AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Har en venninne som ofte blir stille eller dropper avtaler og glemmer å ta kontakt. Jeg tok det forsiktig opp med henne og da sa hun at hun er jo bare et menneske, og alt er alltid hennes feil, og at jeg kan jo ringe og ta kontakt og. Hva svarer man til det? Jeg sa at det kan jeg, men når hun failer å holde avtaler og glemmer ting føler jeg at ballen er hos henne, det kunne hun være enig i, men den delen om at hun er bare et menneske, den irriterer meg. Det er vi alle, men vi bruker vel ikke det som unnskyldning for det? Anonymkode: ee474...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Tar dere begge initiativ til kontakt? Du kan jo begynne å sende henne påminnelser på en hyggelig måte. F.eks, gleder meg til å treffe deg I kveld. Kanskje hun tar seg i det da Anonymkode: 3c99d...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar dere begge initiativ til kontakt? Du kan jo begynne å sende henne påminnelser på en hyggelig måte. F.eks, gleder meg til å treffe deg I kveld. Kanskje hun tar seg i det da Anonymkode: 3c99d...727 Ja jeg sender bilder og skriver, og ringer jeg også, så det er ikke bare hun som skal ta kontakt. Takk, godt forslag, det skal jeg begynne med. Anonymkode: ee474...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå