Gå til innhold

Jeg gjorde noe stygt som senket min "energi"/vibrasjoner, og nå straffes jeg for det, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hehe, ja, det kan jo gjøre, men ser ikke hva forskjell det gjør? :P 

Jeg kjenner ikke vedkommende, verken ved navn eller andre søkbare karakteristikker. Så nei, her ser jeg ingen muligheter. I tillegg så tenker jeg at jeg ville nok bare såret vedkommende mer må å oppsøke dem på den måten, om det var mulig en gang. 

Jeg vet ikke hva som regnes som "veldig ille". Jeg skulle ikke gjort det, det var frekt og hensynsløst. Grunnen til at jeg er redd er fordi jeg føler jeg har fokusert lenge på å ha gode vibrasjoner, og så tråkka jeg skikkelig i salaten og nå har ødelagt min kosmiske energi, på en måte som gjør at jeg tiltrekker meg en hel masse negative situasjoner. 

TS

Anonymkode: 3208a...650

Meg meg meg. Mine vibrasjoner, konsekvensene for MEG. Kanskje du skal ha mer fokus på den du oppførte deg dårlig mot, fremfor hvor fælt dette er for deg.

Forøvrig burde du lese om magisk tenkning.

Anonymkode: 04be9...84a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du mest redd for å ha fått dårlige vibrasjoner eller om du såret en person? 

Om du har fått dårlige vibrasjoner så er det kanskje bare lettere å godta det? Og det trenger jo ikke være sånn for alltid😊 

om du skifter fokus til hvordan den andre personen føler og ikke hvilke konsekvenser det har for deg å være kjipt så tror jeg det ordner mye. Du må på en måte bare godta handlingen du gjorde og konsekvensen. Hva var det i deg som fikk deg til å handle som du gjorde? Vær ærlig! Hvordan tror du den andre føler seg? Vær ærlig

nå vet jo ikke vi hva du har gjort så blir vanskelig å gi råd. Men husk at dårlige vibrasjoner kan snus❤️

Anonymkode: 857b3...cf4

Jeg tror den andre personen var mer opptatt av andre ting i situasjonen, og ikke ble direkte såret av det jeg gjorde. Men jeg krenket vedkommendes fred og rett til privatliv. Men Universet vet at jeg gjorde noe mot bedre vitende. Jeg unnskyldte meg med at "det man ikke vet har man ikke vondt av", og vibrasjonene mine virkelig tok et dypt fall, jeg skammer meg når jeg omtaler hva jeg har gjort. Jeg synes også det er pinlig. Og jeg skulle ønske jeg kunne ta det tilbake og være et bedre menneske. Æsj. Det som fikk meg til å gjøre det var nysgjerrighet, behov for spenning, tanken om at jeg kom unna med det. Ikke bra i det hele tatt! 

Hvis jeg skifter fokus til den andre personen så er det jo at den ikke tenker på dette i det hele tatt. Det jeg gjorde var likevel galt, og om vedkommende visste så ville den nok følt mye vondt. Og det kan jeg ikke reparere. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg meg meg. Mine vibrasjoner, konsekvensene for MEG. Kanskje du skal ha mer fokus på den du oppførte deg dårlig mot, fremfor hvor fælt dette er for deg.

Hvordan hjelper det at jeg fokuserer på den jeg gjorde noe slemt mot? Det jeg gjorde har mer kosmisk betydning enn at det fikk negative konsekvenser for den andre. 

Kan mye om magi. Er det noe bestemt du sikter til? 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror den andre personen var mer opptatt av andre ting i situasjonen, og ikke ble direkte såret av det jeg gjorde. Men jeg krenket vedkommendes fred og rett til privatliv. Men Universet vet at jeg gjorde noe mot bedre vitende. Jeg unnskyldte meg med at "det man ikke vet har man ikke vondt av", og vibrasjonene mine virkelig tok et dypt fall, jeg skammer meg når jeg omtaler hva jeg har gjort. Jeg synes også det er pinlig. Og jeg skulle ønske jeg kunne ta det tilbake og være et bedre menneske. Æsj. Det som fikk meg til å gjøre det var nysgjerrighet, behov for spenning, tanken om at jeg kom unna med det. Ikke bra i det hele tatt! 

Hvis jeg skifter fokus til den andre personen så er det jo at den ikke tenker på dette i det hele tatt. Det jeg gjorde var likevel galt, og om vedkommende visste så ville den nok følt mye vondt. Og det kan jeg ikke reparere. 

TS

Har du onanert foran et sovende menneske på toget? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, ja, det kan jo gjøre, men ser ikke hva forskjell det gjør? :P 

TS

Velger du å tro på vibrasjoner kan du velge å tro på sjokoladekake også.

Anonymkode: fec10...178

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvilken rett har dere å dømme henne for noe som helst. Skal hun kle seg i sekk og aske? Pine seg i selvforakt? 

Det er vel ingen her som har rett å pålegge noen graden av skyld de mener noen andre skal føle. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velger du å tro på vibrasjoner kan du velge å tro på sjokoladekake også.

Ja, gjerne, kan du fortelle meg hvordan det fungerer? 

Har du onanert foran et sovende menneske på toget? 

Uff, ikke si sånt. Jeg kan ikke si hva jeg gjorde, men det er mye mer skammelig enn det. Det er nedrig rett og slett. Jeg vet at mange andre også gjør det i løpet av livet, og jeg har dømt det tidligere, og så gjorde jeg det også fordi jeg trodde jeg kunne komme unna med det, og burde vite bedre. Før har jeg tenkt "sånne folk burde få kviseutslett" eller sendt dem onde tanker, som straff, og nå skjer det samme meg. Sånne folk, som jeg er burde få negative situasjoner. 

Nei, jeg må forsøke å gjøre opp for meg med gode gjerninger. Jeg må holde fokus på det. Om jeg tenker mer på det så dytter jeg meg bare lenger og lenger ned. 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja, men hvordan tror jeg på den? Hva gjør den? 

TS

Du må bare tenke veldig veldig hardt mens du spiser den. Det funker aller best om du spiser hele kaka, tror jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, gjerne, kan du fortelle meg hvordan det fungerer? 

Uff, ikke si sånt. Jeg kan ikke si hva jeg gjorde, men det er mye mer skammelig enn det. Det er nedrig rett og slett. Jeg vet at mange andre også gjør det i løpet av livet, og jeg har dømt det tidligere, og så gjorde jeg det også fordi jeg trodde jeg kunne komme unna med det, og burde vite bedre. Før har jeg tenkt "sånne folk burde få kviseutslett" eller sendt dem onde tanker, som straff, og nå skjer det samme meg. Sånne folk, som jeg er burde få negative situasjoner. 

Nei, jeg må forsøke å gjøre opp for meg med gode gjerninger. Jeg må holde fokus på det. Om jeg tenker mer på det så dytter jeg meg bare lenger og lenger ned. 

TS

Har du gjort noe som er straffbart seksuelt? Det høres veldig ille ut og du vil ikke si hva det er. Eventuelt er det utroskap? Har du hacket noens telefon og sett? Sett på noen i skjul? Du høres veldig på kjøret ut. Kanskje få en venn eller noe til å være med deg.

Anonymkode: 6102f...a7f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du må bare tenke veldig veldig hardt mens du spiser den. Det funker aller best om du spiser hele kaka, tror jeg. :) 

Okei. Takk for hjelpen. Jeg laga bare en tredjedelsoppskrift, siden jeg ikke hadde så mye smør, og byttet ut lettrømme med seterrømme. Det ville gitt mer mening om det var at jeg skulle gi den bort eller noe sånt, menmen, venter bare på at ovnen skal bli varm nå. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du gjort noe som er straffbart seksuelt? Det høres veldig ille ut og du vil ikke si hva det er. Eventuelt er det utroskap? Har du hacket noens telefon og sett? Sett på noen i skjul? Du høres veldig på kjøret ut. Kanskje få en venn eller noe til å være med deg.

Altså jeg er sikker på at mange ville gjort dette uten et sekunds dårlig samvittighet, det er ikke noe straffbart og ikke noe seksuelt. Jeg kommer som sagt ikke til å si hva det er. Jeg er ikke på kjøret? Hva betyr det? Jeg vil ikke at de skal vite om min dårlige energi, og slik situasjonen har vært siste dagene så hadde det nok bare ført til uhell og negative situasjoner. Jeg gjør opp for det nå, nå baker jeg den kaka, og gjør gode gjerninger for fremmede.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei. Takk for hjelpen. Jeg laga bare en tredjedelsoppskrift, siden jeg ikke hadde så mye smør, og byttet ut lettrømme med seterrømme. Det ville gitt mer mening om det var at jeg skulle gi den bort eller noe sånt, menmen, venter bare på at ovnen skal bli varm nå. 

TS

Helt supert. :) Vil tro det hjelper deg godt til i morgen, men da vil jeg anbefale at du kontakter fastlegen for en sjekk av psyken din, dersom du ikke troller. Jeg lukter psykose.

Lykke til med kaka di ❤️ 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså jeg er sikker på at mange ville gjort dette uten et sekunds dårlig samvittighet, det er ikke noe straffbart og ikke noe seksuelt. Jeg kommer som sagt ikke til å si hva det er. Jeg er ikke på kjøret? Hva betyr det? Jeg vil ikke at de skal vite om min dårlige energi, og slik situasjonen har vært siste dagene så hadde det nok bare ført til uhell og negative situasjoner. Jeg gjør opp for det nå, nå baker jeg den kaka, og gjør gode gjerninger for fremmede.

TS

Psykisk ille. Jeg tror du må jobbe med empatien din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (23 timer siden):

Det er ingen hevn fra universet. Det er du som ser det som 'tegn' eller setter det i sammenheng, så rist det av deg snarest slik at du ikke roter noe til for deg pga det som hendte.  Få konsentrert deg om noe annet.

Dette. 

Anonymkode: 55a77...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt supert. :) Vil tro det hjelper deg godt til i morgen, men da vil jeg anbefale at du kontakter fastlegen for en sjekk av psyken din, dersom du ikke troller. Jeg lukter psykose.

Lykke til med kaka di ❤️ 

Tusen takk, røra var veldig god da. Natron er ikke ofte jeg bruker å bake med. Mest bakepulver det går i her. Og interessant med rømme i også. En veldig rar ting å lukte! Her lukter det vel snart bakst! ❤️ 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Psykisk ille. Jeg tror du må jobbe med empatien din.

Med empatien min, hva er galt med den nå liksom? Sant, dette er det som skjer, jeg har gjort noe galt, senket mine vibrasjoner og så sier folk at jeg ikke har empati på nett, når jeg nettopp er kjent for å være så omsorgsfull, dette skjedde aldri før. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette. 

Anonymkode: 55a77...98f

Lawyam sa det faktisk best. Det er best å riste det av seg, men så begynte jeg å tenke på det og huff. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk, røra var veldig god da. Natron er ikke ofte jeg bruker å bake med. Mest bakepulver det går i her. Og interessant med rømme i også. En veldig rar ting å lukte! Her lukter det vel snart bakst! ❤️ 

TS

Natron og rømme er en super kombinasjon som gir svært saftig kake :) Pass på å ikke stek den for lenge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Natron og rømme er en super kombinasjon som gir svært saftig kake :) Pass på å ikke stek den for lenge. 

Takk for tips, hadde jo mindre form og tok bare 25 minutter. Glasur eller ikke? 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Takk for tips, hadde jo mindre form og tok bare 25 minutter. Glasur eller ikke? 

TS

Aldri sjokoladekake uten glasur!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sjokoladekake uten glasur!! 

Oki, jeg bare tenkte på at da måtte jeg vente til den ble kald. Men jeg får bare stå i det. Og gjøre gode gjerninger i mens jeg venter. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...