AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Please hjelp 😞 Anonymkode: 672ee...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Please hjelp 😞 Anonymkode: 672ee...d07 Håper noen kan gi deg en hjelpende hånd, men du kan jo bruke din egen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar Sokkeskuffen😄 Anonymkode: cf199...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 tidenes trolle kommentar på KG 🤣🤣🤣🤣🤣 nei nå detter jeg av stolen Anonymkode: 9eeb0...cb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar 😂😂😂😂😂😂😂👌✌ Spør om naboen har lader?☺😅 Anonymkode: 9167b...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Kan noen i samme slengen fortelle meg hvor vibratoren min er? Anonymkode: 091d0...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Sikkert samme du bruker til mobil din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar Skulle det være morsomt? Ha, ha, ha (ler) Anonymkode: d8458...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle det være morsomt? Ha, ha, ha (ler) Anonymkode: d8458...e98 Når du skriver "hahaha" så skjønner vi at du ler. Trenger ikke forklare det👌 Anonymkode: 091d0...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 tidenes trolle kommentar på KG 🤣🤣🤣🤣🤣 nei nå detter jeg av stolen Anonymkode: 9eeb0...cb2 Hahaha ja denne var god! Anonymkode: 59925...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Del Skrevet 21. februar Inni musa. Anonymkode: 93671...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Del Skrevet 21. februar Det eneste denne overskriften mangler er litt uførehat! Ellers er det kryss i alle KG-trolletråd-boksene! Anonymkode: 59925...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Del Skrevet 24. februar On 2/21/2024 at 9:45 PM, AnonymBruker said: Skulle det være morsomt? Ha, ha, ha (ler) Anonymkode: d8458...e98 Vel, dette har virkelig skjedd 😔 jeg flyttet og den er vekk, sett alle steder. Anonymkode: 672ee...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #14 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vel, dette har virkelig skjedd 😔 jeg flyttet og den er vekk, sett alle steder. Anonymkode: 672ee...d07 Det som ikke er brent eller stjålet... Anonymkode: d6f61...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #15 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 14.52): Vel, dette har virkelig skjedd 😔 jeg flyttet og den er vekk, sett alle steder. Anonymkode: 672ee...d07 Jeg ser den i en pappeske. Anonymkode: 66785...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #16 Del Skrevet 27. februar On 2/26/2024 at 4:05 PM, AnonymBruker said: Jeg ser den i en pappeske. Anonymkode: 66785...099 Jeg fant den i går, den var i en pappeske 🤯😳 Anonymkode: 672ee...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #17 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fant den i går, den var i en pappeske 🤯😳 Anonymkode: 672ee...d07 Du skrev at du har flyttet, så det var rimelig å gjette at den lå i en pappeske, siden det er vanlig å pakke ting i esker ved flytting. Altså ingen synske evner hos vedkommende som skrev det der! Anonymkode: 696c9...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #18 Del Skrevet 28. februar 6 hours ago, AnonymBruker said: Du skrev at du har flyttet, så det var rimelig å gjette at den lå i en pappeske, siden det er vanlig å pakke ting i esker ved flytting. Altså ingen synske evner hos vedkommende som skrev det der! Anonymkode: Omg, er det sant? 🤯 Jeg hadde ikke kun pakket i pappesker også i posten sekker kofferter, mye var også pakket ut. Men det lå i pappeske 😊☺️ Anonymkode: 672ee...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #19 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 5.52): Omg, er det sant? 🤯 Jeg hadde ikke kun pakket i pappesker også i posten sekker kofferter, mye var også pakket ut. Men det lå i pappeske 😊☺️ Anonymkode: 672ee...d07 Ja, og det var altså ren flaks at vedkommende gjettet riktig der. Ikke synske evner. Anonymkode: 696c9...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. februar #20 Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 5.52): Omg, er det sant? 🤯 Jeg hadde ikke kun pakket i pappesker også i posten sekker kofferter, mye var også pakket ut. Men det lå i pappeske 😊☺️ Anonymkode: 672ee...d07 Håper du fikk start på vibratorn igjen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå