Gå til innhold

Vanskelige foreldre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi pusser opp et par rom i huset, og oppdaget at tidligere eier har bygd på huset ved å bare slenge opp et bygg utenpå den gamle veggen som var kledd med eternittplater. Den gamle typen med asbest. Disse må da bort og det er en risikofylt jobb og vi kan ikke bo i huset i den perioden. Mine foreldre som bor i nærheten, skal på ferie i to uker og har leilighet i kjelleren. Da jeg spurte dem om vi kunne bo der noen dager pga dette var det bare nøling og de måtte visst vite mer og tenke på det. Jeg trodde helt ærlig de skulle si "ja, så klart". 

Jeg må innrømme jeg ble ganske lei meg for dette.. Er de smålige eller har jeg urealistiske forventninger? 

Anonymkode: 56e57...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke er en helt åpenbar grunn til at de nøler og må tenke, så er det jo trist at de ikke kan la dere bo der når de uansett ikke er der selv. Har du ellers noen issues med dem som kan gjøre at de nøler? Synes ellers ikke det er urealistisk å forvente å få et ja på et sånt spørsmål, særlig siden de uansett ikke kommer til å være der samtidig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...