AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Del Skrevet 22. februar 2024 Vennskap handller for meg kun om den aller nermeste familie (pårørende),og de øvrige er kun bekjenteskaper. Venner var noe ein hadde i barndomen, og noen ein var strekt knyttet til under lek, og fritidsaktiviteter. Tidligere opplevde ein at slektsbåndene stod mye sterkere, og ein "snakket med hverandre" og ikkje "om hverandre". Anonymkode: 7ecde...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 Oi, jeg har tatt vare p noen få venninner fra barndommen. Tør å være helt ærlig med de. Er glad i familien, men er desverre endel rykter og baksnakking og det takler jeg ikke at voksne driver med. Blod er ikke alltid tykkere enn vann Anonymkode: dce6b...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Del Skrevet 22. februar 2024 Bekjentskap er de jeg ikke kontakter direkte. Men slår av noen ord med om vi tilfeldigvis møtes. Venner er de jeg kan høre om de er med å ta en kaffe, eller gå en tur. Som jeg snakker relativt åpent og personlig med. Ofte flere som møtes, så venner kommer gjerne i grupper. Som jeg snaper med, men sjeldent ringer kun for en prat. Nære venner er de jeg kan ringe bare fordi jeg har en dårlig dag, de jeg kan snakke fullstendig åpent med, og de som vil være der å støtte når livet går i mot. De jeg oftere møter en-til-en. Disse er jeg mer åpen med enn egne søsken og foreldre, selv om jeg har godt forhold også til familien. Over disse igjen står kun mannen, som er aller nærest. Anonymkode: 8b360...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2024 #4 Del Skrevet 22. februar 2024 Venner er de jeg frivillig oppsøker for å tilbringe fritid med, fordi vi trives i hverandres selskap. Bekjentskaper er de jeg treffer i forskjellige sammenhenger, av andre grunner enn at jeg aktivt søker deres selskap (men det kan fint være hyggelige mennesker, det handler ikke om det). De jeg kan veksle noen ord med hvis jeg treffer dem på gata, men som det ikke er naturlig å tilbringe tid med på tomannshånd. Familie er en egen kategori. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå