AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #41 Del Skrevet 28. februar 2024 Hvis du handler sofaer, store skap osv., så kan du bare bestille levering og at de bærer det på plass i leiligheten din. De tar selvsagt litt betalt for å gjøre det, men da får du alt båret inn og de tar med seg emballasjen. Om du skal flytte, er det fint å bruke et flyttebyrå (innhent priser fra flere), og så er du og eventuelt noen venner på plass i leiligheten når de kommer med sakene. De større flyttebyråene tar til og med på seg å pakke ned tingene dine, om du ønsker hjelp til det. Jeg har aldri prøvd det, men ser at andre bruker Mitt anbud når det for eksempel gjelder småjobber og lignende. Ellers kan du vel spørre venner eller familie, eventuelt kolleger. De fleste stiller opp, og du kan variere litt på hvem du spør, så slipper de samme å bli "mast på", om dette er noe som bekymrer deg. Anonymkode: d1746...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 28. februar 2024 #42 Del Skrevet 28. februar 2024 Hjemlevering, taxi eller varetaxi. Er det lette greier, kan en ta det via flere runder på buss eller trikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dried Mangoliano Skrevet 28. februar 2024 #43 Del Skrevet 28. februar 2024 Flyttebyrå ved flytting er et must! Vel anvendte penger. Ellers handling av store ting med hjemlevering og retur av gammelt produkt. (En lav pris å betale for å ha en liten og økonomisk bil uten tilhengerfeste.) Kjøper ikke sånne ting oftere enn nødvendig. Vil helst ikke drive å spørre folk om sånne tjenester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #44 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg bruker fraktapp. Til småjobber bruker jeg folk fra minsmåjobb.no. Har ikke familie eller venner å spørre. Dvs, har flere jeg kunne spørt, men det er jo ingen som gidder det når man er så voksen som meg. Man er sliten og verner om den lille fritida man har. Anonymkode: 00700...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #45 Del Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 22.26): Alle kan ikke gjøre det hvis man er syk/skadet Anonymkode: b5cd9...efd Da må man leie hjelp. Anonymkode: 750d6...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #46 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg kan ordne mye selv, sparkling, maling, borring og slikt fikser jeg selv. Eier jeg ikke utstyr så kan det stort sett leies. Jeg har ikke lappen så transport betaler jeg for ved behov. Flyttehjelp og bæring jeg ikke selv kan eller vil utføre selv betaler jeg for. Større prosjekt som feks oppussing vurderer jeg fra gang til gang. Orker jeg å gjøre det selv eller er det verdt det å hyre hjelp. Jeg hverken vil eller kan belage meg på gratis hjelp fra venner eller familie. Anonymkode: 0d226...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 1. mars 2024 #47 Del Skrevet 1. mars 2024 Leier varebil. Det gjør jeg ikke oftere enn ca hvert 5. år, har ikke behov for nye møbler SÅ ofte akkurat. Hadde jeg hatt varebil eller bil med henger så hadde jeg sikkert hivd meg over hauger av billige møbler på finn, og det er det kanskje like greit at jeg ikke kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #48 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg har da handyman i hus! Og hvis han er forhindret så har jeg et par andre i reserve jeg kan spørre. Anonymkode: 2e1b3...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #49 Del Skrevet 1. mars 2024 Faren min har pickup, får låne den om jeg vil. Hvis ikke har jeg en handy kjæreste. Før kjæresten hjalp naboen til. Så har jeg et vennepar som alltid stiller opp. Og en hyggelig og sterk leieboer. Jeg er aleneboende og har vært det noen år. Skulle ingen av disse kunne hjelpe, hadde jeg leid hjelp. Anonymkode: cca9d...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå