om seksuelle overgrep blant kjørerlære, så tenker at sensor valgte klokt. 

Anonymkode: bd189...9a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan da ikke forvente å få klem av noen? I hvert fall ikke en ukjent som er på jobb? 

Ikke lov, ikke lyst... Nei er et nei

Anonymkode: e4343...12c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slapp av med deg da. Typisk KG idiot. Vi bor i nordland vi er varme mennesker som klemmer ofte og jeg og sensor hadde en god tone. Normale mennesker klemmer det er helt vanlig. Vi nordlendinger er nemlig varmere mennesker

Jeg har kjempegod tone med mange og er egentlig en klemmer. Pga allergi mot katt, hund, fugl, marsvin, hamster, kanin og chinchilla forsøker jeg å unngå å klemme særlig på folk. Er utrolig slitsomt å klemme noen som har klemt noen med katt. Da klør jeg i øya i mange timer. 

Noen er redd for sykdom/bakterier (ocd, lavt immunforsvar). Noen har sjalu partner hjemme. Noen er redd for å bli beskyldt for tafsing. Tipper aebeidsgiver er redd for at det skal se ut som god tone med sensor=større sjanse for bestått. Og det er jo ikke greit. 

Anonymkode: 64128...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overhodet ikke! Klemming er intimt, og ikke noe man gjør med mennesker man har kjent i en time. 

Anonymkode: 1aecc...18b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...