Gå til innhold

Guds vrede

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står i bibelen at det er få som blir frelst. Som i Noahs dager er det også nå.

Anonymkode: 7ac96...d6d

Så hva er da hensikten din med disse trådene?

Anonymkode: ea618...05c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hva er da hensikten din med disse trådene?

En sjel er bedre enn ingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

En sjel er bedre enn ingen 🙂

Tror du at du omvender noen med den taktikken du bruker nå? Dvs spamme forumet med bibelsitater? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du omvender noen med den taktikken du bruker nå? Dvs spamme forumet med bibelsitater? 

Hva vet du om det? :-) Ingenting er umulig for Gud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva vet du om det? 🙂 Ingenting er umulig for Gud!

Jeg vet ikke, jeg spør deg.

Ok, så det har ingenting å si hvordan du går frem eller formulerer deg? Du mener at hvis du bare sier noe-som-helst som har med kristendom å gjøre, så kan Gud steppe inn og omvende noen av de som leser det? Dermed er det helt irrelevant hva du skriver?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva vet du om det?

Du høres jo besatt ut, dette er jo tydeligvis noe som opptar deg når du driver og maser på KG🤣

Anonymkode: 5fd56...24d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke, jeg spør deg.

Ok, så det har ingenting å si hvordan du går frem eller formulerer deg? Du mener at hvis du bare sier noe-som-helst som har med kristendom å gjøre, så kan Gud steppe inn og omvende noen av de som leser det? Dermed er det helt irrelevant hva du skriver?

Jeg tror på Guds Ord, at Jesus døde og stod opp igjen! :-) At Han har frelst meg fra en evig fortapelse! Har du problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du høres jo besatt ut, dette er jo tydeligvis noe som opptar deg når du driver og maser på KG🤣

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror på Guds Ord, at Jesus døde og stod opp igjen! 🙂 At Han har frelst meg fra en evig fortapelse! Har du problemer med det?

Det var ikke et svar på mitt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke et svar på mitt spørsmål.

Kast den første stein den som er uten synd :-) Er Jesus jeg peker på! Ikke meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kast den første stein den som er uten synd 🙂 Er Jesus jeg peker på! Ikke meg selv!

Det var fortsatt ikke svar på mitt spørsmål. Hvorfor vil du ikke svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fortsatt ikke svar på mitt spørsmål. Hvorfor vil du ikke svare?

Hva er det du egentlig lurer på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du egentlig lurer på da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du jeg skal skrive da? At alle mennesker er gode nok for Gud slik som de er i seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

🙂

Hvorfor er så mange kristne like arrogante som deg? Ser det er noen her som ikke får svar på spørsmålet sitt, du bare babler. Når man spør spørsmål, vil man vel lære, eller? Evt man vil forstå noe. Hvis man aldri blir møtt med annet enn tøv, er det også få som gidder å ta dere seriøst. Hvis hensikten er å få folk til å høre guds ord, gjør hvertfall du en elendig jobb med å motivere folk til det. Du burde revurdere måten du fremtrer og responderer. Evt la noen flinkere ta seg av denne biten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du jeg skal skrive da? At alle mennesker er gode nok for Gud slik som de er i seg selv?

Jeg vil du skal svare på spørsmålet. Når jeg spør om du tror du omvender noen med å spamme KG med bibelord så svarer du at "ingenting er umulig for Gud". Derfor lurer jeg på om det da ikke har noe å si hva du skriver og hvordan du formulerer deg så lenge det har noe med kristendom å gjøre, fordi da vil Gud gripe inn og omvende noen av de som leser/svarer i tråden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil du skal svare på spørsmålet. Når jeg spør om du tror du omvender noen med å spamme KG med bibelord så svarer du at "ingenting er umulig for Gud". Derfor lurer jeg på om det da ikke har noe å si hva du skriver og hvordan du formulerer deg så lenge det har noe med kristendom å gjøre, fordi da vil Gud gripe inn og omvende noen av de som leser/svarer i tråden?

Jeg tror at Guds Ord er ånd og er liv og er levende og virkekraftig, osv. Ferdig. Punktum. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Guds Ord er ånd og er liv og er levende og virkekraftig, osv. Ferdig. Punktum. 🙂

Du klarer ikke svare på spørsmålet. Snodig, men ok. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres blærete ut, TS. Ikke noen jeg hadde giddet å tatt seriøst. Når folk må dra en respons ut av deg, er det på tide å endre taktikk. Men du sitter kanskje å tenker at så lenge du har Jesus i sekken, spiller det ingen rolle. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Den som tror på Sønnen, har evig liv. Den som er ulydig mot Sønnen, skal ikke se livet, men Guds vrede er og blir over ham.» (Joh. 3)

«Ikke har Han avlet og ikke er Han født, og ikke er én Ham jevnbyrdig». (Sure112)

Anonymkode: b7199...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...