AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Opp gjennom livet har jeg hatt veldig mye uflaks og jeg forstår ikke hvorfor siden jeg tar de samme valgene som alle andre mennesker. Min bror sier at han kjenner ingen som har så mye uflaks som meg og forstår ikke hvorfor jeg er så uheldig. Han sier også at jeg er litt naiv og innimellom dumsnill, men likevel skulle ikke det vært grunnen til at ting går i ball. Jeg kjøpte en bruktbil som nettopp hadde vært gjennom eu-kontrollen der ingenting var påpekt, men to uker senere klikket bilen og det kostet mer å reparere den enn hva jeg betalte da jeg kjøpte den. Jeg kjøpte en brukt sofa som så veldig fin ut, men så viste det seg at det var veggdyr inni sofaen som spredte seg rundt i leiligheten min, så jeg måtte skrote sofaen og tapte 1500 kroner 😑 Jeg kjøpte en leilighet og to måneder senere ble det oppdaget en lekkasje inn i kjøkkenveggen som det ikke ble opplyst om da jeg kjøpte den og jeg fikk heller ikke gjennomslag på boligkjöperforsikringen og måtte betale alt selv. I tillegg har jeg vært uheldig og skadet meg i kollisioner, så jeg er utenfor arbeidslivet. Jeg tar ikke sjanser og prøver å være forsiktig, men likevel har jeg mye uflaks. Hvorfor meg? 🤥 Anonymkode: 3ea8e...21c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira123 Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Tenker selvsagt at noen kan være mer uheldige enn andre, men at du ikke ser eller hører om folk rundt deg som er uheldige betyr ikke at de ikke er uheldige. Det er ikke alt man deler verken i samtaler med andre eller sosiale medier, og det er ofte lett å pynte på sannheten eller unnlate å fortelle noe. Og av den grunn er det fort gjort å få inntrykk av at de rundt er mindre uheldige, selv om det ikke trenger å være tilfelle. Tenker og det i stor grad hvordan man velger å se på livet, jeg er sikker på at du har mye positivt å se på også. Summerer du de opp vil andre kanskje synes du er mer heldig enn uheldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Kan det være noe du skal lære , å være mer observant og bevisst? Tenke nøye gjennom valg og alt du gjør før du gjør det. Dobbeltsjekke alt. Anonymkode: 9fdaa...f31 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Fordi du ser på deg selv som et offer. Snu dette, og alt vil snu. Anonymkode: 9afa5...a25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar Noen er mer uheldige/heldige enn andre. Slik er det bare. Tror nok ikke det ligger noe bak som avgjør, og tror ikke du nødvendigvis er så mye mer uheldig enn andre. De tingene su har opplevd er jo heller ikke så voldsomt store ihell. Folk opplever jo mange flere og større uhell i livet sitt. I ditt tilfelle, kanskje er du for rask med å ta avgjørelser? Velger du det første og beste? Tenker du deg godt nok om? Anonymkode: f5272...128 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar Noen ganger er folk uheldige. Noen ganger har ikke folk andre de kan lære av feilene til, eller at de ikke lytter til andre. Kan være at man selv er dumsnill eller gjør lite gjennomteknte ting. Kan hende man har for lite erfaring og ikke har lært nok om hvordan verden funker av foreldrene. Noen gjentar samme geil om og om igjen i håp om at ting blir bedre - rett og slett litt for optimistiske eller litt lite risikoaverse. Finnes en del grunner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar Du bestemmer selv hva du velger å fokusere på. Om du velger å bruke tiden til å tenke på et par hendelser hvor du har vært uheldig, vil du se på deg selv om uheldig. Om du derimot velger å fokusere på de fine tingene i livet ditt vil du føle deg heldig. Høres ut som om du er litt stuck i et uheldig mindset. Det kan du endre på om du vil. Anonymkode: daff3...c77 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen er mer uheldige/heldige enn andre. Slik er det bare. Tror nok ikke det ligger noe bak som avgjør, og tror ikke du nødvendigvis er så mye mer uheldig enn andre. De tingene su har opplevd er jo heller ikke så voldsomt store ihell. Folk opplever jo mange flere og større uhell i livet sitt. I ditt tilfelle, kanskje er du for rask med å ta avgjørelser? Velger du det første og beste? Tenker du deg godt nok om? Anonymkode: f5272...128 Jeg velger den letteste løsningen fordi jeg er kronisk skadet og er ikke alltid i form til å reise rundt å se på det jeg skal kjøpe, derfor kjøper jeg på nettet/finn, får de t kjørt hjem og kjøper ofte katta i sekken. ts Anonymkode: 3ea8e...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bestemmer selv hva du velger å fokusere på. Om du velger å bruke tiden til å tenke på et par hendelser hvor du har vært uheldig, vil du se på deg selv om uheldig. Om du derimot velger å fokusere på de fine tingene i livet ditt vil du føle deg heldig. Høres ut som om du er litt stuck i et uheldig mindset. Det kan du endre på om du vil. Anonymkode: daff3...c77 det er ikke et par hendelser, det skjer veldig ofte og såpass ofte at familie og venner kommenterer det. Jeg har bare skrevet om 3 hendelser her inne. ts Anonymkode: 3ea8e...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar Sånne ting skjer jo alle andre også. De bare snakker ikke om det Anonymkode: b06a0...ebb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #11 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Opp gjennom livet har jeg hatt veldig mye uflaks og jeg forstår ikke hvorfor siden jeg tar de samme valgene som alle andre mennesker. Min bror sier at han kjenner ingen som har så mye uflaks som meg og forstår ikke hvorfor jeg er så uheldig. Han sier også at jeg er litt naiv og innimellom dumsnill, men likevel skulle ikke det vært grunnen til at ting går i ball. Jeg kjøpte en bruktbil som nettopp hadde vært gjennom eu-kontrollen der ingenting var påpekt, men to uker senere klikket bilen og det kostet mer å reparere den enn hva jeg betalte da jeg kjøpte den. Jeg kjøpte en brukt sofa som så veldig fin ut, men så viste det seg at det var veggdyr inni sofaen som spredte seg rundt i leiligheten min, så jeg måtte skrote sofaen og tapte 1500 kroner 😑 Jeg kjøpte en leilighet og to måneder senere ble det oppdaget en lekkasje inn i kjøkkenveggen som det ikke ble opplyst om da jeg kjøpte den og jeg fikk heller ikke gjennomslag på boligkjöperforsikringen og måtte betale alt selv. I tillegg har jeg vært uheldig og skadet meg i kollisioner, så jeg er utenfor arbeidslivet. Jeg tar ikke sjanser og prøver å være forsiktig, men likevel har jeg mye uflaks. Hvorfor meg? 🤥 Anonymkode: 3ea8e...21c Du betaler tilbake karma Anonymkode: 0b9fe...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #12 Del Skrevet 26. februar 2 minutter siden, AnonymBruker said: det er ikke et par hendelser, det skjer veldig ofte og såpass ofte at familie og venner kommenterer det. Jeg har bare skrevet om 3 hendelser her inne. ts Anonymkode: 3ea8e...21c Du har jo familie og venner! Det er mer enn hva mange har. Anonymkode: daff3...c77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #13 Del Skrevet 26. februar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du har jo familie og venner! Det er mer enn hva mange har. Anonymkode: daff3...c77 Ja, du virker relativt utakknemlig. Vær takknemlig for det du har og det du er nå. Ikke alle har familie og venner til å si ifra når de gjør noe feil eller uheldig. Anonymkode: 9fdaa...f31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #14 Del Skrevet 26. februar Noen får mer enn andre, sånn er de uansett hvor takknemlig man er. Vi har mye sykdom og død i vår familie, og det er ikke arvelig i følge helsevesenet. Jeg føler jeg klarer å svømme til overflaten før jeg igjen drukner i noe nytt. Jeg er ikke enig at vi alle er uheldige og får likt, noen danser gjennom livet uten så mye som en liten dump i veien. Noen har mer enn andre uten tvil. Jeg ser ikke på meg som offer, jeg reiser meg hver eneste gang og noen er enda mer uheldige enn meg. Jeg er født i Norge, og derfor ser jeg på meg som heldig. Det betyr ikke at uflaksen og sorgene mine ikke er tunge. Anonymkode: e4872...555 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #15 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har jo familie og venner! Det er mer enn hva mange har. Anonymkode: daff3...c77 Lite venner, kjæreste som nettopp døde og trøblete forhold til familien, men har familie ja. Ts Anonymkode: 3ea8e...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #16 Del Skrevet 26. februar Det du opplever kan du ha skrevet deg opp til å oppleve for å få den erfaringen med uhell som skjer. Anonymkode: 9fdaa...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. februar #17 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han sier også at jeg er litt naiv og innimellom dumsnill, men likevel skulle ikke det vært grunnen til at ting går i ball. Jeg kjøpte en bruktbil som nettopp hadde vært gjennom eu-kontrollen der ingenting var påpekt, men to uker senere klikket bilen og det kostet mer å reparere den enn hva jeg betalte da jeg kjøpte den. Jeg kjøpte en brukt sofa som så veldig fin ut, men så viste det seg at det var veggdyr inni sofaen som spredte seg rundt i leiligheten min, så jeg måtte skrote sofaen og tapte 1500 kroner 😑 Jeg kjøpte en leilighet og to måneder senere ble det oppdaget en lekkasje inn i kjøkkenveggen som det ikke ble opplyst om da jeg kjøpte den og jeg fikk heller ikke gjennomslag på boligkjöperforsikringen og måtte betale alt selv. I tillegg har jeg vært uheldig og skadet meg i kollisioner, så jeg er utenfor arbeidslivet. Jeg tar ikke sjanser og prøver å være forsiktig, men likevel har jeg mye uflaks. Om en venn beskriver deg som dumsnill kan det jo bety at du tar noen dumme valg i blant? Kansje du er uoppmerksom? Om man kjøper en brukt møbel uten å sjekke den skikkelig så kan man være uheldig som deg. Folk selger gjerne møbler som de har hatt på terassen under en presenning, eller i garasjen, eller på et skittent lager. Skal du kjøpe brukt, kjøp heller fra folk som faktisk renser møblene profesjonellt. Ikke privatpersoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #18 Del Skrevet 27. februar Det kan være en forbannelse. Søk Gud og få forbønn. Anonymkode: 0e0dc...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #19 Del Skrevet 27. februar Hvis du er naiv og dumsnill så har du jo svaret ditt. Du tenker ikke nødvendigvis over situasjonen og tror at alt er bra. Du må nok være mer våken og tenk over om dette er et lurt valg å ta. Men uflaks har alle, men alle snakker ikke om det. Anonymkode: d0200...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #20 Del Skrevet 27. februar Mye drit har foregått her også, men du har noen folk som alltid prater om problemene sine. De vil ofte si ting som «du har det så lett» «du er så heldig» osv Alle har problemer, kjenner folk med den fineste fasaden, men vet at han har kjøpt bil og at den er helt ødelagt etter en måned. Saken er at han fikser alt, uansett hva som går galt. Alle opplever at økonomi, ting og generelt ting i livet går dårlig, men noen tar det med et smil eller ser på det som en utfordring i forhold til de som klager Anonymkode: f9490...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå