Gå til innhold

Har ikke sensor lov til å klemme oss? 😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer oppriktig på dette om det er noe lov og regel om dette og isåfall why?

Besto oppkjøringen igår på 2 forsøk, gjorde en feil som sensor lot gå pga helheten, hadde verdens beste sensor som holdt nervene mine i sjakk. Er en godt voksen dame og har drevet med lappen i 6mnd og brukt over 50k så betydde mye for meg.

Blei så glad at jeg spurte sensor om jeg kunne gi han en klem men han sa det var ikke lov😅 jeg kan da ikke være den eneste som har ønsket dette og blitt så glad? Hvorfor er det ikke lov?

Anonymkode: 88110...637

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sikkert for å unngå beskyldninger for seksuelle overgrep.

Anonymkode: 59c9f...cab

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spør du om det er lov? Det er masse folk som ikke ønsker å klemme fremmede mennesker, det burde være grunn nok. Du høres ut som en plagsom og grenseoverskridende person.

Anonymkode: 5d0f1...4c5

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Besto oppkjøringen igår på 2 forsøk, gjorde en feil som sensor lot gå pga helheten, hadde verdens beste sensor som holdt nervene mine i sjakk. Er en godt voksen dame og har drevet med lappen i 6mnd og brukt over 50k så betydde mye for meg.

Blei så glad at jeg spurte sensor om jeg kunne gi han en klem men han sa det var ikke lov😅 jeg kan da ikke være den eneste som har ønsket dette og blitt så glad? Hvorfor er det ikke lov?

Han har vel ikke lyst på klem av "fremmede", kanskje han er redd for konsekvenser i ettertid. 

Er jo bare å akseptere dette uten flere spørsmål. 

Anonymkode: 27150...ca0

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor spør du om det er lov? Det er masse folk som ikke ønsker å klemme fremmede mennesker, det burde være grunn nok. Du høres ut som en plagsom og grenseoverskridende person.

Slapp av med deg da. Typisk KG idiot. Vi bor i nordland vi er varme mennesker som klemmer ofte og jeg og sensor hadde en god tone. Normale mennesker klemmer det er helt vanlig. Vi nordlendinger er nemlig varmere mennesker

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Her TS, har du grunnen. Folk som dette går rundt der ute. 

Anonymkode: 7327e...0b9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje han ikke liker å klemme...? Det må da være lov.

Anonymkode: 360db...a19

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Slapp av med deg da. Typisk KG idiot. Vi bor i nordland vi er varme mennesker som klemmer ofte og jeg og sensor hadde en god tone. Normale mennesker klemmer det er helt vanlig. Vi nordlendinger er nemlig varmere mennesker

Det er vi da slettes ikke.

Anonymkode: 360db...a19

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg husker eg klemte min  sensor for eg va så glad at eg bestod.

Var i slutten av 30 åra da eg tok lappen.

Han syns det va koselig..

Men dette var på et lite tettsted kanskje forskjel fra by til by?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi vedkommende ikke vil ha klemmer av alle og hvermansen. Da er det lettere å si at det ikke er lov framfor å være den store stygge ulven som sier nei og trekker seg unna. 

Anonymkode: 4c837...1ef

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tullprat. Kanskje du er sånn, men ikke alle. Jeg vil ikke klemme folk jeg kjenner engang.

Anonymkode: b9cb9...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lille39 said:

Jeg husker eg klemte min  sensor for eg va så glad at eg bestod.

Var i slutten av 30 åra da eg tok lappen.

Han syns det va koselig..

Men dette var på et lite tettsted kanskje forskjel fra by til by?

Var en liten by i nordland dette og😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han jobber ikke i et omsorgsyrke, og skal kunne gå på jobb uten krav om fysisk berøring av kunder. Man skal få være trygg på jobben sin. Ikke alle er komfortable med klemmer, det tråkker over en intimgrense for svært mange. 

Anonymkode: 79224...111

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

😂 Jeg er nordlending og vil ikke klemme andre enn familie og venner. Sånn er så og si alle jeg kjenner også (kanskje bortsett fra når de har en del innabords). 

Anonymkode: 90819...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmmiPeltto skrev (6 minutter siden):

Var en liten by i nordland dette og😅

Å?

Vel jeg var hyper og sensoren min var kjempe koselig.

Men du tok jo lappen da.

Gratulerer.😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å påstå at vi som ikke liker å klemme er kalde mennesker er drøyt syns jeg. Jeg er helt normal og liker ikke å trykke meg inntil folk uansett grunn. Jeg klarer å bli glad uten å måtte tett på. Jeg håndhilser heller ikke om jeg kan unngå det. Fremdeles helt normalt å gjøre for meg. 

Det finnes flere måter å være et helt ok menneske på skjønner du, ts. ;) 

Anonymkode: da089...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å påstå at vi som ikke liker å klemme er kalde mennesker er drøyt syns jeg. Jeg er helt normal og liker ikke å trykke meg inntil folk uansett grunn. Jeg klarer å bli glad uten å måtte tett på. Jeg håndhilser heller ikke om jeg kan unngå det. Fremdeles helt normalt å gjøre for meg. 

Det finnes flere måter å være et helt ok menneske på skjønner du, ts. ;) 

Anonymkode: da089...405

Og påsto man er en plagsom og grenseoverskridene person fordi man spørr om man kan gi en klem i et stort øyeblikk er vel heller ikke innafor eller? Man er ikke en dårlig person med drittegenskaper fordi man vil klemme

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og påsto man er en plagsom og grenseoverskridene person fordi man spørr om man kan gi en klem i et stort øyeblikk er vel heller ikke innafor eller? Man er ikke en dårlig person med drittegenskaper fordi man vil klemme

Å tråkke over andres intimsoner er grenseoverskridende og en person med "drittegenskaper". 

Anonymkode: 79224...111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal du klemme en sensor? Det henger jo ikke på greip.

Anonymkode: 4a3a0...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal folk absolutt klemme Gud og hvermann? Jeg hater det. Jeg vil ikke ha klem av andre enn min mann.

Etter bestått oppkjøring tok jeg sensor i hånda og sa takk. Det holder lenge.

Anonymkode: 070a9...d4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...