AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Noen som veit om en gratisapp som regner ut kaloriinnhold i oppskrifter for meg? Premium versjonen til lifesum gjør det men gidder ikke betale om jeg ikke må.... Anonymkode: 320a3...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Du trenger ingen app for det...? Anonymkode: 1f65f...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Jeg tror du fortsatt kan det i MyFitnesspal. Lenge siden jeg har prøvd. Anonymkode: a3aa6...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du trenger ingen app for det...? Anonymkode: 1f65f...eff Nei, men tar tid å regne ut hvor mye det er i en oppskrift - og det gidder jeg ikke om jeg kan taste inn ingredienser i en app som så regner ut og gjerne lagrer det til neste gang... Anonymkode: 320a3...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg tror du fortsatt kan det i MyFitnesspal. Lenge siden jeg har prøvd. Anonymkode: a3aa6...7e7 Da skal jeg sjekke ut den Anonymkode: 320a3...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå