Gå til innhold

Vanskelig tema å få svar på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei vet faktisk ikke hvordan jeg skal begynne dette spørsmålet egentlig, da jeg gikk i ungdomsskolen så ble jeg misbrukt og for noen år siden kom jeg ut med det da det gikk opp før meg hva egentlig som skjedde å nå skal samme person ha møter på jobben min med en medansatt og når han er der så skal de bruke samme kantinen som vi gjør når vi spiser lunsj å det gir meg avsky av å være på jobb men lurer på hvordan dere ville gjort i en sånn situasjon egentlig? 

Anonymkode: eaf43...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Latt være å gå i kantina og spise lunsj den dagen han er der? Eller, de har vel uansett ikke møte i lunsjen, Ville bare holdt meg på kontoret/plassen min og unngått denne fyren best mulig.

Anonymkode: 51f51...628

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å oppholde deg i samme området som personen da? 

Jeg personlig ville bare ikke vært i kantinen, hatt med medbrakt lunsj eller reist ut av kontorbygget i lunsjen. 

Anonymkode: f2e51...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trenger du å oppholde deg i samme området som personen da? 

Jeg personlig ville bare ikke vært i kantinen, hatt med medbrakt lunsj eller reist ut av kontorbygget i lunsjen. 

Anonymkode: f2e51...7f2

Nei det trenger jeg ikke men vet at når vi har lunsj i kantinen så vil han være der og ja tenkte tanken å spise lunsj en annen plass den dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det trenger jeg ikke men vet at når vi har lunsj i kantinen så vil han være der og ja tenkte tanken å spise lunsj en annen plass den dagen 

Det er det enkleste. Hvis du pleier å spise i kantina og en kollega spør kan du si du sparer penger og har med niste

Anonymkode: 73c86...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei vet faktisk ikke hvordan jeg skal begynne dette spørsmålet egentlig, da jeg gikk i ungdomsskolen så ble jeg misbrukt og for noen år siden kom jeg ut med det da det gikk opp før meg hva egentlig som skjedde å nå skal samme person ha møter på jobben min med en medansatt og når han er der så skal de bruke samme kantinen som vi gjør når vi spiser lunsj å det gir meg avsky av å være på jobb men lurer på hvordan dere ville gjort i en sånn situasjon egentlig? 

Huff, dette kan nok vekke mange vonde minner. Håper du har gode folk rundt deg du kan lene deg litt ekstra på i den perioden. Og tenker at du må gjøre det som føles tryggest ut for deg. Hvis du føler seg stabil og robust, kan det kanskje være en seier å gå i kantinen og kanskje også gjøre det mindre redd neste gang. Men om du ikke føler at det er noe du kan mestre nå,.så la det være og forsøk å finne ro og trygghet 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er vanskelig. Som andre sier så kan du unngå kantinen den dagen, evt ha hjemmekontor hvis det er mulig.

Anbefaler ellers at du bruker mer tegnsetting når du skriver, det gjør innleggene lettere å lese. :)

Anonymkode: b4777...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

Huff, dette kan nok vekke mange vonde minner. Håper du har gode folk rundt deg du kan lene deg litt ekstra på i den perioden. Og tenker at du må gjøre det som føles tryggest ut for deg. Hvis du føler seg stabil og robust, kan det kanskje være en seier å gå i kantinen og kanskje også gjøre det mindre redd neste gang. Men om du ikke føler at det er noe du kan mestre nå,.så la det være og forsøk å finne ro og trygghet 

Det har jeg så ikke noe problem der men ja det vekker mange minner og det kommer flere minner tilbake når jeg tenker på det som jeg aldri har vært der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...