AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Lytting krever jo at man involverer seg, og setter av tid, tålmodighet, luker ut andre impulser og i det minste (😅) later som at det som sies er interessant. Men, enkelte ser ut til å mistolke det som at man er helt enig med dem og at de har helt rett. Er det virkelig så sært å lytte til noen uten å være enig, men nøytral? Jeg respekterer jo andres rett til egne meninger. Anonymkode: 57a1e...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Jeg definerer lytte mer som å forstå. Det kan også skje på farten og med andre impulser. Men jeg er helt enig i at man ikke trenger å være enig. Anonymkode: 48a25...080 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Ja lytte er mer enn å nikke og være enig. Stille spørsmål, gi motforestillinger og utfordre kan også være en del av det. Men ikke før man har hørt en del om bakgrunnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå