AnonymBruker Skrevet 23. februar #21 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva mener du med å "akseptere", da? Anonymkode: bd573...fc2 Negativitet og da ikke bare ovenfor meg. Cocky oppførsel. Anonymkode: bb1ea...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #22 Del Skrevet 23. februar Du kan sette ned foten når hun oppfører seg ufint. Anonymkode: 47405...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #23 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bare fordi en dame ikke er underdanig, betyr det ikke at hun er et dårlig menneske. Anonymkode: bd573...fc2 Står det skrevet, at hun ikke bare er underdannig? Venninda er forøvrig meget høffelig til meg mens jeg er der. Dog neppe sâ snart jeg er ute av døra. Hun snakker meget stykt om sine ekser som jeg kjenner. Ikke etter hva de har gjort, men "han forguder meg enda, men jeg hadde ikke felt en tåre om han dør". Og her snakker vi om far til hennes barn Anonymkode: bb1ea...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Står det skrevet, at hun ikke bare er underdannig? Venninda er forøvrig meget høffelig til meg mens jeg er der. Dog neppe sâ snart jeg er ute av døra. Hun snakker meget stykt om sine ekser som jeg kjenner. Ikke etter hva de har gjort, men "han forguder meg enda, men jeg hadde ikke felt en tåre om han dør". Og her snakker vi om far til hennes barn Anonymkode: bb1ea...ff0 Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 9d8bf...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #25 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 9d8bf...5a7 Det sier litt om deg. Stor mangel på empati kanskje? Anonymkode: bb1ea...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #26 Del Skrevet 23. februar Mange kvinner gjør seg unormalt søte overfor menn de er interessert i. Kanskje hun er fanget i sånn falsk søthet med deg, mens med venninna kan hun være seg selv? Anonymkode: 0bf5e...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå