AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Hva gjør man da? Anonymkode: e9530...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Ignorerer! Anonymkode: ab321...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ignorerer! Anonymkode: ab321...62e Litt vanskelig når det er en kollega, som er på meg hele tiden... Anonymkode: e9530...ad1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Da tar du personen til side og så sier du at du ikke ønsker et vennskap med kollegaer. Man trenger ikke mer enn det. Kommunikasjon pleier å være viktig ellers sies det – da må man klare det i profesjonelle sammenhenger (jobb) også. Anonymkode: 9b932...63d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar Bare vær høflig men uinteressert. Aldri still spørsmål tilbake, ikke sett deg ved siden av personen hvis du kan sitte et annet sted, si at det ikke passer om hen ønsker å møtes på fritiden. Så vil det sakte men sikkert gå over. Anonymkode: 280ce...882 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da tar du personen til side og så sier du at du ikke ønsker et vennskap med kollegaer. Man trenger ikke mer enn det. Kommunikasjon pleier å være viktig ellers sies det – da må man klare det i profesjonelle sammenhenger (jobb) også. Anonymkode: 9b932...63d Kan jo godt hende at TS ønsker vennskap med andre kollegaer da. Anonymkode: 280ce...882 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Fy så stygt! Anonymkode: ba94b...7cf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare vær høflig men uinteressert. Aldri still spørsmål tilbake, ikke sett deg ved siden av personen hvis du kan sitte et annet sted, si at det ikke passer om hen ønsker å møtes på fritiden. Så vil det sakte men sikkert gå over. Anonymkode: 280ce...882 Dette. Så får en heller vurdere en samtale hvis ikke interessen dabber av. Anonymkode: 0e4eb...b10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Del Skrevet 21. februar 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jo godt hende at TS ønsker vennskap med andre kollegaer da. Anonymkode: 280ce...882 Uansett. Rart at man ikke som voksen klarer å ha kommunikasjon med andre hvis det er noe man ikke liker, men må ty til barneskoleoppførsel med ignorering. Anonymkode: 9b932...63d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Uansett. Rart at man ikke som voksen klarer å ha kommunikasjon med andre hvis det er noe man ikke liker, men må ty til barneskoleoppførsel med ignorering. Anonymkode: 9b932...63d Mao så foreslår du at TS sier rett ut at hun ikke ønsker å være venn med vedkommende? Anonymkode: 280ce...882 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Del Skrevet 21. februar 29 minutter siden, AnonymBruker said: Mao så foreslår du at TS sier rett ut at hun ikke ønsker å være venn med vedkommende? Anonymkode: 280ce...882 Man gjorde det før i tiden, og noen gjør det med avvising i datingmetoden, så hvorfor kan man ikke gjøre det nå? Har man ikke baller/bein i nesen lenger? Må man virkelig spørre på et forum hvordan man skal gjøre ting? Anonymkode: 9b932...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fy så stygt! Anonymkode: ba94b...7cf Det er ikke stygt. Man må selvsagt ha lov til å velge selv hvem man ønsker å være venn med eller ikke. Å ikke ville være venner trenger ikke bety at man driver med ignorering, utfrysning eller annen ufyselig oppførsel. Det holder lenge å ha en normalt høflig profesjonell tone på jobb. Det er ikke nødvendig å være venner for å kunne samarbeide. Anonymkode: 597c0...5c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. februar #13 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt vanskelig når det er en kollega, som er på meg hele tiden... Anonymkode: e9530...ad1 Kjenner meg litt igjen. Ikke så pågående, men vil ofte ha meg med på ting i helgene. Jeg har ikke ork, og tror at vedkommende er skjult homo/bi. Er veldig feminin, men er ekstremt opptatt av å vise at han liker jenter. Veldig ubehagelig. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #14 Del Skrevet 21. februar Hvis det er meg du ikke vil være venn med, og jeg ikke har oppfattet det, så si det gjerne til meg. Jeg ønsker ikke å trenge meg på noe som ikke vil ha meg der, da foretrekker jeg å være aleine! Anonymkode: a4525...737 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fy så stygt! Anonymkode: ba94b...7cf Det er litt vanskelig med sånne situasjoner, jeg har stått i noe lignende et par ganger, jeg også. Jeg er generelt en høflig person som behandler andre bra, og vil andre skal ha det bra. Men man kan ikke være venner med alle. Man må jo føle at man klaffer med de man skal være venn med, og at man trives sammen? I tillegg har ikke så mye tid til overs til å ta vare på de vennskapene man allerede har. Man kan ikke være sympativenn heller, bare for å være grei, det er heller ikke særlig hyggelig, syns du? Jeg har en nabo nå som bor i naboblokken, som jeg ikke kjenner mer enn at jeg har hilst og smilt når jeg har gått forbi han. Han er døv og litt tilbakestående, som gjør at det er veldig vanskelig å kommunisere, og vi har ingenting felles. Jeg smiler og er hyggelig når jeg ser han, men nå ønsker han mer. Han har begynt å sende meldinger nesten daglig, spør om jeg har det bra, om jeg vil besøke han osv. Men jeg ønsker ikke denne kontakten. Har ikke overskudd til det i det livet jeg lever. Jeg svarer høflig men litt distansert, og sier at jeg ikke har mulighet til å sees, at jeg er opptatt osv. Hva ellers skal jeg gjøre? Jeg kan ikke begynne å åpne døren for dette når jeg ikke ønsker denne kontakten, og ikke kan jeg si det rett ut heller. Jeg må vare fortsette å være høflig, men distansert, og håpe at det roer seg.. Anonymkode: fe1fd...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #16 Del Skrevet 22. februar 14 hours ago, AnonymBruker said: Fy så stygt! Anonymkode: ba94b...7cf Det er vel ikke stygt å ikke ønske å være venn med visse personer? Det kan være flere grunner til at TS ikke ønsker et vennskap med denne personen. Å kalle det stygt, blir helt feil. Alle kan ikke like alle og være venner med alle. Enkelt å greit. Vi lever i et fritt land. Anonymkode: 0fba4...c65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #17 Del Skrevet 22. februar Hvordan er personen på? Er jo vanlig å være hyggelig med alle kollegaer, og bry seg om hvordan de har det. Jeg er det med mine kollegaer. Spør de hva de skal gjøre til helgen, spør hvordan det går med deg syke hunden, følger opp ting de forteller - det betyr ikke at jeg vil være venner med de på fritiden. Det handler mye om å ta vare på arbeidsmiljøet, og personene på arbeidsplassen. Ikke gjør noe så du ødelegger arbeidsmiljøet, ts. Anonymkode: c7cc6...f25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvordan er personen på? Er jo vanlig å være hyggelig med alle kollegaer, og bry seg om hvordan de har det. Jeg er det med mine kollegaer. Spør de hva de skal gjøre til helgen, spør hvordan det går med deg syke hunden, følger opp ting de forteller - det betyr ikke at jeg vil være venner med de på fritiden. Det handler mye om å ta vare på arbeidsmiljøet, og personene på arbeidsplassen. Ikke gjør noe så du ødelegger arbeidsmiljøet, ts. Anonymkode: c7cc6...f25 Personen ønsker å møtes på fritiden og er kun super hyggelig mot meg. Anonymkode: e9530...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #19 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Personen ønsker å møtes på fritiden og er kun super hyggelig mot meg. Anonymkode: e9530...ad1 Da får du bare si at du ikke ønsker å møte kollegaer på fritiden? F.eks Anonymkode: c7cc6...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #20 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da får du bare si at du ikke ønsker å møte kollegaer på fritiden? F.eks Anonymkode: c7cc6...f25 Møter jo andre kollegaer. Anonymkode: e9530...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå