Hoia Skrevet 26. februar #61 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 23.17): Jeg gjorde denne uken noe slemt, jeg angrer, og det er ingen måte kan jeg kan beklage til de det gjelder. Det er fremmede. Jeg tenkte ikke der og da at det var stygt men jeg ser i ettertid at jeg burde ikke gjort det. Jeg angrer, og vil reparere med å aldri gjøre det bra igjen i fremtiden. MEN jeg merker at min energi har sunket veldig, og jeg tiltrekker meg negative opplevelser. Til pass for meg, kan du si! Hva kan jeg gjøre for å kvitte meg med den dårlige energien og komme tilbake til mine høye vibrasjoner? Noen som kan noe om dette? Fred og kjærlighet ❤️ Anonymkode: 3208a...650 Du virker ikke helt intakt, veldig lite konkret. Har du dårlig samvittighet, eller later du som om du har dårlig samvittighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #62 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Komplisert måte å si man har dårlig samvittighet på.... Anonymkode: 3f037...c74 Jeg har ikke dårlig samvittighet, det forener jeg med at jeg har skadet noen, at det man gjør har fått negative konsekvenser for den andre som den må rydde opp etter. Da har jeg dårlig samvittighet. Nå har jeg skyldfølelse, jeg gjorde noe jeg vet jeg ikke burde gjort, det var min skyld. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det her er jo veldig magisk tenking da, TS. Du tenker at siden du var slem med noen, så sitter Gud å straffer deg for at du skal lære? Ikke la sånne tanker overkjøre deg. Det skjer kjipe ting med folk som gjør gode ting og. Men du kan jo ta det som lærdom og bestemme fra nå av hvem du vil være og hvordan du vil påvirke andre. Vi tråkker alle i salaten av og til. Og jeg tror også litt på dette med gode vibrasjoner, og angst og frykt er ikke "gode vibes" Det du kan gjøre er å akseptere at sånn er det akkurat nå, og så velge å påvirke folk rundt deg så godt du kan fra nå av. Fortvilelse og stress og sinne = bad vibves. Aksept, takknemlighet, fred og glede = gode Vibes. Anonymkode: 623ea...25f Ja, veldig magisk. Ja, da jeg ble født med dårlig kosmisk energi skjedde det mye kjipt selv om jeg gjorde mye bra. Men nå har jeg snudd min kosmiske energi. Det er ikke det at det er folk sin feil når det skjer kjipe ting, særlig ikke som barn, men som voksen så må man snu den energien. Og det er helt tydelig for meg at sammenhengen var med det jeg hadde gjort. Jeg har nå tatt lærdom. Snart er kaken oppspist, og jeg har blitt fylt opp med en sementert ny lærdom om hva jeg ikke skal gjøre igjen. Har også sendt mange varme tanker til vedkommende. Kloke ord, takk! ❤️ TS Anonymkode: 3208a...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 26. februar #63 Del Skrevet 26. februar Så, hele cluet er egentlig at hvis man har gjort noe skikkelig dritt mot noen, så baker man seg en kake, spiser den opp og så er alt løst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #64 Del Skrevet 26. februar imagineme skrev (2 minutter siden): Så, hele cluet er egentlig at hvis man har gjort noe skikkelig dritt mot noen, så baker man seg en kake, spiser den opp og så er alt løst? Tydeligvis. Tok siste bit nå nettopp, og jeg må si at selv om vibrasjonene mine endret seg gjennom natten og i dag morges, så kjenner jeg til slutt litt avsky. Det var mye sukker og jeg er forferdelig mett. Så kanskje det også er en medfølgende reaksjon, og at jeg også må fordøye det hele før jeg gir slipp på det. Jeg ville anbefalt å også gjøre gode gjerninger og å sende gode tanker til vedkommende du har forulempet. Hvis du står i en lignende situasjon mener jeg. Alt godt til deg. ❤️ TS Anonymkode: 3208a...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 26. februar #65 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå har jeg nesten spist opp kaken, og du hadde helt rett, det funker! Har følt energien stige gjennom hele natten! ❤️ Jeg er så takknemlig. Nå er jeg bare spent på om jeg vil erfare at det har reparert nok de gode gjerningene jeg har gjort i natt, med tanke på situasjonene i morgen (eller senere). Jeg er så takknemlig, jeg sender også masse varme tanker til den fremmede jeg forulempet. Og dessuten var kaken veldig saftig som du sa, og god! Ble litt mye sukker etter hvert da, men virkelig energien har blitt bedre time for time! ❤️ TS Anonymkode: 3208a...650 Kan eg spørre kva denne kaka har med saka å gjere? Altså, korleis det å laga og ete den, har hjelpt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #66 Del Skrevet 26. februar Smascha skrev (8 minutter siden): Kan eg spørre kva denne kaka har med saka å gjere? Altså, korleis det å laga og ete den, har hjelpt deg? Det var AB som delte dette. At om jeg laget den og spise opp hele så var alt godt igjen. Så jeg gjorde det i går kveld. Så har jeg spist den litt og litt gjennom natten og siste rest nå. Jeg har også gjort gode gjerninger og sendt positive tanker. Og det har fungert. Det har hjulpet ved at jeg har kjent vibrasjonene løfte seg gjennom natten, kjent det på kroppen. Nå er jeg dog både kvalm og veldig trøtt, så jeg er overbevist om at om jeg sover nå og våkner igjen så vil jeg kjenne at Universet er på plass igjen slik som det skal. Bare spør mer om jeg kan hjelpe deg med noe. TS Anonymkode: 3208a...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 26. februar #67 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Og god! Takk, ja, jeg hadde noen vanskelige runder der jeg var mer opptatt av min kosmiske energi enn å sende positive tanker til vedkommende jeg forulempet. Fått mye god hjelp her. ❤️ TS Anonymkode: 3208a...650 Rart folk ikke vet om vibrasjoner, man kan jo til og med merke den endre seg noen ganger når man skal sove osv. alle har vel vært nær noen med lav vibrasjon.. hvor kroppen bare skriker løp. Man merker det jo om man virkelig fokusere på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #68 Del Skrevet 26. februar Hahaha. Nei, det som menes er at man får tilbake det man sender ut, og ofte med litt kraftigere effekt. Det kan vel kalles karma. Og så er det noen som nevner at om man plager et menneske som Gud bruker mye til gode gjerninger så får man visst dårlig karma. Jeg vet ikke helt 🤪 Jeg vet ikke hva TS mente med kaken. Men dette med karma kan kansje sammenlignes med at om man gjør noe godt for noen, så blir gjerne personen så glad, at han gjør noe godt for en annen. Og så spres det. Men om noen er sur og fæl med andre, så kan de ta med seg denne stemningen hjem og ta stresset utover andre. Og så spres det. Det er vel litt sånn. Anonymkode: 623ea...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #69 Del Skrevet 26. februar Blåmonster skrev (3 timer siden): Rart folk ikke vet om vibrasjoner, man kan jo til og med merke den endre seg noen ganger når man skal sove osv. alle har vel vært nær noen med lav vibrasjon.. hvor kroppen bare skriker løp. Man merker det jo om man virkelig fokusere på det Ja, dette også. Merker folk sin energi veldig lett. ❤️ Nå har jeg heldigvis fått reparert. TS Anonymkode: 3208a...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. februar #70 Del Skrevet 26. februar Magisk sjokoladekake ❤️ Herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #71 Del Skrevet 26. februar Hva for noe galt gjorde du da? Anonymkode: 59663...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #72 Del Skrevet 26. februar Fortiden har ingen kontroll over deg. Det er over og du velger å leve i nået ❤ Anonymkode: 08b9c...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #73 Del Skrevet 27. februar 19 hours ago, imagineme said: Så, hele cluet er egentlig at hvis man har gjort noe skikkelig dritt mot noen, så baker man seg en kake, spiser den opp og så er alt løst? Nei. Trenger ikke bake en kake og spise den. Kjøkkenhekser gjør det om mulig. Du kan like greit ta et glass vann og med intensjonen når du drikker vannglasset at du skal bli fylt opp av god energi og bli renset. Anonymkode: 10820...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 27. februar #74 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Trenger ikke bake en kake og spise den. Kjøkkenhekser gjør det om mulig. Du kan like greit ta et glass vann og med intensjonen når du drikker vannglasset at du skal bli fylt opp av god energi og bli renset. Anonymkode: 10820...87c Eller bare gå seg en tur? Whatever rocks your boat liksom. Alternativt bare si høyt til seg selv "gi meg energi og glede" og så skjer det bare. Eller kaste en pinne i vannet og si "kom energi". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #75 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei. Trenger ikke bake en kake og spise den. Kjøkkenhekser gjør det om mulig. Du kan like greit ta et glass vann og med intensjonen når du drikker vannglasset at du skal bli fylt opp av god energi og bli renset. Anonymkode: 10820...87c imagineme skrev (13 timer siden): Eller bare gå seg en tur? Whatever rocks your boat liksom. Alternativt bare si høyt til seg selv "gi meg energi og glede" og så skjer det bare. Eller kaste en pinne i vannet og si "kom energi". Dette stemmer ikke. Nå bare dikter dere for å gjøre narr av vibrasjoner. TS Anonymkode: 3208a...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #76 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 18.59): Fortiden har ingen kontroll over deg. Det er over og du velger å leve i nået ❤ Anonymkode: 08b9c...99e Elsker denne affirmasjonen, den vil jeg adoptere. Det er over og jeg velger å leve i nået, everyday! ❤️ TS Anonymkode: 3208a...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #77 Del Skrevet 27. februar Lorieen skrev (På 26.2.2024 den 18.49): Magisk sjokoladekake ❤️ Herlig! Og god også ❤️ TS Anonymkode: 3208a...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #78 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 22.20): Hehe, ja, det kan jo gjøre, men ser ikke hva forskjell det gjør? Jeg kjenner ikke vedkommende, verken ved navn eller andre søkbare karakteristikker. Så nei, her ser jeg ingen muligheter. I tillegg så tenker jeg at jeg ville nok bare såret vedkommende mer må å oppsøke dem på den måten, om det var mulig en gang. Jeg vet ikke hva som regnes som "veldig ille". Jeg skulle ikke gjort det, det var frekt og hensynsløst. Grunnen til at jeg er redd er fordi jeg føler jeg har fokusert lenge på å ha gode vibrasjoner, og så tråkka jeg skikkelig i salaten og nå har ødelagt min kosmiske energi, på en måte som gjør at jeg tiltrekker meg en hel masse negative situasjoner. TS Anonymkode: 3208a...650 Har ikke lest hele tråden men goes around comes around, aka karma. Sånn er det. Du angrer fordi du får dårlig karma/lqvere vibrasjon og ikke fordi de du gjorde noe mot fikk det dårlig. Få fokuset litt vekk fra deg selv og tenk på hvordan det du gjør påvirker andre. Du får høyere vibrasjon om du slutter å være så egoistisk. Det var et velment råd. Alle feiler, og alle kan bli bedre mennesker Anonymkode: 5ca60...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #79 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke lest hele tråden men goes around comes around, aka karma. Sånn er det. Du angrer fordi du får dårlig karma/lqvere vibrasjon og ikke fordi de du gjorde noe mot fikk det dårlig. Få fokuset litt vekk fra deg selv og tenk på hvordan det du gjør påvirker andre. Du får høyere vibrasjon om du slutter å være så egoistisk. Det var et velment råd. Alle feiler, og alle kan bli bedre mennesker Anonymkode: 5ca60...620 Det jeg gjorde hadde ikke en påvirkende effekt for den det gjaldt. Det var likevel stygt gjort. Om det gikk negativt utover den andre skulle jeg tenkt på det. Jeg tenker på vedkommende og det han stod i og sendte ham mange varme tanker. Og jeg angret på det jeg gjorde, og at jeg ikke burde gjort det. TS Anonymkode: 3208a...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #80 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg gjorde hadde ikke en påvirkende effekt for den det gjaldt. Det var likevel stygt gjort. Om det gikk negativt utover den andre skulle jeg tenkt på det. Jeg tenker på vedkommende og det han stod i og sendte ham mange varme tanker. Og jeg angret på det jeg gjorde, og at jeg ikke burde gjort det. TS Anonymkode: 3208a...650 Hadde du angret om det ikke ga deg dårlig karma og lavere vibrasjon? Anonymkode: 5ca60...620 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå