AnonymBruker Skrevet 22. februar #21 Del Skrevet 22. februar Fordi jeg er venneløs. Anonymkode: 5aa87...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 22. februar #22 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere spør om alt mulig her på KG? Hvorfor det? Hvorfor spør dere ikke heller en venn? Anonymkode: 6b536...9d2 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 22. februar #23 Del Skrevet 22. februar Det kan være litt sosialt å være her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #24 Del Skrevet 22. februar Jeg synes det er stor forskjell på spørsmål og hva som egner seg for forum og ikke. Rene oppslagsspørsmål (hvor mange desiliter er det i en liter, hva heter hovedstaden i Colombia), burde man faktisk slå opp. Ting man må bestemme selv (hva skal jeg ha til middag, er jeg for tjukk), burde man bestemme selv. Ting man må kjenne personen for å kunne svare på (er jeg en god venn, liker han meg), burde tas opp med noen som kjenner en. Medisinske spørsmål (har jeg kreft), burde man ta med lege. Åpenbare trolletråder (min datter har kommet i puberteten, hvordan skal jeg straffe henne), burde man bare overse, eventuelt rapportere. Men så er det mange spørsmål som egner seg ypperlig for forum: Hva heter denne planten? (Med bilde) Burde jeg bygge på terrassen eller lage plen? (Med inngående beskrivelse av situasjon og behov). Hva er deres beste minner fra Barne-TV? Hypotetiske spørsmål (hvor ville du ha bodd i Game of Thrones-universet?). Anonymkode: 3d5e7...579 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #25 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere spør om alt mulig her på KG? Hvorfor det? Hvorfor spør dere ikke heller en venn? Anonymkode: 6b536...9d2 Hvorfor er TS på KG ? ? Anonymkode: 459f1...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå